Використання дослідницьких методів – один із шляхів реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів.

Опис документу:
Це презентація, яка допоможе вчителям початкових класів глибше розкрити суть дослідницьких методів, рокрито види учнівських досліджень, роботу вчителя при дослідницьких методах та представлено модел випускника початкової школи
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Використання дослідницьких методів – один із шляхів реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів. Підготувала вчитель початкови...
Слайд № 1

Використання дослідницьких методів – один із шляхів реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів. Підготувала вчитель початкових класів Гаврилова Оксана Михайлівна

ПРИТЧА Звернувся до монаха бідняк: «Дай мені риби!  Я голодний”. Монах мовчки віддав йому вудку Треба давати не стільки їжу, скільки засіб її добув...
Слайд № 2

ПРИТЧА Звернувся до монаха бідняк: «Дай мені риби!  Я голодний”. Монах мовчки віддав йому вудку Треба давати не стільки їжу, скільки засіб її добування.

Головне завдання навчального закладу підготувати компетентну особистість, спроможну знаходити правильні рішення у конкретних навчальних, життєвих, ...
Слайд № 3

Головне завдання навчального закладу підготувати компетентну особистість, спроможну знаходити правильні рішення у конкретних навчальних, життєвих, а в майбутньому і професійних ситуаціях

Слайд № 4

Слайд № 5

Що ж таке дослідження? Дослідження — це процес пошуку невідомого, нових знань, один із видів пізнавальної діяльності. Встановлюють звя’зки Роблять ...
Слайд № 6

Що ж таке дослідження? Дослідження — це процес пошуку невідомого, нових знань, один із видів пізнавальної діяльності. Встановлюють звя’зки Роблять висновки Пізнають закономірності

Здатність до самонавчання Уміння бачити, усвідомлювати й розв’язувати проблему Навички орієнтуватися в інформаційних потоках
Слайд № 7

Здатність до самонавчання Уміння бачити, усвідомлювати й розв’язувати проблему Навички орієнтуватися в інформаційних потоках

Основу дослідницької діяльності складають: розвиток пізнавальних умінь і навичок учнів уміння орієнтуватися в інформаційному просторі уміння самост...
Слайд № 8

Основу дослідницької діяльності складають: розвиток пізнавальних умінь і навичок учнів уміння орієнтуватися в інформаційному просторі уміння самостійно конструювати свої знання уміння критично мислити. уміння інтегрувати знання з різних галузей наук

Завдання вчителя включити молодших школярів у самостійне розв’язання навчальних завдань і допомогти відчути задоволення від дослідницької діяльност...
Слайд № 9

Завдання вчителя включити молодших школярів у самостійне розв’язання навчальних завдань і допомогти відчути задоволення від дослідницької діяльності цілеспрямовано формувати мислення, розвивати інтелектуальні вміння, інакше кажучи, навчання розмових умінь, процесів пізнавального пошуку. Головним у розвитку інтелектуальних умінь стало критичне мислення Створити умови для розвитку творчої особистості, її самовизначення та самореалізації, а також успішної соціалізації.

Види досліджень молодших школярів індивідуальні групові колективні урочні позаурочні предметні вільні короткочасні довготривалі За кількістю учасни...
Слайд № 10

Види досліджень молодших школярів індивідуальні групові колективні урочні позаурочні предметні вільні короткочасні довготривалі За кількістю учасни-ків За часом За місцем проведен-ня За темою

Етапи організації дослідного навчання І етап 1 клас ІІ етап 2 клас ІІІ етап 3-4 клас експрес-дослідження, міні-дослідження, міні-проект гра-дослідж...
Слайд № 11

Етапи організації дослідного навчання І етап 1 клас ІІ етап 2 клас ІІІ етап 3-4 клас експрес-дослідження, міні-дослідження, міні-проект гра-дослідження, спостереження, колективний навч. діалог, розгляд предметів, проблемні ситуації, екскурсії.. навчальна дискусія, міні-дослідження, спостереження за планом, розповіді дітей та вчителя, міні-доповіді, екскурсії, рольові ігри, експерименти. уроки-дослідження, колективне виконання та захист дослідницьких робіт, спостереження, анкетування, Експеримент.

Слайд № 12

Слайд № 13

Розвиток учня
Слайд № 14

Розвиток учня

За дослідницькими методами навчання –майбутнє!
Слайд № 15

За дослідницькими методами навчання –майбутнє!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.