Впровадження інформаційних технологій на уроках математики в початкових класах

Інтерактивні методи навчання

Для кого: 3 Клас

02.09.2021

51

0

0

Опис документу:
Сучасні Інтернет-технології стають невід’ємною частиною загальної інформаційної культури вчителя та учнів, допомагають урізноманітнити процес навчання, сприяють підвищенню його якості. Саме тому актуальним стає пошук оптимальних способів організації освітнього процесу в молодших класах.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Впровадження інформаційних технологій на уроках математики в початкових класах

Сучасні Інтернет-технології стають невід’ємною частиною загальної інформаційної культури вчителя та учнів, допомагають урізноманітнити процес навчання, сприяють підвищенню його якості. Саме тому актуальним стає пошук оптимальних способів організації освітнього процесу в молодших класах.

Моя педагогічна ідея – це використання на уроках математики інформаційно-комунікативної технології для формування ключових компетентностей учнів.

Для підвищення інтересу вивчення математики за допомогою комп’ютера можна легко створити на уроці цікаву ігрову ситуацію. Учні з захопленням відправляються на пошуки піратських скарбів, фантастичних світів, у космічні подорожі, але для цього їм доведеться засвоїти певні математичні знання та отримати необхідні математичні навички.

Маршрутний лист

О станнім часом набуває популярності така модель здобуття освіти як «ротація за станціями». Її суть полягає в тому, що вчитель, облаштовуючи клас чи онлайн-простір на зразок станцій, пропонує учням декілька форм отримання та вивчення нових знань. Тобто кожен учень зможе спробувати ту чи іншу форму навчання, визначити яка з них є найбільш зручною й ефективною саме для нього. Це допоможе вчителю, як в сприянні розкриття талантів дітей, так і учневі проявити себе у відповідній сфері найкращим чином. Для зв'язку використовую платформи classroom, zoom, skype.

Під час уроку математики в форматі офлайн «Письмове додавання двоцифрових чисел», заздалегідь облаштовую станції та на дошці показую карту подорожі пересувань. Учні проходять п’ять станцій. Перша група дітей працює за посиланням розвиток пам’яті та уваги (igraemsa.ru), друга група - передивляється відео «Письмове додавання і віднімання двозначних чисел»

третя група учнів виконує вправи на килимку для правильної постави; четверта - самостійно виконує завдання, п’ята - разом з вчителем відпрацьовує приклади за темою.

Проведення тестування під час уроку – це миттєва перевірка знань школяра, яка дозволяє  оцінити рівень засвоєння матеріал у всіх учнів класу на будь-якому етапі вивчення теми. Для електронного тестування я використовую програми для тестування, такі як: «На урок», «Мій клас», «Всеосвіта» . Дані платформи містять велику бібліотеку готових онлайн-тестів з математики, а також дають можливість вчителю створювати власні тести.

Перша станція - «Онлайн-гра».

Розвиток пам’яті та уваги

Гра «Кольорові фігури»

Правила гри: треба розставити різнокольорові кола, квадрати, ромби і трикутники в потрібні за змістом місця на ігровому полі. Щоб визначити, куди потрібно ставити ту чи іншу геометричну фігуру, необхідно звернути увагу на значки, розташовані поруч з рядками і стовпцями. Наприклад, якщо порожня клітинка знаходиться на перетині рядка з червоним кольором і стовпчики з зображенням квадрата, то в неї потрібно поставити червоний квадрат. Пройшовши цю гру ти навчишся сортувати предмети відразу по двом властивостям - кольором і формою, і, звичайно ж, станеш набагато уважнішим!

Друга станція - «Самостійна робота»

Виконання завдань на картках.

Картка №1 Картка №2 Картка №3 Картка №4

Третя станція – «Хвилинка відпочинку»

Виконати кожну вправу, повторюючи 5 разів.


Четверта станція – «Перегляд відео»

Відео «Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел»

П'ята станція – «Робота з учителем». Пояснення вчителя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.