Виховна бесіда " Дорога з обмеженою оглядовістю." 1 кл.

Опис документу:
Закріпити уявлення дітей про правильну поведінку на вулиці. Розвивати спостережливість, увагу, пам’ять. Формувати звичку практично застосувати набуті знання. Підготувала вчитель початкових класів Тереблянської ЗОШ І ст. Салейчук О.І.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Дорога з обмеженою оглядовістю.

Мета: закріпити уявлення дітей про правильну поведінку на вулиці. Розвивати спостережливість, увагу, пам’ять. Формувати звичку практично застосувати набуті знання.

Обладнання: таблиці з малюнками.

Хід бесіди

І. Організаційний момент.

ІІ. Оголошення теми, мети уроку.

  1. Запитання до учнів.

  • По якій частині вулиці ходять пішоходи?

  • Чому треба рухатися по тротуару по його правому боці?

  • Де і як слід переходити вулицю?

  • Який сигнал світлофора показує, що можна переходити вулицю?

  • Де слід чекати на пасажирський транспорт?

  • Чому не можна переходити вулицю перед транспортом, який рухається близько від пішохода?

  1. Розповідь вчителя.

Сьогодні ми поговоримо про дорогу з обмеженою оглядовістю. Ми всі пішоходи, коли ходимо пішки, тобто рухаємося дорогою, але не користуємося транспортом.

    • Як треба поводитись тобі, як пішоходу, як уникнути небезпеки на дорозі?

Ти знаєш, що треба знайти безпечне місце для переходу якомога далі від повороту. Дорога в цьому місці має добре проглядатися з обох боків.

Не можна виходити на проїзну частину дороги із-за перешкоди! Ти не бачиш машин, що рухаються, а водій не бачить тебе. Перешкодою може бути кучугура снігу, дерева і кущі обабіч дороги, будівлі, машини на узбіччі тощо.

Заважають проглядати дорогу в обидва боки й рухомі транспортні засоби: автобуси, вантажні автомобілі, трамваї тощо.

  • Розгляньте малюнок і скажіть чи правильно вчинили діти?

  • Як переходити дорогу в такій ситуації?

Треба зачекати, доки проїзна частина дороги звільниться від транспорту. Якщо на дорозі великий рух, попроси про допомогу дорослих чи працівника міліції.

  • Розгляньте малюнок. Чи можна поведінку дітей назвати безпечною? Чому?

Особливо небезпечні для пішоходів місця виїздів машин з дворів, автостоянок, автозаправних станцій тощо. Автомобіль може з'явитися машина зненацька! Трапляється, що у двір швидко заїжджає машина. Будь уважним!

  • Хто з дітей наражається на небезпеку? Чому?

Запам'ятайте зображений знак. Він попереджає: «Рух пішоходів заборонено!»

  • Розгляньте малюнки. Визначте небезпечні місця для пішоходів.

ІІІ. Підсумок бесіди.

    • Які дорожні знаки є на дорозі, якою ти йдеш до школи?

    • Чи можна переходити дорогу в тому місці, де вона піднімається вгору чи спускається вниз? Чому?

ІV. Домашнє завдання.

Обговоріть з батьками небезпечні місця на дорозі від дому до школи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»