В.О.Сухомлинський “Для чого півневі гребінець”

Опис документу:
КОМПЛЕКСНЕ ЗАНЯТТЯ за твором В.О.Сухомлинського “Для чого півневі гребінець” (3-ий рік життя)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради

Комунальний дошкільний навчальний заклад № 191

КОМПЛЕКСНЕ ЗАНЯТТЯ

за твором

В.О.Сухомлинського

Для чого півневі гребінець”

(3-ий рік життя)

Вихователь:

Кондратюк Н.О.

м.Кривий Ріг

2013-2014 н\р

Мета :  Вчити дітей уважно слухати та розуміти зміст казки, відповідати на запитання. Розвивати зв’язне мовлення дітей, збагачувати словник новими словами: гребінець, пухнастий, клює. Продовжувати знайомити з особливостями зовнішньої будови півника та умовами його життя. Тренувати мовний апарат вправами та звуконаслідуванням, розвивати силу голосу. Виховувати любов до тварин, охайність, вміння доглядати за собою.

Обладнання: іграшкові тваринки, картинки, бабусина хатка, побудований зі стільчиків автобус, вірші, загадка про півника, казка В.О.Сухомлинського “Для чого півневі гребінець”, вірш І.Неходи “Півник”.

Х І Д    З А Н Я Т Т Я

Вихователь: Діти, ви любите подорожувати? То ж сьогодні ми з вами відправимося в гості до бабусі Оленки. Моя знайома бабуся Оленка живе в селі і в неї є багато різної худоби, птиці. Дуже багато цікавого ми там з вами зможемо побачити. А поїдемо ми з вами на незвичайному автобусі. Цей автобус чарівний, він тільки зможе поїхати тоді, коли дітки заспівають йому пісеньку. Ми знаємо з вами пісеньку про “Веселий автобус” то ж давайте заспіваємо. (Діти співають пісеньку). Ось дітки ми вже і приїхали. Виходьте, тільки не розбігайтесь. Подивіться, як у бабусі Оленки гарно на подвір’ї, скільки різних тварин тут живе.

Погляньте, он бігає собачка. Як вона гавкає?

Діти: гав-гав-гав

Вихователь: А ось біля неї погляньте хто бавиться?

Діти: Цуценя

Вихователь: А як цуценятко подає свій голосок?

Діти: гав-гав-гав (з меншою силою голосу)

Вихователь: А кого ви бачите біля будиночка?

Діти: Котика

Вихователь: Як він нявчить?

Діти: няв-няв-няв

Вихователь: А як нявчить маленьке кошенятко?

Діти: няв-няв-няв (з меншою силою голосу)

Вихователь: Ой, щось не видно бабусі Оленки, вона старенька і мабуть не чула що ми завітали до неї в гості. Давайте зараз я постукаю у віконечко.

Бабуся: Добрий день, мої маленькі, гарненькі діточки. Як я вас чекала до себе в гості, помічники мої, та ви ж притомилися з дороги. Сідайте будь ласка всі на стільчики та відпочиньте трішки, а я вам розповім казочку. Розповісти?

Діти: Так.

Бабуся: Ну тоді вмощуйтесь гарненько і слухайте уважно мою цікаву казочку. (Чути “Ку-ка-рі-ку! Ку-ка-рі-ку!”)

Діти, не дай нам хтось відпочити і послухати казочку. Так хто це пісеньку таку нам співа: “Ку-ка-рі-ку”?

Діти: Півник

Бабуся: Вірно! Це наш Петя-Петушок,

Це він будить так діток,

Щоб вставали, не проспали,

Не спізнились в дитсадок.

(З’являється іграшка півник)

Півник: Добрий день малята! Я почув що ви приїхали в гості до бабуні і вирішив прийти сюди і привітатися з вами. А чи знаєте ви хто я такий? Хвіст мій з узорами, чоботи із шпорами.

Діти: Півник.

Півник: Ку-ка-рі-ку! Так, я півник-гребінець. Та гребінчик мій не простий (показує). А ви хочете дізнатися для чого мій гребінець?

Діти: Так, хочемо.

Півник: Тоді давайте попросимо бабусю розповісти казочку, яку написав письменник В.О.Сухомлинський “Для чого півневі гребінець”.

“У нашого півня червоний гребінець. Уночі, як тільки кури посідають на сідало, він бере свій гребінець і розчесує свого барвистого хвоста. Через те і хвіст у нього такий пишний. Розчесавши хвоста, півень кладе гребінець на голову. А вдень ходить розпустивши хвоста”.

Вихователь: Як називається казка яку написав В.О.Сухомлинський?

Діти: “Для чого півневі гребінець”.

Вихователь: Що є у півника на голівці?

Діти: Гребінець.

Вихователь: А зараз нам Півник покаже як він розчесує свій хвостик червоним гребінцем. (Півник розчесує хвостик, показує який він пишний. Він важно ходить біля паркану та махає крилами)

Бабуся: Так, що є у нашого півника на голівці, хто запам’ятав?

Діти: Гребінець.

Бабуся: Якого кольору гребінець?

Діти: Червоного.

Бабуся: Що робить наш Петя гребінцем?

Діти: Він розчесує хвостик.

Бабуся: А куди Півник кладе свого гребінця, після того, як розчеше хвостик?

Діти: На голівку.

Вихователь: Діти, а чи вдома у вас є гребінці, щоб розчісувати своє волосся?

Діти: Так.

Вихователь: Для чого ми розчісуємося вдень і після сну?

Діти: Щоб бути красивими, охайними.

Вихователь: Півнику, покажи як ти ходиш важно вдень розпустивши хвостика. А ви хочете бути маленькими півниками. Покажіть, як ми будемо ходити. Виходьте на галявинку до Півника і пограємося.

Фізкультхвилинка.

Ку-ка-рі-ку! (взмахи руками)

Ку-ка-рі-ку!

Іду на ногах,

В червоних сапогах! (звичайнв ходьба)

Крильцями махаю (піднімаємо руки, в сторони, вниз)

Гребінцем качаю (покачування голівкою в сторони).

Бабуся: А тепер скажіть, мої маленькі, де живе півник? А чи знаєте ви, що він їсть?

Я теж годуб півника гарно,

Щоб співав він вправно,

Раніш сонечка вставав

В дитсадок усіх збирав.

Півник: Я пропоную пограти в гру “Розкажіть про мене”.

Вихователь: Чим вкрите тіло півника?

Діти: Пір’ям.

Вихователь: Що є на голівці в нього?

Діти: Гребінець.

Вихователь: Скільки очей у півника?

Діти: Двоє.

Вихователь: Якого кольору дзьоб?

Діти: Жовтого.

Вихователь: Що ним робить півник?

Діти: Клює зернятка.

Вихователь: Скільки у півника ніг?

Діти: Двоє ніг.

Вихователь: Хто живе разом з півником?

Діти: Кирочки, курчата.

Півник: Я захищаю курочку і своїх маленьких пухнастих курчат. І живу у бабусі. Добре, що ви приїхали до нас у гості. А щоб ви пам’ятали про мене, я хочу подарувати вам чарівні гребінці, щоб ви завжди розчісувались і були гарними. А зараз я поспішаю до курочки і курчаток. Коли будете у гостях у бабусі Оленки я буду вас завжди будити вранці своїм співом: Ку-ка-рі-ку!

Вихователь: Нам теж, дітки , пора до дитячого садочка, нас уже чекає наш чарівний автобус. То ж дякуємо вам бабусю Оленка за гарну казку. Та дякуємо Півникові за гарні подарунки. До побачення!

Бабуся: Дякуємо і вам що ви завітали до нас у гості. Приїзжайте до нас іще!

(Діти сідають в автобус і співають пісеньку)

Вихователь: Зупинка дитячий садок “Ялинка”. Ось ми і приїхали. Діти, ми з вами не можемо носити на голівках гребінці, то ж давайте покладемо їх у спеціальні кишеньки. І будемо завжди красивими, охайними, розчесаними, як хвостик у півника.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
2
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!