Вступ. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ Урок 1. Ріст і розвиток людини

Опис документу:
Вступ. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ Урок 1. Ріст і розвиток людини Мета: формувати уявлення учнів про особливості росту й розвитку людей, вчити пояснювати ці особливості; закріпити навички вимірювання свого зросту і маси тіла та порівняти їх з минулорічними показниками (за допомогою дорослих); виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вступ. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ

Урок 1. Ріст і розвиток людини

Мета: формувати уявлення учнів про особливості росту й розвитку людей, вчити пояснювати ці особливості; закріпити навички вимірювання свого зросту і маси тіла та порівняти їх з минулорічними показниками (за допомогою дорослих); виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

Ознайомлення з підручником «Основи здоров’я»

— Розгляньте підручник.

— Що зображено на обкладинці?

— Хто автори підручника?

— Де видано підручник?

— Хто зображений на с. 3?

— Прочитайте, що вони розповідають про свої уроки основ здоров’я.

— Розгляньте умовні позначення на с. 4. Розкажіть, які завдання ви будете виконувати на уроках з основ здоров’я.

— Прочитайте назву першого розділу.

— Про що ви дізнаєтеся у ньому?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні ви дізнаєтеся про особливості росту й розвитку людини.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 6–9)

— Що таке статура? Якою вона буває? Розгляньте малюнки (с. 6).

— З яких казок ці малюнки?

— Як звуть казкових персонажів?

— Опишіть їхні статури. Використовуйте слова: високий — низький, стрункий — гладкий, тендітний — кремезний.

— Порівняйте статури трьох козаків.

Висновок. Люди мають різну статуру.

— Ви зростаєте, і ваше тіло змінюється. Це особливо помітно, якщо переглянути фотознімки. Зміни, що відбуваються з вами за літо, помічають однокласники і вчитель, коли ви приходите 1 вересня до школи.

— Розгляньте малюнки на с. 7. Хто з дітей виріс найбільше? Хто — найменше?

Практична робота

1) За допомогою дорослих дізнайся свій зріст і масу тіла.

2) Визнач, на скільки ти виріс і став важчим за минулий рік.

— Люди ростуть приблизно до двадцяти років.

Фізичний розвиток можна оцінити за масою тіла і зростом.

Учням пропонується визначити вдома за допомогою батьків зріст і массу свого тіла і порівняти результати вимірювань із табличними.

Вік – 7 років

Зріст (см)

Маса (кг)

Хлопчики

120-130

23-28

Дівчата

118-130

20-28

Висновок. Зріст і маса відображають фізичний розвиток людини та діагностують рівень її здоров’я. Потрібно знати свій зріст і масу тіла. Це допоможе визначити позитивні чи негативні зміни, що відбулися у фізичному розвитку.

— Розгляньте малюнки (с. 8). Пригадайте назви частин тіла людини.

— Поміркуйте, які частини тіла ростуть тільки в дитинстві, а які — впродовж усього життя.

— Порахуйте, скільки в людини молочних зубів, а скільки — постійних.

— Роздивіться с. 9. Чого вчаться діти на першому році життя? Коли вони починають говорити? Якими стають у 6 років?

Робота в групах

— По черзі розкажіть, що ви дізналися і чого навчилися під час літніх канікул.

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Робота над загадками

— Відгадайте загадки про те, що допомагає дітям зростати здоровими.

  • Із водичкою дружити,

Без хвороб у світі жити.

В нагороду за старання

Подарує ___.

  • Сила, спритність і постава —

Це її хороша справа.

За струнку й гнучку статуру

Люблять діти ___.

  • Щоб здоровими зростати

І щороку підростати,

То смачну, корисну й свіжу

Споживати варто ___.

  • Допоможе відпочити,

Працездатність відновити,

Як захопить у полон,

Повноцінний тихий ___.

Л. Вознюк

2. Робота за фотографіями

— Що сприяє фізичному росту й розвитку?

— Чи можна за зовнішнім виглядом визначити, хто полюбляє спорт, а хто — телевізор і комп’ютер?

— Чи можна за зовнішністю сказати, якого віку дитина?

— Розгляньте фотографії. Що роблять діти на уроці фізкультури? Складіть речення. (Відповіді учнів.)

3. Робота за малюнками «Спортивний інвентар»

— Розгляньте малюнки. Назвіть спортивний інвентар. Поміркуйте, які предмети виберуть дівчатка, а які — хлопчики. У які ігри вони гратимуть?

VІ. Підсумок уроку

— Як змінюється тіло людини протягом життя?

— Від чого залежать особливості вашого росту і розвитку?

— Які умови сприяють фізичному розвитку дитини?

— Що ви робите, щоб ваш зріст і маса відповідали нормі?

— Які спортивні ігри і заняття полюбляєте?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн