Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Освіта в умовах воєнного часу: виклики, рішення, реалізація
»
Взяти участь Всі події

"Вплив світла на колір. Флористика"

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Образотворче мистецтво

Для кого: 5 Клас

19.01.2022

1274

273

2

Опис документу:

Презентація підготовлена до підручника Железняк С. М., Ламонова О.В. " Образотворче мистецтво 5 клас" теми 19. Розповідаємо учням про замальовки малих природних форм та вплив світла на колір, а також про різновид декоративно-прикладного мистецтва та дизайну - флористику.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Вплив світла на колір. Флористика Образотворче мистецтво Дистанційне навчання
Слайд № 1

Вплив світла на колір. Флористика Образотворче мистецтво Дистанційне навчання

Актуалізація знань. «Асоціативний кущ»
Слайд № 2

Актуалізація знань. «Асоціативний кущ»

Актуалізація знань. «Асоціативний кущ»
Слайд № 3

Актуалізація знань. «Асоціативний кущ»

Довічним і чудовим тлом для зображення людських доль та історії є природа. Вона така багата і різноманітна, що, малюючи її, можна розгубитися, не р...
Слайд № 4

Довічним і чудовим тлом для зображення людських доль та історії є природа. Вона така багата і різноманітна, що, малюючи її, можна розгубитися, не розуміючи, із чого починати. А починати ліпше із замальовок малих природних форм: квітів, гілочок, листя, окремих рослинок. Кожна замальовка з натури, кожен етюд збагачують пам’ять, допомагають у роботі з уяви. Найзахопливіше в малюванні рослин - робити відкриття. Відкривати, що немає двох однакових листочків, двох однакових пелюсток, плодів тощо. Кожна пелюстка має свій колір, який змінюється залежно від того, освітлена вона чи розміщена в тіні. Кожна квітка (навіть якщо вона виросла на одному кущі з іншими) має свій особливий колір, свою форму.

Малюючи рослини в приміщенні, краще вибирати бокове освітлення, щоб світло на об’єкт зображення падало збоку. У цьому разі ви чіткіше бачитимете ко...
Слайд № 5

Малюючи рослини в приміщенні, краще вибирати бокове освітлення, щоб світло на об’єкт зображення падало збоку. У цьому разі ви чіткіше бачитимете конструкцію, легше виявите об’єм.

Над малюнком краще працювати при денному світлі, яке не спотворює кольори. Штучне світло змінює колірні співвідношення. Воно додає більшу кількість...
Слайд № 6

Над малюнком краще працювати при денному світлі, яке не спотворює кольори. Штучне світло змінює колірні співвідношення. Воно додає більшу кількість теплих відтінків, збільшуючи вміст складних брудних відтінків у тінях. Особливу увагу слід приділити відмінності кольорів, колірним відтінкам. Розглядати треба всі кольори разом, у порівнянні, а не окремо кожний. Колір намагайтеся писати таким, яким він стає у співвідношенні з іншими (про це ми розповідали в темі, присвяченій колориту).

Спочатку вам важко буде правильно намалювати зелень. Зелений колір дуже різноманітний: від дуже світлих, майже жовтих, відтінків до глибоких синьо-...
Слайд № 7

Спочатку вам важко буде правильно намалювати зелень. Зелений колір дуже різноманітний: від дуже світлих, майже жовтих, відтінків до глибоких синьо-зелених або й навіть фіолетово-зелених, коричнево-зелених. Намагайтеся «відчути» саме той відтінок, який вам потрібен.

Писати фарбами - створювати живописне зображення. Малюючи квіти, вам не треба створювати композицію стандартно, розміщуючи квіти в центрі картини, ...
Слайд № 8

Писати фарбами - створювати живописне зображення. Малюючи квіти, вам не треба створювати композицію стандартно, розміщуючи квіти в центрі картини, - це справляє враження одноманітності. Намагайтеся добре скомпонувати квіти. Їм не повинно бути «тісно» у форматі аркуша, щоб не виникло враження, ніби вони «задихаються». Квіти не можуть бути невиправдано маленькі щодо аркуша, навколишнього середовища. Іноді буває, що квіти і посудина, у якій вони стоять, зображені однаково ретельно, з переліком усіх подробиць, випадкових предметів тла. У результаті все ніби добре, але квіти не хвилюють, не привертають до себе уваги, тому що намальовані без переважаючої до них цікавості. Якщо ви роботу присвячуєте квітам, вони мають стати її змістовим центром.

щоб можна було уявити, де містяться квіти (в приміщенні чи на свіжому повітрі).
Слайд № 9

щоб можна було уявити, де містяться квіти (в приміщенні чи на свіжому повітрі).

Це допоможе вам виявити об’єм, передати гру світлотіні, підкреслити фактуру, матеріальність, прозорість ніжних рослин. Сама квітка також має бути з...
Слайд № 10

Це допоможе вам виявити об’єм, передати гру світлотіні, підкреслити фактуру, матеріальність, прозорість ніжних рослин. Сама квітка також має бути зображена не тільки як яскрава пляма, але і як складна форма зі своєю особливою грою світлотіні.

Квітка - це не тільки колір і силует, а й об’єм, це унікальний витвір. Ніде в світі не знайдеться її двійника. Дуже важливо тонко відчути колір сам...
Слайд № 11

Квітка - це не тільки колір і силует, а й об’єм, це унікальний витвір. Ніде в світі не знайдеться її двійника. Дуже важливо тонко відчути колір саме цієї красуні, відтінок, який її відрізняє від інших. Живі квіти - яскравий емоційний образ. Їх можна бачити, відчувати, нюхати, доторкатися. Ви творите своє бачення, образ...

Якщо ви малюєте на пленері, у тіні, освітлені частини натури будуть мати холодний відтінок під впливом рефлексів неба, а тіньові -теплий. Якщо на н...
Слайд № 12

Якщо ви малюєте на пленері, у тіні, освітлені частини натури будуть мати холодний відтінок під впливом рефлексів неба, а тіньові -теплий. Якщо на натуру падає пряме сонячне світло, освітлені ділянки стають теплими, ніби насичуються теплом сонця. У цьому разі тіні стануть холодними і тільки в рефлексах знову з’явиться «тепло». Як і в чорно-білих ботанічних замальовках, вам треба дуже уважно вдивлятися в усі деталі. Саме вони є тим неповторним, «портретним», що є в рослині. Хто відчуває природу, розуміє її, пізнає багато таємниць, доступних тільки спостережливій і уважній людині.

Флористика - це різновид декоративно-прикладного мистецтва та дизайну, яке проявляється у створенні флористичних робіт (букетів, композицій, панно,...
Слайд № 13

Флористика - це різновид декоративно-прикладного мистецтва та дизайну, яке проявляється у створенні флористичних робіт (букетів, композицій, панно, колажів) з різноманітних природних матеріалів (квітів, листків, трав, ягід, плодів, горіхів тощо), які можуть бути живими, сухими або консервованими.

Композиція з квітів — це завжди складна творча і технічна робота флористів. В композиції треба передати квітами якусь ідею або ж тему, відтворити п...
Слайд № 14

Композиція з квітів — це завжди складна творча і технічна робота флористів. В композиції треба передати квітами якусь ідею або ж тему, відтворити подію. Одночасно треба зібрати і скласти квіти в композицію в такий спосіб, в який у природі вони практично ніколи не ростуть і не сусідують одне з одним. Лише за такої умови флористична композиція проявить свою красу і стане самостійною окрасою. Збирають композиції, як кажуть флористи, на стеблах, або за допомогою піафлора (флористична губка). В будь-якому випадку квіти для композиції мають підрізатися довгим навскісним зрізом — так вони довше залишаються свіжими і не в'януть. При правильному догляді (поливання) квіткова композиція може простояти до 7 днів, хоча зазвичай це 3-4 дні. При виготовленні композицій з квітів першими помічниками є ніж, скріпки, нитки, м'який (мідний чи алюмінієвий) дріт, скотчеві стрічки, флористична піна, клейовий пістолет

Слайд № 15

Рефлексія. Як змінюються кольори в приміщенні за денного і штучного освітлення? Як змінюються кольори за прямого сонячного освітлення і в тінях?
Слайд № 16

Рефлексія. Як змінюються кольори в приміщенні за денного і штучного освітлення? Як змінюються кольори за прямого сонячного освітлення і в тінях?

Творче практичне завдання Зробіть замальовку з натури квітки у вазі чи кімнатної квітки в горщику. Подумайте, який настрій ви хочете передати у сво...
Слайд № 17

Творче практичне завдання Зробіть замальовку з натури квітки у вазі чи кімнатної квітки в горщику. Подумайте, який настрій ви хочете передати у своїй роботі. Інструменти та матеріали: аркуш паперу, акварельні фарби, олівець, гумка, пензлі.

План роботи: На аркуші паперу скомпонуйте зображення. Порівняйте пропорції різних частин зображення між собою, ширину до висоти. Оберіть, який коло...
Слайд № 18

План роботи: На аркуші паперу скомпонуйте зображення. Порівняйте пропорції різних частин зображення між собою, ширину до висоти. Оберіть, який колорит матиме ваша робота. На палітрі заздалегідь випробуйте колірні співвідношення і оберіть ті, які найкраще відповідають вашому задуму. Наприкінці роботи подивіться загалом на свою роботу, виправте помилки, зробіть уточнення. Визначте акценти. Збережіть роботу, адже вона знадобиться для вправ з декоративно-ужиткового мистецтва.

Слайд № 19

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.