і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Замовляйте «Вебінарний Безліміт» та отримуйте
місяць необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Використання елементів інформаційно-комунікативних технологій на уроках мови та літератури

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Рубіжанський професійний хіміко-технологічний ліцей Використання елементів інформаційно-комунікативних технологій на уроках мови та літератури Калу...
Слайд № 1

Рубіжанський професійний хіміко-технологічний ліцей Використання елементів інформаційно-комунікативних технологій на уроках мови та літератури Калугіна Сніжана Миколаївна, викладач української мови та літератури 2016р.

«Педагог має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття – око, вухо, голос, чуття мускульних рухів і навіть, якщо можливо, нюх та смак взяли ...
Слайд № 2

«Педагог має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття – око, вухо, голос, чуття мускульних рухів і навіть, якщо можливо, нюх та смак взяли участь в акті запам’ятовування … За такого дружного сприяння всіх органів в акті засвоєння ви переможете найлінивішу пам'ять».  К. Ушинський 

Сучасний період розвитку цивілізованого суспільства характеризує процес інформатизації. Одним із пріоритетних напрямків процесу інформатизації суча...
Слайд № 3

Сучасний період розвитку цивілізованого суспільства характеризує процес інформатизації. Одним із пріоритетних напрямків процесу інформатизації сучасного суспільства є інформатизація освіти – впровадження засобів нових інформаційних технологій у систему освіти.

Пріоритетом розвитку освіти є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечують удосконалення навчально-виховного проце...
Слайд № 4

Пріоритетом розвитку освіти є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечують удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві.

Інформаційно-комунікаційні технології – технології організації навчального процесу з використанням новітніх електронних засобів навчання, зокрема к...
Слайд № 5

Інформаційно-комунікаційні технології – технології організації навчального процесу з використанням новітніх електронних засобів навчання, зокрема комп’ютерів, що спрямовані на заохочення та мотивацію учнів до навчання, отримання необхідних знань і подальшої освіти та самоосвіти.

Комунікативна функція, яка реалізуєься за допомогою ІКТ на уроках української мови та літератури (під час обміну інформацією між учнями створюється...
Слайд № 6

Комунікативна функція, яка реалізуєься за допомогою ІКТ на уроках української мови та літератури (під час обміну інформацією між учнями створюється певна віртуальна єдність, у всіх є реальна можливість увійти на сайти популярних сучасних митців; вони мають можливість зіставити різні погляди, давати їм оцінку, формувати свої позиції).

Слід пам’ятати, що комп’ютерні технології є ефективним, але допоміжним засобом навчання. Академік В.М. Глушков писав, що "навіть в майбутньому елек...
Слайд № 7

Слід пам’ятати, що комп’ютерні технології є ефективним, але допоміжним засобом навчання. Академік В.М. Глушков писав, що "навіть в майбутньому електрообчислювальні машини не зможуть повністю замінити вчителя".

Комп’ютерні засоби навчання: Електронний підручник Статистичні таблиці Динамічні таблиці Літературні портрети Тестові завдання Диктанти Медіа- урок...
Слайд № 8

Комп’ютерні засоби навчання: Електронний підручник Статистичні таблиці Динамічні таблиці Літературні портрети Тестові завдання Диктанти Медіа- урок Віртуальні екскурсії

Слайд № 9

Електронний підручник
Слайд № 10

Електронний підручник

Статистичні таблиці
Слайд № 11

Статистичні таблиці

Динамічні таблиці Такі засоби навчання можуть наочно, у динаміці, показати, які відбуваються зміни у словах і реченнях.
Слайд № 12

Динамічні таблиці Такі засоби навчання можуть наочно, у динаміці, показати, які відбуваються зміни у словах і реченнях.

Комп’ютерна презентація на уроках Комп'ютерна презентація являє собою набір слайдів (електронних сторінок), послідовність показу яких може змінюват...
Слайд № 13

Комп’ютерна презентація на уроках Комп'ютерна презентація являє собою набір слайдів (електронних сторінок), послідовність показу яких може змінюватись в процесі демонстрації. Це інтерактивний, мультимедійний документ, тобто кожен слайд включає в себе різні форми ознайомлення з інформацією (текст, таблиці, діаграми, зображення, звук, анімацію).

Комп’ютерна презентація на уроках
Слайд № 14

Комп’ютерна презентація на уроках

Мультимедійні технології на уроках Мультимедіа (лат. multum – багато й англ. media – засоби) – система сучасних технічних засобів, що дозволяють пр...
Слайд № 15

Мультимедійні технології на уроках Мультимедіа (лат. multum – багато й англ. media – засоби) – система сучасних технічних засобів, що дозволяють працювати з текстовою інформацією, графічним зображенням, звуком (мовлення, музика, ефекти), анімаційною комп’ютерною графікою (мальовані фільми, тривимірна графіка) в єдиному комплексі; один із перспективних напрямків, що найбільш швидко розвивається, особливо в галузі освіти.

Мультимедійні технології на уроках
Слайд № 16

Мультимедійні технології на уроках

Мультимедійні технології на уроках Основна частина уроку – опанування навчальним матеріалом уроку: робота з поняттями, невеликими текстовими фрагме...
Слайд № 17

Мультимедійні технології на уроках Основна частина уроку – опанування навчальним матеріалом уроку: робота з поняттями, невеликими текстовими фрагментами, що містять навчальну інформацію, відеосюжетами, аудіо записами, фотодокументами, таблицями, схемами (виклад необхідної інформації з теми у вигляді слайдів).

Мультимедійні технології на уроках
Слайд № 18

Мультимедійні технології на уроках

Мультимедійні технології на уроках
Слайд № 19

Мультимедійні технології на уроках

Літературний портрет Мультимедійний проект, що містить документи, фотографії, таблиці, ілюстративний матеріал, аудіо- та відео фрагменти, скомпонов...
Слайд № 20

Літературний портрет Мультимедійний проект, що містить документи, фотографії, таблиці, ілюстративний матеріал, аудіо- та відео фрагменти, скомпоновані у послідовному порядку, що дає змогу найбільш повно й яскраво розповісти учням про життєвий і творчий шлях письменника чи поета.

Літературний портрет
Слайд № 21

Літературний портрет

Літературний портрет
Слайд № 22

Літературний портрет

Віртуальні екскурсії Розповідь з відео про музеї та історичні місця України. Учитель сам розробляє завдання і питання до відеосюжету, організовуючи...
Слайд № 23

Віртуальні екскурсії Розповідь з відео про музеї та історичні місця України. Учитель сам розробляє завдання і питання до відеосюжету, організовуючи роботу учнів. Комп’ютер дає змогу розглянути об’єкт опису чи предмет розповіді в цілому, скласти враження про нього, а також, якщо є потреба, показати об’єкт у фрагментах, акцентуючи увагу на окремих деталях. Таким чином, віртуальна екскурсія знайомить учнів з Україною, її історією, природою, видатними людьми, розширює кругозір учнів, сприяє їх розвитку навіть в умовах, коли справжня екскурсія з певних причин неможлива.

Віртуальні екскурсії Віртуальна відеоподорож до музею Бориса Грінченка
Слайд № 24

Віртуальні екскурсії Віртуальна відеоподорож до музею Бориса Грінченка

Медіа-проект Кожен школяр-учасник проекту вибирає для себе індивідуальні засоби й оптимальний темп діяльності, виявляє самостійність, творчість, на...
Слайд № 25

Медіа-проект Кожен школяр-учасник проекту вибирає для себе індивідуальні засоби й оптимальний темп діяльності, виявляє самостійність, творчість, наполегливість у досягненні мети. Навчальна робота організовується в індивідуальній та груповій формах.

Медіа-проект
Слайд № 26

Медіа-проект

Тестові завдання Надзвичайно вдало можна формувати на інтерактивній дошці. Як відомо, є спеціальні програми, проте це можна робити й без них, розта...
Слайд № 27

Тестові завдання Надзвичайно вдало можна формувати на інтерактивній дошці. Як відомо, є спеціальні програми, проте це можна робити й без них, розташувавши кожне запитання та варіанти відповідей на нього на окремому слайді. Такі тестові завдання зручно використовувати під час тематичного оцінювання, аудіювання.

Тестові завдання
Слайд № 28

Тестові завдання

Тестові завдання
Слайд № 29

Тестові завдання

Самодиктант Давно відома форма перевірки знань, проте у мультимедійному форматі вона працює набагато ефективніше. На дошці – текст із пропущеними б...
Слайд № 30

Самодиктант Давно відома форма перевірки знань, проте у мультимедійному форматі вона працює набагато ефективніше. На дошці – текст із пропущеними буквами та розділовими знаками (бажано, щоб у кожного учня був такий самий друкований текст ). У процесі роботи учні пояснюють вживання букв і розділових знаків, роблячи на дошці відповідні записи. Отже, економиться час та необхідність записувати текст у зошити.

Самодиктант
Слайд № 31

Самодиктант

Медіа-урок Сукупність різноманітних мультимедійних прийомів, що працюють впродовж 45 хвилин уроку, що сприяють повному розкриттю й усвідомленню учн...
Слайд № 32

Медіа-урок Сукупність різноманітних мультимедійних прийомів, що працюють впродовж 45 хвилин уроку, що сприяють повному розкриттю й усвідомленню учнями теми уроку. Такий урок – яскравий, динамічний, результативний.

Медіа-урок Тема уроку: Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах “ Маруся Чурай ”.
Слайд № 33

Медіа-урок Тема уроку: Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах “ Маруся Чурай ”.

Пам'ятка для учнів Літературний диктант Дидактичні матеріали
Слайд № 34

Пам'ятка для учнів Літературний диктант Дидактичні матеріали

Інформаційний бюлетень
Слайд № 35

Інформаційний бюлетень

Застосовую у роботі перегляди фільмів або їх фрагментів з прочитаними програмовими текстами, наприклад, «Тіні забутих предків» за повістю М.Коцюбин...
Слайд № 36

Застосовую у роботі перегляди фільмів або їх фрагментів з прочитаними програмовими текстами, наприклад, «Тіні забутих предків» за повістю М.Коцюбинського, «Украдене щастя» за І.Я.Франком та інші. Використовую записи телепередач, аудіотексти, відеофільми про письменників, що вивчаються у шкільному курсі української літератури, наприклад, про Бориса Олійника, Олеся Гончара, Івана Багряного, Олександра Довженка, Лесю Українку, Михайла Коцюбинського, Івана Нечуя-Левицького, Василя Симоненка, Василя Стуса, Володимира Сосюру та багатьох інших.

Комп’ютер на уроках мови та літератури може бути ефективним засобом навчання. Але в цій ситуації велику роль відіграє вчитель, який виступає помічн...
Слайд № 37

Комп’ютер на уроках мови та літератури може бути ефективним засобом навчання. Але в цій ситуації велику роль відіграє вчитель, який виступає помічником, радником і наставником для учнів. Вчителі, які використовують комп’ютер на уроках мови та літератури (позакласних заходах, виховних годинах), можуть розраховувати: - на економію часу при повідомленні нового матеріалу та при перевірці знань учнів; - на демонстрацію схем та іншої наочності, які зможе ретельно розглянути кожен учень; - на більшу зацікавленість учнів при вивченні матеріалу; - на розвиток індивідуальних і творчих здібностей учнів; - на формування їх самостійності.

Слайд № 38

Опис документу:
Презентація.Одним із пріоритетних напрямків процесу інформатизації сучасного суспільства є інформатизація освіти – впровадження засобів нових інформаційних технологій у систему освіти. Пріоритетом розвитку освіти є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечують удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
354 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти