Пропонована розробка містить методичні рекомендації щодо використання інтерактивної дошки Padlet на уроках української мови та літератури на різних етапах уроку.
Інтерактивні засоби навчання є засобами візуалізації та організації активної взаємодії учнів і педагогів в освітньому процесі з метою досягнення визначених дидактичних результатів. Одним із таких інструментів є віртуальна інтерактивна дошка.
Віртуальна дошка Padlet являє собою структурований простір, у якому можна запропонувати різноманітні матеріали для учнів з української мови та літератури. Можливість представити матеріали різного формату та спрямування в поєднанні з легкістю програмового забезпечення стали визначальними для вибору цієї освітньої платформи як базової.
Метою розробки є презентація дошки Padlet як платформи для ефективної візуалізації навчального матеріалу та організації співпраці на уроках української мови та літератури.