Використання креалізованих текстів на уроках геометрії 8 класу при вивчені теми «Паралелограм»

Опис документу:
Запропоновано використання ейдос-конспекту та сенкану при вивчені теми "Паралелограм". Розглянути властивості паралелограму та їх подальше використання при розвязані задач. Мета: Навчальна – ознайомити учнів зі властивостями паралелограма, навчити застосовувати ці властивості при розв’язуванні задач; Методи та прийоми: ейдос-конспект, сенкан.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Використання креалізованих текстів на уроках геометрії 8 класу при вивчені теми «Паралелограм».

Мета:

Навчальна – ознайомити учнів зі властивостями паралелограма, навчити застосовувати ці властивості при розв’язуванні задач;

Розвиваюча – розвивати навички виразного читання, вміння висловлювати свої думку до прочитаного, вміння аналізувати і робити висновки;

Виховна – формувати у дітей комунікативні вміння через співпрацю на уроці; виховувати почуття патріотизму, особистого і громадського обов’язку.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Методи та прийоми: ейдос-конспект, сенкан.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Вітання учнів, створення доброзичливої атмосфери в класі.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Питання до класу:

  1. Яка геометрична фігура називається чотирикутником?

  2. Периметр праямокутника дорівнює 40 см, а одна з його сторін — 6 см. Знайдіть довжини інших його сторін.

  3. Миша стверджує, що зможе побудувати чотирикутник з кутами 5400 і 13600. А чи зможете зробити це ви?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Сьогодні ми познайомимося з новою геометричною фігурою. Навчимося її будувати. Новий матеріал ви будете відображати в зошитах у вигляді ейдос-конспектів. Сюди ж ми включимо ключові завдання, які виділимо з вами.

Діти записують у зошит визначення та властивості паралелограма дивлячись на ейдос-конспект вчителя.

Паралелограм – це чотирикутник, у якого протилежні сторони паралельні, тобто лежать на паралельних прямих.

ІV. Фізхвилинка

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій уклоніться

За щасливий день вчорашній.

Всі до сонця потягніться,

Вліво, вправо нахиліться,

Веретенцем покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте

І за парти тихо сядьте.

V. Закріплення вивченого матеріалу

Учні по черзі виходять до дошки та виконують вправи з підручника «Геометрія 8 клас. Автори: А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський.

40,42,44,50.

Підсумки уроку.

Учитель пропонує учням скласти сенкан до теми «Паралелограм»

Перша строфа поняття

Друга строфа два прикметники

Третя строфа три дієслова

Четверта строфа речення із поняттям

П’ята строфа узагальнююче слово

Ознаки паралелограма. Якщо для опуклого чотирикутника виконана одна з таких умов, то це - паралелограм: якщо протилежні сторони попарно рівні; якщо дві сторони рівні і паралельні; якщо діагоналі точкою перетину діляться навпіл; якщо протилежні кути попарно рівні. Площа паралелограма Площа паралелограма дорівнює добутку висоти на підставу, до якого проведена ця висота.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.