Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

З досвіду роботи.

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №PD870114
За публікацію цієї методичної розробки Оліфіренко Надія Михайлівна отримав(ла) свідоцтво №PD870114
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
ПРЕЗЕНТАЦІЯ на тему: Умови реалізації компетентнісного підходу в навчальному процесі початкової школи шляхом застосування особистісно-орієнтованої ...
Слайд № 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ на тему: Умови реалізації компетентнісного підходу в навчальному процесі початкової школи шляхом застосування особистісно-орієнтованої технології навчання Підготувала: вчитель початкових класів Покровської ЗОШ І-ІІІ ст. Оліфіренко Надія Михайлівна 2017-2018 н.р.

ЗАСОБИ ВТІЛЕННЯ ІДЕЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
Слайд № 2

ЗАСОБИ ВТІЛЕННЯ ІДЕЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Принципи особистісно-орієнтованого підходу до навчання та виховання
Слайд № 3

Принципи особистісно-орієнтованого підходу до навчання та виховання

Методи, які передбачають активну діяльність учнів Продуктивні (вивчений матеріал застосовується в практиці); Евристичні або частково-пошукові (окре...
Слайд № 4

Методи, які передбачають активну діяльність учнів Продуктивні (вивчений матеріал застосовується в практиці); Евристичні або частково-пошукові (окремі елементи нових знань учень знаходить завдяки розв’язанню пізнавальних завдань); Проблемні (учень усвідомлює проблему і знаходить шляхи її вирішення); Інтерактивні (активна взаємодія всіх учнів, під час якої кожний школяр осмислює свою діяльність, відчуває свою успішність).

Прийоми навчання пояснення, зіставлення, аналіз, узагальнення, систематизація
Слайд № 5

Прийоми навчання пояснення, зіставлення, аналіз, узагальнення, систематизація

Форми організації навчальної діяльності індивідуальна навчальна діяльність, робота в парах, Робота в групах.
Слайд № 6

Форми організації навчальної діяльності індивідуальна навчальна діяльність, робота в парах, Робота в групах.

Складові навчального процесу чітке визначення цілей навчання, добір відповідного змісту навчання, оновлення навчально-методичного забезпечення, доб...
Слайд № 7

Складові навчального процесу чітке визначення цілей навчання, добір відповідного змісту навчання, оновлення навчально-методичного забезпечення, добір ефективних методів, прийомів навчання і форм організації навчальної діяльності, відповідна професійна підготовка вчителя. чітке визначення цілей навчання, добір відповідного змісту навчання, оновлення навчально-методичного забезпечення, добір ефективних методів, прийомів навчання і форм організації навчальної діяльності, відповідна професійна підготовка вчителя. Складові навчального процесу

Як я працюю з обдарованими дітьми Постійно працюю над вихованням почуттів дітей, особливо вразливих і чуттєвих до всього, що стосується їхнього «я»...
Слайд № 8

Як я працюю з обдарованими дітьми Постійно працюю над вихованням почуттів дітей, особливо вразливих і чуттєвих до всього, що стосується їхнього «я». Допомагаю обдарованим дітям виробити адекватну я-концепцію і самооцінку. Забезпечую сприятливу емоційну атмосферу, адже дитина набуває емоційного досвіду в процесі взаємодії з людьми. Дотримуюсь порядку й дисципліни, обдаровані діти, як і всі інші, повинні знати межу допустимої поведінки. Скеровую енергію і творчість обдарованих дітей у потрібне русло, щоб їх праця приносила користь. У роботі з обдарованими дітьми використовую дослідницький метод, це активізує їхню роботу. Розвиваю здібності дітей, широко використовую метод самостійного набуття знань. Привчаю обдарованих дітей працювати спільно, це допоможе їм легше адаптуватися до соціальних умов. Заохочую дітей, це стимулює їх. Тісно співпрацюю з батьками обдарованих дітей, щоб розвинути здібності кожної дитини.

Види роботи з подолання відставання консультації щодо раціоналізації навчальної праці; посилення контролю за щоденною працею учнів; своєчасне реагу...
Слайд № 9

Види роботи з подолання відставання консультації щодо раціоналізації навчальної праці; посилення контролю за щоденною працею учнів; своєчасне реагування на окремі факти відставання, виявлення їх причин і вжиття оперативних заходів, спрямованих на їх усунення; індивідуальні завдання з вивчення пропущеного; контроль за виконанням заданого.

Щоб навчання було цікавим та змістовним Родинні свята Проекти Інсценізації Змагання, турніри Виставки Зустрічі з цікавими людьми Гурткова робота та...
Слайд № 10

Щоб навчання було цікавим та змістовним Родинні свята Проекти Інсценізації Змагання, турніри Виставки Зустрічі з цікавими людьми Гурткова робота та ін. Родинні свята Проекти Інсценізації Змагання, турніри Виставки Зустрічі з цікавими людьми Гурткова робота та ін. Щоб навчання було цікавим та змістовним

Свято «Моя Батьківщина – Україна»
Слайд № 11

Свято «Моя Батьківщина – Україна»

Проект «Як доглядати за кімнатними рослинами»
Слайд № 12

Проект «Як доглядати за кімнатними рослинами»

Проект «Брати наші менші»
Слайд № 13

Проект «Брати наші менші»

Проект «Весна-красуня завітала, до праці всіх людей позвала»
Слайд № 14

Проект «Весна-красуня завітала, до праці всіх людей позвала»

Участь у загальношкільному проекті «Мій друг - велосипед»
Слайд № 15

Участь у загальношкільному проекті «Мій друг - велосипед»

Командна гра «Ерудит»
Слайд № 16

Командна гра «Ерудит»

Круглий стіл «Що я знаю про Всесвіт»
Слайд № 17

Круглий стіл «Що я знаю про Всесвіт»

Шаховий турнір
Слайд № 18

Шаховий турнір

Бібліотечний урок «Ім'я Шевченкове - безсмертне»
Слайд № 19

Бібліотечний урок «Ім'я Шевченкове - безсмертне»

Гуртки «Умілі ручки» та «Сувенірний»
Слайд № 20

Гуртки «Умілі ручки» та «Сувенірний»

Хоча не всі учні класу навчаються добре, але я бачу результат своєї праці. Тому особистісно-орієнтовану технологію навчання вважаю дієвою і за її д...
Слайд № 21

Хоча не всі учні класу навчаються добре, але я бачу результат своєї праці. Тому особистісно-орієнтовану технологію навчання вважаю дієвою і за її допомогою реалізується компетентнісний підхід в навчальному процесі початкової школи. Хоча не всі учні класу навчаються добре, але я бачу результат своєї праці. Тому особистісно-орієнтовану технологію навчання вважаю дієвою і за її допомогою реалізується компетентнісний підхід в навчальному процесі початкової школи.

Дякую за увагу! З початком нового навчального року!
Слайд № 22

Дякую за увагу! З початком нового навчального року!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація на тему: Умови реалізації компетентнісного підходу в навчальному процесі початкової школи шляхом застосування особистісно-орієнтованої технології навчання.
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Портфоліо
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    209
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    PD870114
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №PD870114
За публікацію цієї методичної розробки Оліфіренко Надія Михайлівна отримав(ла) свідоцтво №PD870114
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти