Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Використання ігрових технологій на уроках англійської мови в ситуаціях психологічної підтримки учнів початкової школи за концепцією НУШ

Англійська мова

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

15.03.2021

68

0

0

Опис документу:
Робота спрямована на те, щоб показати важливість створення на уроках англійської мови атмосфери успіху- а це значить- розбудити емоції учнів, як наголошував професор Сиротенко А.Й( Сиротенко А.Й. Складові педагогічного успіху.-2003.-№2)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Використання ігрових технологій на уроках англійської мови в ситуаціях психологічної підтримки учнів початкової школи за концепцією НУШ»

Автор: Долбінцева Вікторія Іванівна, вчитель англійської мови ХСШ№33

Робота спрямована на те, щоб показати важливість створення на уроках англійської мови атмосфери успіху- а це значить- розбудити емоції учнів, як наголошував професор Сиротенко А.Й( Сиротенко А.Й. Складові педагогічного успіху.-2003.-№2)

Досвід актуален тим, що створення цікавої захоплюючої атмосфери успіху, психологічної підтримки

-допомагає зняти з дитини емоційне напруження

-сприяє більш активному і позитивному ставленню учнів до вивчення англійської мови

-забезпечує особистісно-орієнтовану модель навчання

-уможливлює впровадження сучасних інформаційних технологій на уроках

-покращує якість навчального процесу та рівень навчальних досягнень учнів

Мета досвіду-формування всебічно розвиненої особистості’’… яка вміє ставити цілі та досягати їх, критично мислити, працювати в команді, cпілкуватися в багатокультурному середовищі , яка самодостатня’’(за концепцією НУШ

Ця стаття- спроба поділитися деякою частиною мого досвіду на основі публікацій моїх робіт в журналах «Англійська мова та література» Видавничої групи «Основа», а саме:

Використання віршів,ігор, загадок,прислів”їв на уроках у початкових класах» № 22-23(572-573) Серпень 2018

«Конструктивна взаємодія з учнями в реальних ситуаціях спілкування»№22-23(572 -573) Серпень 2018

«Winter.Winter Holidays» №12(169) Грудень 2018

«Засоби формування комунікативної компетенції у початковій школі за концепцією НУШ»№34-36(620-622) Грудень 2019

Англійську мову я викладаю в початкових класах. А чим живе дитина? Звичайно, грою. У нас традиційно гра вважалась чимось другорядним. А психологи давно довели важливість гри для інтелектуального розвитку дитини, пізнання навколишнього світу. Для вивчення іноземної мови це вміння дуже важливе. Саме в процесі гри (будь-то фонетичної, граматичної, лексичної, орфографічної, продуманої, організованої і проведеної під керівництвом учителя- не хаотично, тільки заради розваги), у дітей 8-9 років яскраво виражається здібність до імітації: вони абсолютно точно відтворюють чужу фонетику, помилки роблять природньо, вдало долаючи їх. У цей час цілком можливо правильно поставити дитині звуки як у носія мови; правильна фонетика створює дітям психологічний комфорт в іншій мові(ситуація психологічної підтримки – концепція НУШ). Г.Пальмер, англійський методист, надавав дуже великого значення початку вивчення іноземної мови. Він писав:»Take care of the first two stages and the rest will take care of itself»

У статті «Використання віршів, загадок,ігр, прислів’їв» я навела деякі приклади ,»… враховуючи потреби учнів з різними стилями сприйняття:

-аудіалів- у них домінуюча є слухова система обробки інформації: звуки, мелодії, їх тон, гучність, тембр, чистота;

-вербалів-домінує словесна система обробки інформації, мовна сторона якої має ієрархічну структуру(в ід фонеми до тексту);

-візуалів- домінуюча є зорова система: форми, розташування, кольори;

- кін естетиків- у них домінує чуттєва система обробки інформації: дотики, смак, запах, відчуття текстур, температура (програма НУШ)»

Тому і ігри поділяються на 2 групи:

Перша- які формують мовленнєві навички,тобто,ігри підготовчі: фонетичні, граматичні, лексичні, орфографічні

Для кін естетиків

1.»Хто правильно відшукає предмет за якостями» Гравець повинен знайти серед предметів у скрині саме той, властивості якого назвав ведучий(квадратний, у формі кола, м’який, твердий, великий, маленький, важкий, легкий, гладкий, пухнастий- англійською мовою, природньо)

2.»Food Basket Кожній дитині дається картка з зображенням продукту. Всі сідають у коло. Ведучий починає:» The Apple , change places with an orange” Діти, у яких є картки з зображенням яблука і апельсину, міняються місцями. Ведучий у цей час намагається зайняти одне з місць. Той, хто втратив місце стає ведучим.

Для аудіалів

1.»The snowball» Учні повинні повторити все те, що сказали попередні гравці і додати своє слово:

Teacher: I like bananas.

P 1: I like bananas and cheese.

P 2: I like bananas, cheese and milk(and etc)

2.”You smilled. Why?» Учням пропонується прослухати кумедні історії. Здобуває перемогу той, хто правильно зрозуміє ці історії і буде спроможний розтлумачити, чому він посміхнувся

Nick: My father makes faces all day.

Bill: Why does he do that?

Nick: Because he works at the clock factory. Face- циферблат( гра слів: обличчя- циферблат)

Друга група ігра - так звані творчі ігри- провожу з метою подальшого розвитку мовленнєвих навичок і вмінь.

У цих іграх я широко застосовую такі інноваційні, нетрадиційні засоби як Lego, планшети,схематичні зображення

Lego доцільно використовувати на етапі закріплення і перевірки знань учнів: звороти there is/ there are; граматичні структури He has got/ She has got; при вивченні модальних глаголів

Учні діляться на групи і кожна з них виконує своє завдання: за допомогою блоків Lego створює питальне, заперечу вальне або стверджувальне речення. Слова приклеєні до блоків.

Схематичне зображення предмета не потребує мистецьких навичок,а може швидко допомогти зобразити і засвоїти нову інформацію. Їх я використовую при написанні диктантів- малюнків. Доречно використовувати при вивченні прийменників.

Такі форми роботи мотивують дітей критично мислити, розвивають IKT-грамотність, навички лідерства та співробітництва .Про це я зазначала у своїх статтях» Конструктивна взаємодія з учнями на уроках в реальних ситуаціях спілкування» в журналі Видавничої групи «Основа» «Англійська мова та література»№22-23(572-573) і «Засоби формування комунікативної компетенції у початковій школі за концепцією НУШ» в журналі Видавничої групи «Основа» «Англійська мова та література» № 34-36(620-622)

Позитивний вплив підтверджується участю та перемогою моїх учнів у Всеукраїнському конкурсі» Грінвіч»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.