Виховний план на 2019-2020 н.р

Опис документу:
складання плану виховної роботи; оформлення особових справ; оформлення соціального паспорту класу; робота з підручниками; написання характеристики ( за необхідністю); аналіз літнього оздоровлення учнів; підготовка інформації для нагородження учнів за підсумками навчального року. За необхідністю: зустріч з батьками; консультації у психолога; відвідування вдома;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Характеристика 6 класу

на 2019 -2020 р.

У класі навчаються 16 учнів. З дітьми працюю з 5- го класу 2018 року). За цей період склад колективу не змінювався.

   Матеріальне становище у більшості дітей у сім'ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників. За підсумками минулого навчального року успішність складає 70 %, є лише _2 учні, які не встигають, але 2 учні закінчили навчальний рік із Похвальним листом. У класі є так званий «резерв» — це учні, що мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюють над їх виправленням.

   Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

   Протягом 2 років я веду виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування надану тематику.

    Правоосвітня робота, метою якої визнаю розуміння і потребу дотримуватися законів України, дає позитивний результат. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добирала такі виховні технології, як години спілкування «Як змінити характер людини», «Як згуртувати наш учнівський колектив», «Як стати досконалішим», рольові ігри «Запрошення в гості», «Як поводити себе в транспорті», усні журнали «Від саморозвитку до самовиховання», різні виховні години та заходи на тематику приурочено подіям сучасності та календарним датам, зокрема: «Символи моєї Батьківщини», «Екологічна безпека серед нас». Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.

Формую екологічну культуру школярів, були проведені вечори «Пам'яті Чорнобиля», «Квіти, квіти, я чаруюсь вами». Не минаю естетичну спрямованість виховної роботи. Проводила виховну годину «Світ наших захоплень».

   Взаємовідносини класного керівника і учнів класу задовільні. В цілому клас характеризується як дружний, організований, із налагодженою системою самоврядування та хорошим психологічним кліматом. Наявні угрупування переважно за місцям проживання. Неофіційних лідерів в класі немає. Клас із високим рівнем вихованості, «важких» та «недисциплінованих» учнів немає. Яскраві індивідуальні особливості органічно впливають на розвиток класу як колективу.

    У процесі роботи я бачу, як дорослішають мої вихованці, якими розумними вони стають, як вдало проходить процес їх соціалізації. Вони незалежні, доброзичливі в спілкуванні, емоційно-відкриті та чутливі до моральних проблем.

   Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою, роботою на користь школи і також необхідна умова — стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів, наприклад, «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток».

   В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже робота з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету .в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.

    У роботі з батьками використовую колективні бесіди, зустрічі за «круглим» столом. У години батьківського всеобучу знайомила батьків з новинками педагогічної літератури   Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини

Список учнів 6 класу

2019 – 2020 н.р.

  1. Бегман Владислав

  2. Вітів Віталій

  3. Войцьо Денис

  4. Ворсуляк Володимир

  5. Лопатюк Віталій

  6. Матвіїв Маряна

  7. Мединський Владислав

  8. Мельничук Ярослав

  9. Овчар Назар

  10. Пахтусов Андрій

  11. Петрочко Ангеліна

  12. Смолик Ірина

  13. Стеценко Рустам

  14. Тихоліз Віталій

  15. Чарнош Анастасія

  16. Шкандевич Станіслав

  1. Розділ І: Теоретичні засади роботи класного керівника

  2. Мета і завдання виховної роботи

  3. утвердження в свідомості й почуттях особистості патріотичних
    цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
     виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
     утвердження гуманістичної моральності як базової основи
    громадянського суспільства;
     культивування кращих рис української ментальності – працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережливого ставлення до природи;
     формування толерантного ставлення до інших народів, культур і
    традицій;
     усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
    підвищення престижу військової служби, а звідси - культивування
    ставлення до солдата як до захисника Вітчизни, героя тощо.

  4. Нормативно – правове забезпечення

  5. Основні завдання виховної діяльності сучасних закладів освіти визначені

  • Законами України «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті», «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років»;

  • указами Президента України від 12.01.2015 № 5/2015 «Про Стратегію сталого розвитку «Україна-2020», від 12.06.2015 № 334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно патріотичного виховання дітей та молоді», від 13.10.2015 № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», від 22.01.2016 № 17/2016 «Про заходи з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років»; постановами Верховної Ради України від 12.05.2015 № 373-VIII «Про вшанування героїв АТО та вдосконалення національно патріотичного виховання дітей та молоді», від 22.07.2015 № 524 «Про утворення Міжвідомчої комісії з питань національно-патріотичного виховання»;

  • розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 998-р «Про заходи з увічнення пам’яті захисників України на період до 2020 року», від 05.05.2016 № 348-р «Про затвердження плану заходів щодо вшанування Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу»;

  • наказах Міністерства освіти і науки України від 28.05.2015 № 582 «Про схвалення Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах», від 16.07.2015 № 768 «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти».

  • лист Міністерства освіти і наук и України від 27.07.2017 p. №1/9-413 «Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році»

  1. Посадові обов'язки класного керівника

  2. 1. Загальні положення

  3. 1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики класного керівника. Під час складання Інструкції також враховано рекомендації щодо організації служби охорони праці в загальноосвітньому закладі Міністерства освіти і науки України, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України.

  4. 1.2. Класний керівник призначається на посаду і звільняється з неї директором школи.

  5. 1.3. Класний керівник повинен мати повну або базову вищу педагогічну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи).

  6. 1.4. Класний керівник підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.

  7. 1.5. У своїй діяльності класний керівник керується Конституцією і законодавством України, Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти та виховання учнівської молоді; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, цією Інструкцією), трудовим договором (контрактом). Класний керівник дотримується Конвенції про права дитини.

  8. 2. Функції

  9. Основними напрямами діяльності класного керівника є:

  10. 2.1.Створення сприятливих умов для індивідуального розвитку і формування особистості учнів.

  11. 2.2. Формування колективу класу.

  12. 3. Посадові обов'язки

  13. Класний керівник виконує такі посадові обов'язки:

  14. 3.1. Працює з учнями закріпленого за ним класу.

  15. 3.2. Вивчає особистість кожного учня в класі, його нахили, інтереси.

  16. 3.3. Створює сприятливі мікросередовище і морально-психологічний клімат для кожного учня в класі.

  17. 3.4. Сприяє розвитку в учнів навичок спілкування, допомагає учням вирішувати проблеми, які виникають у спілкуванні з товаришами, вчителями, батьками.

  18. 3.5. Спрямовує самовиховання і саморозвиток особистості учня, вносить необхідні корективи в систему його виховання.

  19. 3.6. Надає допомогу учням у навчальній діяльності, з'ясовує причини низької успішності, забезпечує їх усунення.

  20. 3.7. Сприяє здобуттю додаткової освіти учнями через систему гуртків, клубів, секцій, об'єднань, які організовуються в школі, закладах позашкільної освіти, за місцем проживання.

  21. 3.8. Організовує життя колективу класу відповідно до вікових особливостей та інтересів учнів і вимог суспільства.

  22. 3.9. Спільно з органами учнівського самоврядування веде активну пропаганду здорового способу життя; проводить фізкультурно-масові, спортивні та інші заходи, які сприяють зміцненню здоров'я учнів класу.

  23. 3.10. Веде у встановленому порядку документацію класу, контролює заповнення учнями щоденників і виставлення в них оцінок.

  24. 3.11. Підтримує постійний контакт з батьками учнів (особами, які їх замінюють).

  25. 3.12. Планує виховну роботу в класі.

  26. 3.13. Забезпечує дотримання правил безпеки життєдіяльності під час здійснення навчального процесу та проведення виховних заходів.

  27. 3.14. Оперативно інформує адміністрацію школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.

  28. 3.15. Вносить пропозиції щодо покращення і оздоровлення умов здійснення навчального процесу, а також доводить до відома дирекції школи інформацію про всі недоліки в забезпеченні освітнього процесу, які знижують працездатність учнів, негативно впливають на їхнє здоров'я.

  29. 3.16. Здійснює інструктаж учнів з безпеки життєдіяльності під час проведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.

  30. 3.17. Організовує вивчення учнями правил охорони праці, правил вуличного руху, поведінки в побуті, на воді тощо.

  31. 3.18. Бере участь у роботі педагогічної ради школи.

  32. 3.19. Проходить періодичні медичні обстеження.

  33. 3.20. Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію; бере участь у діяльності методичних об'єднань та інших формах методичної роботи.

  34. 3.21. Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога, в школі, побуті, в громадських місцях.

  35. 4. Права

  36. Класний керівник має право на:

  37. 4.1. Участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи.

  38. 4.2. Захист професійної честі й гідності.

  39. 4.3. Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, надання відповідних пояснень.

  40. 4.4. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.

  41. 4.5. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.

  42. 4.6. Вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників.

  43. 4.7. Регулярне підвищення своєї кваліфікації.

  44. 4.8. Проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.

  45. 4.9. Давання учням під час занять і перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановлених Статутом і Правилами внутрішнього розпорядку.

  46. 5. Відповідальність

  47. 5.1. Класний керівник несе відповідальність за життя і здоров'я учнів класу під час заходів, які він проводить, а також за дотримання їхніх прав і свобод відповідно до законодавства України.

  48. 5.2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, визначених цією інструкцією, класний керівник несе дисциплінарну відповідальність у порядку, передбаченому трудовим законодавством.

  49. 5.3. За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних із фізичним і/чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку класний керівник може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України "Про освіту".

  50. 5.4. За навмисно завдані школі чи учасникам навчального процесу у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки класний керівник несе матеріальну відповідальність у порядку, визначеному трудовим чи цивільним законодавством.

  51. 6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

  52. Класний керівник:

  53. 6.1. Працює за складеним графіком, виходячи з 30-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи.

  54. 6.2. Замінює у встановленому порядку тимчасово відсутніх класних керівників.

  55. 6.3. Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр. План роботи затверджується заступником директора школи з виховної роботи.

  56. 6.4. Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність після закінчення кожного навчального семестру.

  57. 6.5. Отримує від директора школи і його заступників інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.

  58. 6.6. Працює в тісній взаємодії з учителями, батьками учнів (особами, що їх замінюють); систематично обмінюється інформацією з питань, які входять до його компетенції, з адміністрацією і педагогічними працівниками школи.

  59. Циклограма діяльності класного керівника

  60. Щоденно:

  • з’ясування причин відсутності учнів на заняттях;

  • фіксація пропусків у класному журналі;

  • бесіди з учнями, що запізнюються;

  • організація чергування по класу;

  • індивідуальна робота з учнями;

  • контроль зовнішнього вигляду учнів;

  • організація харчування.

  1. Щотижня:

  • проведення виховних годин;

  • перевірка щоденників;

  • проведення заходів у класі за планом роботи;

  • робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування;

  • контроль за виконанням доручень;

  • організація прибирання закріпленого кабінету, території, пришкільної ділянки;

  • робота з батьками;

  • робота з вчителями, які працюють у класі;

  • організація контролю за довідками про хворобу учнів класу.

  1. Щомісяця:

  • проведення класних зборів;

  • відвідування уроків вчителів - предметників у своєму класі;

  • координація виховної роботи з класом

  1. Щосеместрово:

  • оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;

  • заповнення табелів успішності;

  • проведення батьківських зборів (за планом);

  • аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи;

  • складання плану роботи на канікули;

  • аналіз зайнятості учнів класу у позаурочних заходах, гуртках, секціях;

  • аналіз роботи щодо профілактики травматизму серед учнів класу.

  1. Щорічно:

  • складання плану виховної роботи;

  • оформлення особових справ;

  • оформлення соціального паспорту класу;

  • робота з підручниками;

  • написання характеристики ( за необхідністю);

  • аналіз літнього оздоровлення учнів;

  • підготовка інформації для нагородження учнів за підсумками навчального року.

  1. За необхідністю:

  • зустріч з батьками;

  • консультації у психолога;

  • відвідування вдома;

  1. ВЕРЕСЕНЬ

  2. Тема періоду: «Я – патріот і господар землі»

  3. Завдання:

  • формування духовних цінностей українського патріота;

  • виховання гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії

  • українського народу та кращих зразків культурної спадщини, вшанування національної пам’яті;

  • формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського та конституційного обов’язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави;

  • підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби.

    1. п/п

    1. Зміст виховної діяльності

    1. Ключова компетентність

    1. Ціннісні ставлення та практичні здатності

    1. Дата

    1. 1

    1. «Люби Батьківщину , як сонце люби….»

    2. (перший урок)

    1. Соціальна та громадянська

    1. -усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм», «військово – патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

    1. 02.09

    1. 2

    1. Година спілкування «Ми обираємо життя»

    1. Уміння вчитися впродовж життя

    1. -визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

    1. 05.09

    1. 3

    1. Бесіда : «Добро – це коло, в середині якого є краса»

    1. Ініціативність і підприємливість

    1. -аналізування життєвих ситуацій

    1. 10.09

    1. 4

    1. Ігрові завдання «Я – Земля»

    1. Екологічна грамотність і здорове життя

    1. - формування ставлення до природи, як універсальної цінністі

    1. 17.09

    1. 5

    1. Прогулянка «Екодослідник»

    1. Компетентності у природничих науках і технологіях

    1. - критичне оцінювання результатів людської діяльності у природному середовищі.

    1. 19.09

    1. 6

    1. Виховна година : «Мистецтво спілкування:коли яке слово мовити»

    1. Спілкування державноюмовою

    1. - усвідомлення ролі української мови в особистому житті , а також у житті нації і держави.

    1. 24.09

    1. 7

    1. Гра «Що – де – коли»

    1. Математична компетентність

    1. - протистояння маніпулятивним впливам

    1. 26.09

  1. ЖОВТЕНЬ

  2. Тема періоду : «Сприяння творчому розвитку особистості»

  3. Завдання:

  • підвищення рівня художньо-естетичної освіченості та виховання учнів;

  • формування в молоді естетичних поглядів та смаків на основі народної естетики та найкращих надбань цивілізації;

  • вироблення в учнів уміння власноруч примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й створювати прекрасне у повсякденному житті.

  1. п/п

  1. Зміст виховної діяльності

  1. Ключова компетентність

  1. Ціннісні ставлення та практичні здатності

  1. Дата

  1. 1

  1. Виховна година : «Памятай про старших у твоїй родині»

  1. Соціальна та громадянська компетентності

  • поважати гідність кожної людини

  1. 02.10

  1. 2

  1. Віртуальна мандрівка (найкрасивіші місця планети)

  1. Обізнаність та самовираження у сфері культури

  • визначення ролі і місця української культури в загальноєвропейському і світовому контекстах

  1. 07.10

  1. 3

  1. Мозкова атака «Що заважає людям бути відповідальними»

  1. Уміння вчитися впродовж життя

  1. -визначення близьких, середніх і далеких перспектив

  1. 10.10

  1. 4

  1. Мультимедійна презентація «Архітектурні пам’ятки мого краю»

  1. Інформаційно – цифрова компетентність

  1. -уміння працювати з різними Інтернет - ресурсами

  1. 15.10

  1. 5

  1. Година духовності «Козацькому роду нема переводу»

  1. Соціальна та громадянська компетентності

  1. -бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово – патріотичного спрямування

  1. 22.10

  1. 6

  1. Виховний захід «Кожна людина унікальна»

  1. Спілкування іноземними мовами

  1. -толерантне ставлення до представників різних народів і культур

  1. 24.10

  1. ЛИСТОПАД

  2. Тема періоду: « Я і Закон»

  3. Завдання:

  • формування в учнів правових почуттів, активної позиції у правовій сфері, нетерпимого ставлення до правопорушень;

  • вироблення у вихованців навичок і звичок правомірної поведінки;

  • подолання в свідомості окремих учнів помилкових поглядів та переконань, негативних навичок і звичок поведінки, які сформувалися внаслідок помилок і недоліків виховання.

    1. п/п

    1. Зміст виховної діяльності

    1. Ключова компетентність

    1. Ціннісні ставлення та практичні здатності

    1. Дата

    1. 1

    1. Виховна година «Шкідливі звички»

    1. Екологічна грамотність і здорове життя

    1. -усвідмлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини

    1. 04.11.

    1. 2

    1. Інформаційно – пізнавальна година: «Цікаві сторінки української писемності»

    1. Соціальна та громадянська компетентності

    1. -бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи.

    1. 08.11

    1. 3

    1. Операція «Турбота»

    1. Уміння вчитися впродовж життя

    1. -застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації

    1. 12.11

    1. 4

    1. Година спілкування «Порушення прав людини:експлуатація та торгівля»

    1. Соціальна та громадянська компетентності

    1. -гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуття, емпатії

    1. 19.11

    1. 5

    1. Інформаційна хвилинка «З попелу забуття»

    1. Уміння вчитися впродовж життя

    1. -користування різними джерелами інформації

    1. 22.11

    1. 6

    1. Виховна година «Моя майбутня професія»

    1. Математична компетентність

    1. Розуміння цілісної картини світу,закономірності розвитку суспільства, людських відносин,небезпек у застосуванні маніпулятивнихтехнологій

    1. 25.11

    1. 7

    1. Етична бесіда «Ставлення людини до людини»

    1. Спілкування іноземними мовами

    1. -запобігання проявам ксенофобії, нетерпимості та расизму

    1. 28.11

  1. ГРУДЕНЬ

  2. Тема періоду: «Я,родина, Україна»

  3. Завдання:

  • долучення учнів до національних традицій українського народу, його культури, національно-етичної обрядовості і звичаїв;

  • допомагати учням усвідомити себе як частину української нації;

  • засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей.

  1. п/п

  1. Зміст виховної діяльності

  1. Ключова компетентність

  1. Ціннісні ставлення та практичні здатності

  1. Дата

  1. 1

  1. День боротьби зі СНІДом

  2. Бесіда: «СНІД – виклик людству»

  1. Екологічна грамотність і здорове життя

  1. -усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини

  1. 02.12

  1. 2

  1. Усний журнал «Народні традиції у моїй родині»

  1. Спілкування державною мовою

  1. -любов до української мови

  1. 05.12

  1. 3

  1. Виховна година: «Тепло моїх долонь ,і розуму, і серця, я Україні милій віддаю»

  1. Соціальна та громадянська компетентності

  1. -гуманно ставитися до інших людей, бути здатними до альтруїзму, співчуття, емпатії.

  1. 10.12

  1. 4

  1. Бесіда – конкурс «Замість ялинки зимовий букет» (подаруй життя ялинці)

  1. Уміння вчитися впродовж життя

  1. -прагнути оволодівати новими знаннями та навичками

  1. 12.12

  1. 5

  1. Гра «Хто я?»

  1. Ініціативність та підприємливість

  1. -брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах та благодійних акціях

  1. 16.12

  1. 6

  1. Колективна творча справа «Готуємось до св.Миколая та Нового року»

  1. Соціальна та громадянська компетентності

  1. -бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи.

  1. 18.12

  1. Робота з батьками

    1. п/п

    1. Зміст виховної діяльності

    1. Ключова компетентність

    1. Ціннісні ставлення та практичні здатності

    1. Дата

    1. 1

    1. Обирання батьківського комітету

    1. 02.09

    1. 2

    1. Бесіда з батьками учнів схильних до правопорушень

    1. 11.09

    1. 3

    1. Обговорення успішності учнів

    1. 25.09

    1. 4

    1. Бесіда з мамою Войця Дениса з метою покращення успішності

    1. 09.10

    1. 5

    1. Підготувати листи – повідомлення для батьків про успішність у школі

    1. 18.10

    1. 6

    1. Батьківські збори …

    1. 7

    1. Бесіда з батьками учнів про допомогу дітям у навчанні

    1. 06.11

    1. 8

    1. Анкетування для батьків «Як добре я знаю свою дитину»

    1. 21.11

    1. 9

    1. Засідання батьківського комітету

    1. 04.12

    1. 10

    1. Взяти участь у підготовці святкування новорічного вечора

    1. 23.12

  2. ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА

    1. п/п

    1. Зміст виховної діяльності

    1. Ключова компетентність

    1. Ціннісні ставлення та практичні здатності

    1. Дата

    1. 1

    1. Забезпечення контролю щодо додержання учнями правил внутрішнього розпорядку. А також моральних і етичних норм.

    1. Постійно

    1. 2

    1. Постійно контролювати , аналізувати стан успішності, відвідування, дисципліни учнів.

    1. Протягом року

    1. 3

    1. Організовувати участь класу у загальних заходах школи згідно плану

    1. Протягом року

    1. 4

    1. Сприяти розвитку здібностей,формувати високі моральні якості та національну самовідданість учнів. З цією метою організовувати проведення виховних годин, екскурсій, тематичних вечорів, зустрічей та інших заходів, згідно плану виховної роботи.

    1. Протягом року

    1. 5

    1. Вивчати інтереси та здібності учнів, сприяти їх участі в гуртках, спортивних секціях.

    1. Протягом року

    1. 6

    1. Організовувати батьківські збори, працювати індивідуально з батьками учнів, які належать до групи ризику.

    1. Протягом року

    1. 7

    1. Організовувати роботу учнів в чергуванні по класній кімнаті.

    1. Протягом року

    1. 8

    1. Дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність учнів, захищати їх від будь – яких форм фізичного та психічного насильства.

    1. Протягом року

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.