Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Використання інноваційних технологій в роботі учнівського самоврядування

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №SA312975
За публікацію цієї методичної розробки Тесленок Ірина Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №SA312975
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Костянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 16 Костянтинівської міської ради Донецької області Педагог-організатор І. В. Тесленок
Слайд № 1

Костянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 16 Костянтинівської міської ради Донецької області Педагог-організатор І. В. Тесленок

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

- нова технологія оцінювання результатів, яка забезпечує інтегральну оцінку досягнень учня. Оцінка є кумулятивною, заохочує до систематичної праці,...
Слайд № 12

- нова технологія оцінювання результатів, яка забезпечує інтегральну оцінку досягнень учня. Оцінка є кумулятивною, заохочує до систематичної праці, сприяє удосконаленню умінь та навичок; підвищує рівень засвоєння знань, стимулює активність; активізує пізнавальну діяльність; розвиває мислення, волю, потребу самоконтролю; формує мотивацію, потребу в знаннях; розвиває почуття особистої відповідальності.

- спосіб фіксування, накопичення й оцінки індивідуальних досягнень. Електронне портфоліо являє собою підбірку, колекцію робіт, метою якого є демонс...
Слайд № 13

- спосіб фіксування, накопичення й оцінки індивідуальних досягнень. Електронне портфоліо являє собою підбірку, колекцію робіт, метою якого є демонстрація досягнень людини, колективу, установи тощо…

Слово «проект» у перекладі з латинської мови означає «кинутий уперед — задум, план тощо». Проект – група взаємопов’язаних заходів та їх результатів...
Слайд № 14

Слово «проект» у перекладі з латинської мови означає «кинутий уперед — задум, план тощо». Проект – група взаємопов’язаних заходів та їх результатів, спрямованих на досягнення кінцевої мети, а також необхідні для цього ресурси та тимчасові

Слайд № 15

Рольові ігри - RPG (англ. Role-playing game) - гра розважального характеру, в якій учасники приймають певні ролі та колективно створюють історію аб...
Слайд № 16

Рольові ігри - RPG (англ. Role-playing game) - гра розважального характеру, в якій учасники приймають певні ролі та колективно створюють історію або слідують уже існуючій (зазвичай із фантастичних творів), у видуманих ситуаціях діючи відповідно до своїх ролей. Учасники приймають рішення, спираючись на словесний образ персонаж, а дії завершуються успіхом чи провалом згідно визначеній системі правил, норм та принципів. У межах правил гравці можуть вільно імпровізувати; їхній вибір у кожній ситуації формує інсценування та результат гри.

Ділова гра —метод пошуку рішень в умовній проблемній ситуації. Елементи ділової гри: розподіл за ролями, змагання, особливі правила і т. д. Ділова ...
Слайд № 17

Ділова гра —метод пошуку рішень в умовній проблемній ситуації. Елементи ділової гри: розподіл за ролями, змагання, особливі правила і т. д. Ділова гра застосовується як метод активного навчання її учасників з метою вироблення у них навиків прийняття рішень в нестандартних ситуаціях, а також як засіб тестування здібностей.

Тренінг (англ. training) — це запланований процес модифікації (зміни) відношення, знання чи поведінкових навичок того, хто навчається, через набутт...
Слайд № 18

Тренінг (англ. training) — це запланований процес модифікації (зміни) відношення, знання чи поведінкових навичок того, хто навчається, через набуття навчального досвіду з тим, щоб досягти ефективного виконання в одному виді діяльності або в певній галузі. Ігри – данетки - ігри, які вчать учасників правильно сформулювати питання, формують уміння класифікувати та знаходити оптимальні рішення

Ігри - квести – аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або ...
Слайд № 19

Ігри - квести – аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями. “ Хеппенінг” – проведення ігрових моментів, окремою групою людей ( учнів), для покращення настрою, цікавого проведення вільного часу ( перерви в школі, канікулярний час) “ Флеш-моб” -це заздалегідь спланована масова акція, зазвичай організована через сучасні засоби комунікації, у якій велика кількість людей оперативно збирається у одному місці, протягом декількох хвилин виконує заздалегідь оговорені дії (сценарій).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Впровадження новітніх виховних технологій здійснюю за допомогою своєрідної програми дій, яку назвала – « Дерево інновацій», завдяки якій мені, моїм колегам і дітям вдалося краще засвоїти різноманітні технології на практиці
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7826
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    SA312975
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №SA312975
За публікацію цієї методичної розробки Тесленок Ірина Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №SA312975
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти