і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Самоосвіта
  • Впровадження в практику викладання української мови та літератури електронних засобів навчання (з власного досвіду роботи)

Впровадження в практику викладання української мови та літератури електронних засобів навчання (з власного досвіду роботи)

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Рубіжанський професійний хіміко-технологічний ліцей Викладач: Калугіна Сніжана Миколаївна «Впровадження в практику викладання української мови та л...
Слайд № 1

Рубіжанський професійний хіміко-технологічний ліцей Викладач: Калугіна Сніжана Миколаївна «Впровадження в практику викладання української мови та літератури електронних засобів навчання» (з власного досвіду роботи)»

«Педагог має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття –око, вухо, голос, чуття мускульних рухів і навіть, якщо можливо, нюх та смак взяли у...
Слайд № 2

«Педагог має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття –око, вухо, голос, чуття мускульних рухів і навіть, якщо можливо, нюх та смак взяли участь в акті запам’ятовування … За такого дружного сприяння всіх органів в акті засвоєння ви переможете найлінивішу пам'ять».  К. Ушинський 

Електронні засоби навчання – це засоби, які працюють з використанням комп`ютерної та телекомунікаційної техніки та використовуються безпосередньо в...
Слайд № 3

Електронні засоби навчання – це засоби, які працюють з використанням комп`ютерної та телекомунікаційної техніки та використовуються безпосередньо в навчанні учнів чи студентів.

Метою будь–якого проекту електронного навчання є забезпечення якісного здобуття знань учнями за допомогою інформаційних технологій.
Слайд № 4

Метою будь–якого проекту електронного навчання є забезпечення якісного здобуття знань учнями за допомогою інформаційних технологій.

Слід пам’ятати, що комп’ютерні технології є ефективним, але допоміжним засобом навчання. Академік В.М. Глушков писав, що "навіть в майбутньому елек...
Слайд № 5

Слід пам’ятати, що комп’ютерні технології є ефективним, але допоміжним засобом навчання. Академік В.М. Глушков писав, що "навіть в майбутньому електрообчислювальні машини не зможуть повністю замінити вчителя".

Електронні засоби навчання: Електронний підручник Статистичні таблиці Динамічні таблиці Літературні портрети Тестові завдання Диктанти Медіа- урок ...
Слайд № 6

Електронні засоби навчання: Електронний підручник Статистичні таблиці Динамічні таблиці Літературні портрети Тестові завдання Диктанти Медіа- урок Віртуальні екскурсії

Комп’ютерна презентація на уроках Презентації– найбільш поширений вид подання демонстраційних матеріалів. Комп'ютерна презентація являє собою набір...
Слайд № 7

Комп’ютерна презентація на уроках Презентації– найбільш поширений вид подання демонстраційних матеріалів. Комп'ютерна презентація являє собою набір слайдів (електронних сторінок), послідовність показу яких може змінюватись в процесі демонстрації. Це інтерактивний, мультимедійний документ, тобто кожен слайд включає в себе різні форми ознайомлення з інформацією (текст, таблиці, діаграми, зображення, звук, анімацію).

Комп’ютерна презентація на уроках
Слайд № 8

Комп’ютерна презентація на уроках

Електронні енциклопедії об'єднують функції демонстраційних і довідкових матеріалів і, відповідно до своєї назви, є електронним аналогом звичайних д...
Слайд № 9

Електронні енциклопедії об'єднують функції демонстраційних і довідкових матеріалів і, відповідно до своєї назви, є електронним аналогом звичайних довідково–інформаційних видань, таких, як енциклопедії, словники, довідники.

  Електронні підручники і посібники – це принципово інші засоби навчання, які, доповнюючи традиційні «паперові» засоби навчання, дозволяють підвищи...
Слайд № 10

  Електронні підручники і посібники – це принципово інші засоби навчання, які, доповнюючи традиційні «паперові» засоби навчання, дозволяють підвищити ефективність навчального процесу.

Електронний підручник
Слайд № 11

Електронний підручник

Дидактичні матеріали, представлені в електронному вигляді і об'єднані в якусь логічну структуру засобами гіпертексту.
Слайд № 12

Дидактичні матеріали, представлені в електронному вигляді і об'єднані в якусь логічну структуру засобами гіпертексту.

Дидактичні матеріали Пам'ятка для учнів Літературний диктант
Слайд № 13

Дидактичні матеріали Пам'ятка для учнів Літературний диктант

Статистичні таблиці
Слайд № 14

Статистичні таблиці

Літературний портрет Мультимедійний проект, що містить документи, фотографії, таблиці, ілюстративний матеріал, аудіо- та відео фрагменти, скомпонов...
Слайд № 15

Літературний портрет Мультимедійний проект, що містить документи, фотографії, таблиці, ілюстративний матеріал, аудіо- та відео фрагменти, скомпоновані у послідовному порядку, що дає змогу найбільш повно й яскраво розповісти учням про життєвий і творчий шлях письменника чи поета.

Літературний портрет
Слайд № 16

Літературний портрет

Літературний портрет
Слайд № 17

Літературний портрет

Віртуальні екскурсії Віртуальна відеоподорож до музею Бориса Грінченка
Слайд № 18

Віртуальні екскурсії Віртуальна відеоподорож до музею Бориса Грінченка

Програми–системи контролю знань, такі, як опитувальники і тести, дозволяють швидко, зручно, неупереджено і автоматизовано обробити отримані результ...
Слайд № 19

Програми–системи контролю знань, такі, як опитувальники і тести, дозволяють швидко, зручно, неупереджено і автоматизовано обробити отримані результати.

Тестові завдання
Слайд № 20

Тестові завдання

Мультимедіа (лат. multum – багато й англ. media – засоби) – система сучасних технічних засобів, що дозволяють працювати з текстовою інформацією, гр...
Слайд № 21

Мультимедіа (лат. multum – багато й англ. media – засоби) – система сучасних технічних засобів, що дозволяють працювати з текстовою інформацією, графічним зображенням, звуком (мовлення, музика, ефекти), анімаційною комп’ютерною графікою (мальовані фільми, тривимірна графіка) в єдиному комплексі.

Мультимедійні технології на уроках
Слайд № 22

Мультимедійні технології на уроках

Мультимедіа – синтез трьох стихій: • інформації цифрового характеру (тексти, графіка, анімація); • аналогової інформації візуального зображення (ві...
Слайд № 23

Мультимедіа – синтез трьох стихій: • інформації цифрового характеру (тексти, графіка, анімація); • аналогової інформації візуального зображення (відео, фотокартки, картини тощо); • аналогової інформації звуку (мова, музика, інші звуки).

Мультимедійні технології на уроках Основна частина уроку – опанування навчальним матеріалом уроку: робота з поняттями, невеликими текстовими фрагме...
Слайд № 24

Мультимедійні технології на уроках Основна частина уроку – опанування навчальним матеріалом уроку: робота з поняттями, невеликими текстовими фрагментами, що містять навчальну інформацію, відеосюжетами, аудіо записами, фотодокументами, таблицями, схемами (виклад необхідної інформації з теми у вигляді слайдів).

Мультимедійні технології на уроках
Слайд № 25

Мультимедійні технології на уроках

Мультимедійний урок «Ліна Костенко “Маруся Чурай”», розрахований на 2 академічні години. Тема уроку: «Історико-фольклорна основа історичного роману...
Слайд № 26

Мультимедійний урок «Ліна Костенко “Маруся Чурай”», розрахований на 2 академічні години. Тема уроку: «Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах “Маруся Чурай ”. Показ духовного життя нації через трагічну історію нещасливого кохання».

Медіа-урок Тема уроку: Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах “ Маруся Чурай ”.
Слайд № 27

Медіа-урок Тема уроку: Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах “ Маруся Чурай ”.

Цікавими для викладачів є культурологічні проекти «Обличчя України» (Перший національний канал) , «Гра долі» (Національна кінематика України), "Пор...
Слайд № 28

Цікавими для викладачів є культурологічні проекти «Обличчя України» (Перший національний канал) , «Гра долі» (Національна кінематика України), "Портрет" (ТРК ГЛАС), «Великі Українці»(телеканал "Інтер"), які представляють собою підбірки фільмів та відеопроектів про відомих українських письменників, поетів. На файлообміннику YouTube можна знайти безліч цікавих відеосюжетів.

Викладачі, які використовують комп’ютер на уроках мови та літератури, можуть розраховувати: - на економію часу при повідомленні нового матеріалу та...
Слайд № 29

Викладачі, які використовують комп’ютер на уроках мови та літератури, можуть розраховувати: - на економію часу при повідомленні нового матеріалу та при перевірці знань учнів; - на демонстрацію схем та іншої наочності, які зможе ретельно розглянути кожен учень; - на більшу зацікавленість учнів при вивченні матеріалу; - на розвиток індивідуальних і творчих здібностей учнів; - на формування їх самостійності.

Кожен учень повинен стати активним учасником навчального процесу, а не пасивним спостерігачем чи споживачем знань.
Слайд № 30

Кожен учень повинен стати активним учасником навчального процесу, а не пасивним спостерігачем чи споживачем знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація. Виступ з доповіддю тему "Впровадження в практику викладання української мови та літератури електронних засобів навчання» . Метою будь–якого проекту електронного навчання є забезпечення якісного здобуття знань учнями за допомогою інформаційних технологій.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти