і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Використання інформаційно - комунікаційних технологій на уроках географії.

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

з досвіду роботи вчителя вищої категорії Мірченко Л.В.. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії Криворізький Жовтневий ліцей LOGO

Слайд № 2

«Єдиний шлях до пізнання – дія» Б.Шоу «Реформування освіти має на меті зробити її більш якісною та доступною для учнів. Найширші можливості для цього має поступовий перехід до програмного комп’ютерного вивчення шкільних предметів» (Із Національної доктрини розвитку освіти України ХХІ ст.)

Слайд № 3

Головні стратегії сучасної освіти Головні стратегії сучасної освіти Враховуючи бурхливий розвиток комп’ютерних технологій, навчання майбутніх користувачів для інформаційного суспільства повинно стати масовим та достатньо швидким Формувати інформаційну культуру учнів повинен кожен вчитель, а не лише вчитель інформатики Успіхи учнів безпосередньо залежать від якісної підготовки педагогів

Слайд № 4

Інноваційні технології навчання географії Проблемно-пошукова технологія Ігрові технології Технологія колективної та групової діяльності Проектна технологія Інформаційні технології Застосування інноваційних технології навчання географії

Слайд № 5

Інформаційні технології навчання Основні напрямки роботи

Слайд № 6

Інформаційні технології забезпечують -рівний доступ до знань та інформації всіх учасників навчально-виховного процесу; -виявлення обдарованих учнів, створення їх індивідуальної освітньої траєкторії; -ефективне використання комп’ютерних технологій на уроках та в позаурочний час; -залучення учнів до самостійної наукової діяльності; -створення електронних посібників; -визначення та впровадження основних методів формування комплексу ціннісних настанов та життєвих принципів, що відповідають потребам сталого розвитку.

Слайд № 7

Урок з використанням ІКТ Такому уроку властиве таке: Принцип адаптивності: пристосування комп'ютера до індивідуальних особливостей учня; Керованість: у будь-який момент можлива корекція педагогом процесу навчання; Інтерактивність і діалоговий характер навчання; - ІКТ мають здатність "відгукуватися" на дії учня і педагога; "вступати" з ними в діалог, що і становить головну особливість методик комп'ютерного навчання. Оптимальне поєднання індивідуальної та групової роботи; Підтримання в учня стану психологічного комфорту при спілкуванні з комп'ютером; Необмежене навчання: зміст, його інтерпретації і додаток скільки завгодно великі. Комп'ютер може використовуватися на всіх етапах: як при підготовці уроку, так і в процесі навчання: При поясненні (введення) нового матеріалу, закріпленні, повторенні, контролі.

Слайд № 8

Робота з тестовими програмними засобами навчання ІКТ можуть забезпечити накопичення та обробку великого обсягу різноманітної інформації щодо процесів підготовки та проведення тестувань, враховуючи вимоги дидактики, основ та методик тестології.

Слайд № 9

Головні цілі застосування тестових технологій

Слайд № 10

Розробка електронного супроводу навчальних занять

Слайд № 11

Інформаційно-комунікаційні технології на уроці географії Вивчення нового матеріалу; Захист навчальних презентацій; Проектування плану уроку; Закріплення знань, умінь та навичок; Застосовуються під час

Слайд № 12

Типи презентацій ThemeGallery is a Design Digital Content & Contents mall developed by Guild Design Inc. Офіційна презентація Презентація – це послідовність слайдів, на яких можуть бути текстові і візуальні матеріали, крім того показ слайдів можна супроводжувати звуковими ефектами. Презентація “Плакат” (таблиці, схеми, фотографії) Інформаційний ролік (самостійне опрацювання) Презентація проекту

Слайд № 13

Умови демонстрації презентацій Проектувати слайди на великий екран Учні під час уроку працюють за комп’ютерами із презентацією. Викладач керує показом. Учні у парах або групах працюють з презентацією без коментарів викладача і роблять висновки

Слайд № 14

Висновки Систематичне використання ІКТ на уроці, зокрема систем презентацій, сприяє наступному: підвищенню якісного рівня використання наочності на уроці; зростанню продуктивності уроку; реалізації міжпредметних зв’язків; уможливленню організації проектної діяльності учнів зі створення навчальних програм під керуванням викладача; логічному викладу навчального матеріалу, що значно підвищує рівень знань учнів; покращенню взаємин "учень-вчитель“; зміні ставлення учнів до комп’ютера: вони починають сприймати його як універсальний інструмент для роботи в будь-якій галузі людської діяльності.

Слайд № 15

LOGO

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація до статті "Використання інформаційно - комунікаційних технологій на уроках географії".
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Географія
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    163
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    IQ577478
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти