Виховна година з елементами тренінгу "Стилі виховання дитини в сім’ї"

Опис документу:
В.Сухомлинський “Хоч би яка у вас відповідальна і складна творча робота була на виробництві, знайте, що вдома на вас чекає ще відповідальніша, ще складніша, ще тонша робота — виховання людини. ”

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Виховна година з елементами тренінгу Стилі виховання дитини в сім’ї
Слайд № 1

Виховна година з елементами тренінгу Стилі виховання дитини в сім’ї

“Хоч би яка у вас відповідальна і складна творча робота була на виробництві, знайте, що вдома на вас чекає ще відповідальніша, ще складніша, ще тон...
Слайд № 2

“Хоч би яка у вас відповідальна і складна творча робота була на виробництві, знайте, що вдома на вас чекає ще відповідальніша, ще складніша, ще тонша робота — виховання людини. ” В.Сухомлинський

“Галявина виховання ”
Слайд № 3

“Галявина виховання ”

«Чи добре ми знаємо свою дитину» Чим вона найбільше полюбляє займатись? Улюблена страва дитини. Що насамперед робить, коли повертається зі школи? Ї...
Слайд № 4

«Чи добре ми знаємо свою дитину» Чим вона найбільше полюбляє займатись? Улюблена страва дитини. Що насамперед робить, коли повертається зі школи? Її найулюбленіше свято? Найулюбленіший колір? Який навчальний предмет подобається найбільше?

«Моя сім’я»
Слайд № 5

«Моя сім’я»

Якщо члени сім’ї зображені так, що тримаються за руки, це є індикаторами психологічного благополуччя, сприйняття включеності в сім’ю. Якщо навпаки ...
Слайд № 6

Якщо члени сім’ї зображені так, що тримаються за руки, це є індикаторами психологічного благополуччя, сприйняття включеності в сім’ю. Якщо навпаки роз’єднаність членів сім’ї може вказувати на низький рівень емоційних зв’язків. Якщо якийсь персонаж віддалений від інших фігур, це може говорити про “дистанцію”, яку дитина помічає в житті і виділяє її. Малюючи одного з членів сім’ї вище за інших, дитина тим самим надає йому винятковий статус. Цей персонаж, на думку дитини, володіє найбільшою владою в сім’ї. Нижче всіх інших дитина схильна малювати того, чий вплив в сім’ї є мінімальним.

Якщо взагалі не зображені люди або зображені тільки люди, які не пов’язані з сім’єю, то це свідчить про травматичні переживання, пов’язані з родино...
Слайд № 7

Якщо взагалі не зображені люди або зображені тільки люди, які не пов’язані з сім’єю, то це свідчить про травматичні переживання, пов’язані з родиною, відчуття знедоленої, покинутості. Діти зменшують склад сім’ї, “забуваючи” намалювати тих членів сім’ї, які їм менш емоційно привабливі, з якими склалися конфліктні відносини. Збільшення складу родини пов’язано з незадоволеними психологічними потребами в сім’ї. Це свідчить про спробу заповнити пустоти, відшкодувати брак близьких, теплих відносин, компенсувати недостатність емоційних зв’язків.

На малюнку можуть бути присутніми і вигадані персонажі, які також символізують незадоволені потреби дитини. Не отримавши їх задоволення в реальному...
Слайд № 8

На малюнку можуть бути присутніми і вигадані персонажі, які також символізують незадоволені потреби дитини. Не отримавши їх задоволення в реальному житті, дитина задовольняє ці потреби в своїй фантазії, в уявних стосунках. Якщо дитина малює лінію землі і розташовує людину високо від неї (людина ніби в повітрі), то це може свідчити про відірваність від реальності, схильність до фантазії, слабкий контакт з дійсністю. Сильне штрихування або сильний натиск олівця при зображенні тієї чи іншої фігури видають відчуття тривоги, яке відчуває дитина по відношенню до цього персонажа.

Індиферентний Між дітьми і такими батьками холодні взаємини. Батьки обтяжені власними проблемами, не мають сил на виховання дітей. Вони часто байду...
Слайд № 9

Індиферентний Між дітьми і такими батьками холодні взаємини. Батьки обтяжені власними проблемами, не мають сил на виховання дітей. Вони часто байдужі до власних дітей, не встановлюють жодних обмежень. При такій поведінці батьків дитину ніщо не втримує від вияву асоціальної поведінки.

Демократичний Батьки виховують у дитини особисту відповідальність і самостійність, відносно до її вікових можливостей. Дитина присутня при обговоре...
Слайд № 10

Демократичний Батьки виховують у дитини особисту відповідальність і самостійність, відносно до її вікових можливостей. Дитина присутня при обговоренні сімейних проблем, бере участь у прийнятті рішень. Батьки вимагають від дитини обміркованої поведінки, і самі чуйно ставляться до її запитів.

Авторитарний Батьки віддають накази, сподіваючись беззаперечного виконання, встановлюють жорсткі вимоги та правила, не допускають їх обговорення, д...
Слайд № 11

Авторитарний Батьки віддають накази, сподіваючись беззаперечного виконання, встановлюють жорсткі вимоги та правила, не допускають їх обговорення, дозволяють дітям лише мінімальну незалежність. Діти таких батьків часто боязкі та похмурі, невибагливі та вразливі.

Ліберальний Такі батьки не достатньо або зовсім не регламентують поведінку дитини, у них беззастережна батьківська любов. Дітям надають необмежену ...
Слайд № 12

Ліберальний Такі батьки не достатньо або зовсім не регламентують поведінку дитини, у них беззастережна батьківська любов. Дітям надають необмежену свободу, не встановлюють будь-яких обмежень.

Робота в групах Опрацювати і сформулювати докази того, що саме обраний стиль сімейного виховання найважливіший. Під час представлення кожної групи ...
Слайд № 13

Робота в групах Опрацювати і сформулювати докази того, що саме обраний стиль сімейного виховання найважливіший. Під час представлення кожної групи свого стилю виховання інші групи повинні навести приклад до чого саме може призвести даний тип виховання.

Демократичний стиль виховання Батьки готові в разі потреби допомогти дитині, постійно спілкуються з дитиною, вірять в її здатність до успішної само...
Слайд № 14

Демократичний стиль виховання Батьки готові в разі потреби допомогти дитині, постійно спілкуються з дитиною, вірять в її здатність до успішної самостійної діяльності. Батьки найбільш значимі для дитини люди і саме від того, який стиль виховання ви обираєте, залежить якою людиною агресивно чи доброю, відкритою чи замкненою вона стане.

Відеоролик «Правильне виховання»
Слайд № 15

Відеоролик «Правильне виховання»

Правила виховання Повірити у неповторність та унікальність своєї дитини. Буди уважними і чуйними. 3. Виявляти любов до дитини, але бути вимогливим....
Слайд № 16

Правила виховання Повірити у неповторність та унікальність своєї дитини. Буди уважними і чуйними. 3. Виявляти любов до дитини, але бути вимогливим. 4. Бути прикладом для дитини. 5. З зрозумінням ставитись до запитів дитини. 6. Дбати про постійне дотримання дисципліни. 7. Покарання не повинне витісняти любов. Воно повинно бути справедливим, враховуючи вчинок і мотив. 8. Частіше спілкуватися з дітьми, вислуховувати їх.

“Моя дитина” “Я хочу, щоб мій син (моя донька), стали, були ... Для цього я ...”
Слайд № 17

“Моя дитина” “Я хочу, щоб мій син (моя донька), стали, були ... Для цього я ...”

“Дитина не тільки готується до життя — вона вже живе. Потрібно відкрити дитині саме життя. Допомогти їй проводити спостереження над явищами життя, ...
Слайд № 18

“Дитина не тільки готується до життя — вона вже живе. Потрібно відкрити дитині саме життя. Допомогти їй проводити спостереження над явищами життя, черпати з них досвід для його поліпшення, вибрати в ньому вірний шлях” Ш.Амонашвілі

Слайд № 19

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
2
міс.
0
7
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!