ВИХОВНИЙ ЗАХІД « В КРАЇНІ КОЛЬОРІВ»

Опис документу:
Мета. Формувати поняття "колір", ознайомити дітей з розмаїттям барв довколишнього світу закріпити вміння розрізняти і називати кольори; викликати позитивні емоції; сприяти всебічному розвиткові дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Виховний захід « В країні кольорів»

Мета. Формувати поняття "колір", ознайомити дітей з розмаїттям барв довколишнього світу закріпити вміння розрізняти і називати кольори; викликати позитивні емоції; сприяти всебічному розвиткові дітей: відчуття простору, творчих здібностей, уяви, спостережливості, образно-логічного мислення, пам'яті, уваги і здатності мислити самостійно; розвивати кольоросприймання, впевненість у своїх можливостях, мовленнєву активність; виховувати доброзичливість, допитливість, почуття взаємоповаги.

Обладнання: квітка з пелюстками (з одного боку білими, з іншого боку різнокольоровими), маска пензлика, маска олівця, дев'ять кольорових фарб, стрічки різного кольору, плакат "Країна Кольорів", звукозапис "Вальсу квітів" із балету "Лускунчик" П.Чайковського, пісні про кольори.

Хід свята

І учень.

Доброго дня тобі, небо блакитне!

Доброго дня тобі, сонечко світле!

Доброго дня вам, квіти тендітні!

Доброго дня вам, гості привітні!

Ведуча.

Я пропоную вам пофантазувати

І разом у казку помандрувати!

За високими горами, за широкими лісами

Є чудове й гарне місце –

"Різнобарвне королівство".

2 учень.

У Країну Кольорів

Разом ми підемо.

Будем кольори вивчати,

Щоб вміти гарно малювати.

Ведуча.

Подорож буде весела, незвична Театралізована і трохи музична!

3 учень.

У Країні кольорів

Проживають братці милі

І веселі й дружні,

Кольори послушні.

Король Пензлик

Про добробут дбає,

А Олівець йому допомагає.

Виходять король Пензлик і Олівець

Король Пензлик.

Я - Король Пензлик - походжаю,

Із довгих кіс корону маю.

Ти коси в фарбу опускай,

Але багато фарби не вбирай,

Щоб я бачив, що робити,

Як лягати, де водити.

Ти мені допомагай,

Лагідно в руках тримай.

Я чубом фарби набираю

Та об аркуш витираю,

Поводжу туди-сюди

І пірнаю вглиб води.

Олівець.

А я - Олівець- малювець,

Гарний хлопець-молодець.

Дуже люблю малювати,

Все довкола фарбувати.

Ти в руках мене тримай,

Але знай і пам’ятай:

Що не можна сильно натискати,

Щоб стержня часом не зламати

Король Пензлик.

А ось веселі й дружні

Кольори послушні,

Любі наші фарби

Завжди різнобарвні.

Олівець.

Ви всі їх упізнаєте,

Якщо загадки вгадаєте.

Виходить Червоний колір.

Червоний.

Я - колір багряний,

Веселий, полум'яний,

Пустотливий і гарячий.

Діти, хто ж мене не бачив?

Колір, звісно ж, я чудовий,

А зовуть мене... (червоний)

Любов палає ясно,

Калина зріє рясно,

Червоніють полуниці,

І танок ведуть суниці.

Мак цвіте тут безупинно,

Всіх малят я вітаю гостинно!

Виходить Жовтий колір.

Жовтий.

А я — колір тепленький, мов сонце,

Що лагідно стука у віконце.

Пахучий, іскристий, медовий,

Насправді прекрасний, чудовий.

Здається, що я солоденький,

Зовуть мене люди жовтенький.

Дівчата веселі квіти збирають,

Із жовтих кульбабок віночки сплітають.

Листочки осінні таночок ведуть,

А жовті машини пшеницю везуть.

Шановних гостей короваєм стрічаю,

Здоров'я і щастя усім я бажаю!

Виходить Синій колір.

Синій.

Ха-ха-ха! Посміхаються хмаринки,

Щедро кидають краплинки.

А красуню-землю річка

Оперізує, як стрічка.

1 дзвіночки раді нині —

То ж який я колір? (Синій).

У нашому королівстві

Синя річка біжить,

По синьому небу хмаринка летить.

Тут незабудки скрізь розцвітають,

І синього птаха всі радо вітають.

Тут, сплівши вінок із волошок,

І одягнувши плаття у синій горошок,

Дівча синьооке стрибає

І в гості нас з вами чекає.

Ведуча.

Червоний, жовтий і синій —

Ці кольори основні!

Важливі вони і чарівні!

Подивіться, що відбувається,

Якщо фарби ці одна з одною

Вітаються!

На аркуші Жовта з Червоною зустрілися,

І ось яка фарба в країні з'явилася. (Оранжева).

Виходить Оранжевий колір.

Оранжевий.

Радість колір мій несе,

Але це іще не все.

Гарбузові це шкоринки

І пахуча апельсинка,

І руда-руда лисичка,

Й помаранчі — ясні личка.

Радісно усі живуть,

Мене оранжевим зовуть.

Ведуча.

На аркуші з Жовтою Синя зустрілася,

І ось яка фарба в країні з'явилася. (Зелена).

Виходить Зелений колір.

Зелений.

Я - красивий колір теж,

І мені немає меж.

Друзі є у мене щирі

І такі ж на вроду милі.

Це листочок і травинка,

Жабенятко і ялинка.

Здогадалися, маленькі,

Звуть мене всі — зелененький.

Зелені дерева тут вітрами грають,

Зелену ялинку в танок закликають.

Зелена травичка з кущами шепоче,

Про всі новини дізнатися хоче.

Яблук малята в садах не зривають,

Бо завжди зелені вони тут бувають.

Ведуча.

На аркуші з Червоною Синя зустрілася,

І ось яка фарба в країні з'явилася. (Фіолетова).

Виходить Фіолетовий колір.

Фіолетовий.

Ну а я на фіалочку схожий

І тому такий же гожий.

Краса моя і ніжність не минеться,

Фіолетовим мій колір, звісно, зветься.

Виходить Коричневий колір.

Коричневий.

А я хоч і темний, та спокійний,

Зовсім не страшний, а мрійний.

Пахну деревом, корою,

І ріллею, і горою.

Ґрунт і землю мною зображають,

Коричневим усі називають.

Ведмежата радо всміхаються,

А мавпочки на деревах гойдаються.

Всі звірята скачуть, радіють,

Бо скарбом солодким володіють.

Шоколаду настільки багато,

Що якби дізнались мама і тато,

То до мене дітей не пускали,

"Небезпечним" мій колір назвали.

Ведуча.

Оранжевий, зелений, фіолетовий, коричневий -

Ці кольори — складні чи похідні,

Художникам дуже необхідні!

А разом всіх їх називають хроматичні,

Бо вони дуже симпатичні!

Виходить Білий колір.

Білий.

Так-так-так! Про мене забули...

Ну а я — колір спокійний і сліпучий,

Світлий, мовчазний, блискучий.

Пахну свіжістю і снігом,

Називають мене білим.

Літає скрізь білий сніжок,

Керує усім зубний порошок.

Берізки ніжні й біленькі

Гостям вклоняються низенько.

Зиму тут діти цінують,

І колір мій дуже шанують.

Виходить Чорний колір.

Чорний.

А ось я на нічку схожий,

Налякати навіть можу.

Таємничий, загадковий,

Навіть трішечки казковий.

Вдень люблю я, діти, спати,

А вночі — іду гуляти.

Хоч страшний, але моторний,

І зовуть мене всі - чорний.

Люблять малята зі мною дружити,

Не можуть малюнки без мене прожити.

У піч розмальовану вугілля кидають,

А орану землю зерном засівають.

Чорний і Білий (разом).

Ми — кольори ахроматичні!

Також необхідні і симпатичні!

4 у ч е н ь.

Кольори ми всі впізнали,

Правильно ми їх назвали.

Будем завжди пам'ятати,

При нагоді називати.

Завжди весело усім

У Країні Кольорів!

Король Пензлик.

Вийдіть, фарби, є потреба —

Нам усіх вас бачить треба!

Виходять усі Кольори.

Ведуча.

Перша, ніби мак, горить,

Друга сонцем променить.

Третя - то кульбаби квітка,

А четверта—лани влітку.

П’ята — як волошка в полі,

Наче море на роздоллі.

Шоста — квітне, як фіалка.

Сьома — наче пташка галка.

Восьма — біла, наче сніг.

Фарби ми згадали всі!

Король Пензлик.

І напевно стало жалко,

Якби все було одного

Кольору хоч би якого.

Всім би швидко нудно стало,

Якби з фарб якась пропала!

Заходить Олівець.

Олівець. Ваша Величносте! Біда! На центральній королівській клумбі виросла безбарвна, сумна, безколірна квітка! Що нам робити? Як її розвеселити?

Король Пензлик. Ой, лишенько! У моєму Різнобарвному королівстві безбарвна квітка! Любі гості, допоможіть! Нашу квіточку розвеселіть!

Ведуча. Діти! Чи можемо ми допомогти квіточці стати веселою? (Так). А ще і Кольори хочуть квіточку рятувати. Вони фарбами будуть допомагати!

Нумо дружно стали, квіточку розфарбували!

Танок Кольорів. Діти виконують пісню Наталії Май «Веселка».

Ведуча. Діти! Якою стала наша квіточка? (Кольоровою, веселою).

Олівець. Маєм квіточку чудову, Квітку різнокольорову!

Король Пензлик.

Краще жити нам у гарному

Нашім світі різнобарвному!

Дякую вам, любі гості, за допомогу!

Ведуча. Нам час повертатися додому із Різнобарвного королівства. Подякуємо Королю Пензлику, Олівцю-помічнику і всім Фарбам. Сподіваюсь, ви цю подорож не забудете!

Король Пензлик.

А в Королівстві ви знов побуваєте,

Коли про фарби і пензлик згадаєте.

Малюнок ви зробите кольоровим,

І світ наш буде чудовим!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.