і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Вправи

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Класифікація та послідовність введення правил розв’язання вправ типу «Ребус»

Варіанти вправи «Ребус»:

  1. Для початкового формування навички алгоритмічного мислення під час розв’язання ребусів пропонується вправа «Прочитай зашифроване», в ході виконання потрібно замінити малюнки, знаки або числа їх записом (у називному відмінку однини).

Урок1. Для пояснення та розв’язання разом з учителем

г1а

ві3ла

100лиця

1) сорока

2) година

3) вітрила

4) столиця

Для самостійного розв’язку під керівництвом учителя

с 3 ж

100янка

р1а

5) стриж

6) стоянка

7) родина

Урок 2.

і 100рія

3буна

8) історія

9) сім’я

10) трибуна

, нда

, ха

, р

да

11) команда

12) комаха

13) комар

14) колода

Додаєм малюнки до умови вправи

Урок 3

15) екран

16) коси

17) рукав

18) рибак

  1. Для подальшого формування навичок алгоритмічного мислення вправа «Заміни букву». В зашифрованому малюнком або просто записаному слові треба замінити букву або склад.

    19) байт

    20) калина

    21) ласка

    22) ластик

    23) мінус

    24) осінь

    25) ріка

    26) ступінь

  2. Наступний етап навчання –розв’язок ребусів за принципом «Викресли букву». За допомогою раніше обговорених умовних позначень, не враховують букви попереду або наприкінці слова, зашифрованого малюнком.

  3. 27) кут

    28) кулак

    29) пальці

    30) тигр

    31) кабан

    32) грудень

    33) масло

    34) зима

    35) сон

    36) тир

    37) лама

    38) один

    Ребуси типу «Використовуй порядок букв», в яких для розв’язування потрібно змінити порядок букв в поданому слові, або обрати деякі в певному порядку.

    а

    3,2,1

    39) риба

    40) сила

    41) рис

    42) гол

    5,2,1,6

    2,1,4,3,5,С,7

    ІНФОРМАТИКА

    43) роса

    44) актриса

    45) добуток

    46) камфора

  4. Вправи «знайди закономірність» потребують заміни виявленої закономірності (кількісної або якісної) словесним записом.

    Я я я я я я я

    ерня ерня ерня ерня ерня

    47) стриж

    48) сім’я

    49) п’ятерня

    50) вітрина

  5. У вправах «використовуй позицію», потрібно зрозуміти та добрати прийменник, або прислівник, які поєднають склади чи букви у слово.

    Ка

    У

    КА

    ВА

    КО

    ВА

    51) наука

    52) канава

    53) підкова

    54) пенал

    55) ананас

    56) вовк

    57) вода

    58) ворона

    59) автор

    60) ваза

    61) козак

    62) затишок

    ДЯ ЗЬ

    63) коза

    64) дошка

    65) колодязь

    66) весна

  6. У вправи «Навпаки (до гори дригом» певне розташування малюнка чи складу вказує, що слово чи склад треба прочитати навпаки (задом на перед).

    УРА

    1,3,2

    67) мода

    68) модель

    69) трамвай

    70) тротуар

    71) тік

    72) сон

    73) бик

    74) міст

  7. Ребуси типу «комбіновані» вимагають одночасного використання декількох правил.

75) дисплей

76) процесор

77) грунт

78) дисковод

+2=р

79) Казка

80) інформатика

81) крапель

82) істория

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Алгоритмічне та логічне мислення учнів початкових класів
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    1257
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    VM690188
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання