Все про їжу

Опис документу:
Конспект уроку для 7 кл

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок-тренінг з англійської мови

7 КЛАС

Тема:Все про їжу (All about food)

Мета: вдосконалювати навички усного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури, навички аудіювання й читання; формувати навички вживання лексичних одиниць; виховувати відповідальне ставлення до вживання їжі та позитивні почуття один до одного, вчити поважати інших людей.

Обладнання і матеріали: ватмани, ручки, скотч, фломастери, ножиці, стікери, клей, вирізки та малюнки з зображенням продуктів харчування, муляжі фруктів та овочів

Що підготувати заздалегідь: правила роботи під час тренінгу, зображення тарілки.

Девіз тренінгу:

Dont live to eat, but eat to live

Хід уроку-тренінгу

І. Вступна частина.

1. Знайомство «I amI likebut I dislike….»

You must give each other this apple and say I amI likebut I dislike….

- Передаємо яблуко один одному зі словами I amI likebut I dis like….

2. Повторення правил

- The lesson will be a lot of interesting, useful, will work productively. To do everything and get as much useful information, which should follow the rules? (Each rule on the board)

You accept these rules?

- На уроці буде багато цікавого, корисного, будемо плідно працювати. Щоб все встигнути і получити якомога більше корисної інформації, яких правил слід дотримуватися? ( Кожне правило на дошку )

Ви приймаєте ці правила?

3. Повідомлення теми уроку

Please look for these words:

Подивіться будь ласка на ці слова:

Are you eating, are you eating

Healthy foods, healthy foods?

For your body needs them, for your body needs them

Everyday, everyday.

Today our lesson, we'll talk about how useful food for our body.

Сьгодні на нашому уроці ми поговоримо про те на скільки корисна їжа для нашого організму.

4. Дерево очікування

I want to give each of you an apple. On them you have to write your expectations from the lesson. Since we attach them to the tree that you see on the board, and at the end of the lesson if your expectations are fulfilled you move them to the plate, if not then leave them on the tree

Я хочу роздати кожному з вас яблучко. На них ви повинні написати ваші очікування від уроку. З початку ми їх прикріпимо на дерево яке ви бачите на дошці, а по завершенню уроку якщо ваші очікування здійсняться ви перенесете їх до тарілки, якщо ні то залишите їх на дереві

II. Основна частина

  1. Теоретична частина

Розвиток умінь мовлення.

1) Учні відповідають на запитання вчителя

What food do you prefer to eat?

What food is healthy?

Why should we eat healthy food?

What food do vegetarians eat?

What are you allowed to eat?

Tell us about your likes in eating habits.

Яку їжу ви віддаєте перевагу харчуватися?

Яка їжа є здоровою?

Чому ми повинні їсти здорову їжу?

Яка їжа у вегетаріанців є?

Що ви дозволили з'їсти?

Розкажіть про ваші симпатії в звички в їжі.

Перегляд відео «This is Britain Food»

Now I suggest you watch the video on a diet of British families. Your job is to be very attentive to food of the family. Then you will be offered the task.

Зараз я вам пропоную переглянути відео про харчування однієї з британських родин. Ваше завдання бути дуже уважними до продуктів харчування цієї родини. Після цього вам буде запропоноване завдання.

а) Таємничо-чарівна хвилинка

To each of you I give the name of a product about which you have heard in the video. Look at the floor you see two definitions. Your job is to determine to which category they belong. But you have to do in silence. After each participant will take part you can fix it if it is a mistake.healthy food…. unhealthyfood….

Кожному з вас я даю назву того або іншого продукту про який ви чули в відео. Подивіться на підлогу ви бачите два визначення. Ваше завдання визначити до якої категорії вони відносяться. Але це ви повинні робити мовчки. Після того як кожен учасник прийме участь ви можете виправити його помилку якщо вона буде.

Healthy food….. unhealthy food…..

Juice Toast Banana Crisps Apple Pizza Ketchup Tea Cheese

MilkMeatVegetablesPastaCarrotBroccoliPaper Orange

Б) Руханка

Now we'll spend Energizer. Children splits into two groups: fruits. Vegetables. Stand up please. If I say vegetables then you have to sit down if you pick fruit hand to the mountain.Started.

Зараз ми з вами проведемо руханку. Розбиваю дітей на дві групи: Фрукти. Овочі. Встаньте будь ласка. Якщо я кажу овочі то ви маєте присісти, якщо фрукти ви піднімаєте руки до гори. Почали.

С) Презентації груп.

Розбиваю дітей на п’ять груп таким чином:

Apple, plum, lemon, orange, banana.

Open your books to page 65-66. You see that the text is divided into five parts as well as you. Your job on Whatman paper schematically represented every part of the text.

Відкрийте свої підручники на сторінці 65-66. Ви бачите текст який розбитий на п’ять частин так само як і ви. Ваше завдання на ватмані схематично представити кожну частину тексту.

D) індивідуальна робота

I give you leaves with unfinished sentences. Your task is to correctly complement to your present projects.

Я даю вам листочки з незакінченими реченнями. Ваше завдання правильно їх доповнити по вашим представленим проектам.

A (adj.) physically strong and not often ill …..

B (adj.) cook in hot fat or oil……

C (n.) food made from grain, such as cornflakes or muesli ….

D (v.) fix something that is not working well, so it is in perfect condition again ….

E (v.) to make larger in number or amount ….

F (n.) a small infected spot on the skin of the face …..

G (adj.) cook without fat, on an open fire or in an oven …..

H (n.) something small, like a sandwich, chocolate or an apple, that you eat between meals ……….

III. Заключна частина

  1. Рефлексія

If your expectations are fulfilled you move them to the plate, if not then leave them near her.

  1. Оцінювання

  2. Домашнє завдання

Make a list of rules for you healthy living

4.Прощання

Учні стають в коло та проговорюють

I’m done, you are done, we are done.

4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!
Схожі матеріали
George Romney
186