Вітальна листівка до свята 8 Березня

Опис документу:
Урок образотворчого мистецтва. 2 клас. Тема Оформлення вітальної листівки до свята 8 Березня. Ознайомити із художніми прийомами в живописі «пуантилізмом»; навчити дітей виготовляти вітальну листівку, використовуючи зображення перших ознак весни у природі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок образотворчого мистецтва. 2 клас. Шуляк Н.В.

Тема Оформлення вітальної листівки до свята 8 Березня

Мета. ознайомити із художніми прийомами в живописі «пуантилізмом»; навчити дітей виготовляти вітальну листівку, використовуючи зображення перших ознак весни у природі; формування навичок роботи з різними художніми матеріалами, виконання вправ на розвиток руки, зорово-рухової координації, розвивати уяву, фантазію та образне мислення; виховувати старанність та акуратність в роботі, шанобливе ставлення до мам, жінок, бабусь, дівчат.

Тип уроку: комбінований

Техніка виконання: живопис.

Обладнання: альбом, гуашеві фарби, палітра, склянка з водою, ватні палички, презентація, малюнки, аудіозапис

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Інтегрована вправа «Очікування»

―Що кожен з вас очікує від сьогоднішнього уроку?

Сьогодні на уроці ми будемо працювати під девізом:

Слайд 2

Душу і серце в роботу вкладу,

Кожну хвилину в труді бережу.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Чому це надворі

Блищать, мов перлини,

І чисті, й прозорі

Грайливі краплини?

Тому, що весела,

Ясна, чарівна

На жіноче свято

Приходить весна.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- Діти, що це за свято?

- Молодці! Ви правильно сказали, що це 8 Березня. Перше весняне свято. І в цей день ми вітаємо найдорожчих, найрідніших нам людей.

- Кого ми вітаємо в цей день?

- А чому ми їх вітаємо?

- Початок весни-це пробудження природи від зимової сплячки. Коли дивишся на яскраве весняне тепле сонечко, першу ясно-зелену травичку та квіточки, які тендітні і ніжні, але перебороли холод зими і пробилися крізь кригу та сніг, блакитне небо і чуєш дзвінкі співи пташок, що зустрічають весну, тоді і тобі хочеться співати та дарувати усім навколишнім радість. І саме в цей час, як повелося традицією, ми святкуємо свято мам, дівчат і бабусь. Бо вони, як весна, дарують нам своє тепло, радість, втіху та турботу.

- Як хлопчики або чоловіки вітають своїх улюблених, коханих жінок і дівчат зі святом?

Подарунок мамі Слайд 3

Я

гілочку мімози

Поставлю на вікні,

І квіточки жовтенькі

Всміхаються мені!

Велика таємниця

Існує поміж нами:

Цю гілочку мімози

Я подарую мамі.

М. Пономаренко

8 Березня … Вулиці ще снігові, а в руках майже у кожної дівчини горить яскравою жовтизною букет мімоз, такий неприродно живий, який ніби бажає подарувати всім весну в цей День. Мімоза – трепетне диво і живий доказ того, що вся Земля 8 березня залита теплом і сонцем! Це образ вже такої близької, але водночас такої далекої весни.

IV. Повідомлення теми уроку

- В цей день хочеться своїм рідним подарувати щось незвичайне. Але найкращий подарунок той, що зроблений або вирощений своїми руками.

Отже, будемо сьогодні робити вітальні листівки для тих, кого бажаєте привітати. А на листівці зобразимо перші весняні квіти, як символ нашої любові та вдячності.

Ви вже вмієте малювати олівцями і пензлями на папері, крейдою на дошці, пальчиками на вологій поверхні. А сьогодні будемо малювати не так, як звичайно, познайомимося з дуже цікавим видом малювання – «пуантилізмом».

V. Вивчення нового матеріалу

1. Бесіда «що таке «Пуантилізм» (слайд 4)

- Пуантилізм – це цікавий і незвичайний напрям в живописі (в перекладі з франц. мови – писати крапками). Походить від слова «пуанти» - пуанти (взуття) балерини, які залишають крапки.

Це така манера письма картин роздільними мазками правильною, точкової або прямокутної форми. Художники, наносячи на полотно чисті фарби, розраховували на оптичне змішування кольорів в оці глядача, і їм це вдавалося.

- Ще на початку 20-го ст. винахідниками цього виду живопису були французькі художники Жорж Сера та Поль Синьяк.

Зображення створюється завдяки роздільним мазкам правильної точкової або прямокутної форми.

Слайд 5,6

-Подивіться, які красиві картини, виконані в цьому жанрі. (Слайди 7-12 )

2. Перегляд репродукцій:

«Похмура погода» Ж. Сера

«Порт в Сен-Тропе» П. Синьяк

«Сосна в Сен-Тропе» П. Синьяк

«Папський палац в Авиньоне» П. Синьяк

«Ейфелева вежа» П. Синьяк

В одній картині можуть поєднуватися холодні і теплі кольори. Для створення єдиного колориту потрібно щоб якихось кольорів було більше.

3. Матеріали для роботи: Слайд 13

- аркуш паперу А-4;

- простий олівець;

- кольорові фарби;

- склянка з водою;

- для роботи замість пензля нам необхіднi палички з намотаною ватою (палички для чистки вух)

3. Фізкультхвилинка для пальців:

Дощик капнув на доріжку, (дрібно стукотіти по парті)

На травичку і на кішку.

Ллється, ллється, вже калюжа, (розведення руками по парті долонями вниз)

Біжимо додому, друже! (Імітація бігу пальцями)

4. Пояснення учням поетапності малювання.

а) Розгляд зразка листівки. Слайд 14,15,16

- Подивіться на екран, це гілочки мімози?

- Якої вони форми? З яких частин складається весь кетяг квітки?

- Як розташовані всі зображення квітів на аркуші?

б) Технологія виготовлення листівки. Слайд 17-23

- Спочатку зробимо ескіз простим олівцем, а потім розфарбуємо крапками. Для листочків потрібно паличку нахилити і поздовжніми мазками нанести фарбу.

Подумайте, як ви хочете розташувати гілочку на своїй листівці.

Намітьте простим олівцем стеблини та листя квітів: у мімози воно невеличке.

Кетяги мімози слід розміщувати щільно одну до одної, тоді вона буде виглядати привабливіше.

Зверху намалюйте яскравим фломастером напис: «З 8 березня!».

На зворотньому боці листівки напишіть привітання та побажання.

VI. Практична робота

Інструктаж з техніки безпеки

Фарбами користуватися обережно, акуратно;

Не крутитися, щоб не заважати іншим;

Не передавати робочі інструменти;

Робоче місце повинно бути чистим.

Організаційна хвилинка

Повернулись до вікна

Посміхнулись до дружка

Ми не дивимось наліво,

А малюємо красиво.

Для емоційного настрою малювати будемо під чарівний музичний твір (аудіозапис).

Самостійна робота учнів за творчим завданням.

Учитель надає індивідуальну допомогу учням.

VII. Підсумок уроку.

- Чи справдилися ваші очікування від уроку?

- В якій техніці малювання ви сьогодні створювали малюнок?

- Що означає слово «пуантилізм»?

- Що найбільше сподобалося на уроці?

Демонстрація дитячих малюнків. (Жива виставка)

Прибирання робочого місця.

Ви молодці! Добре працювали на уроці. Я вам дякую за роботу. Наш урок закінчено.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
0
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!