Відпочинок і дозвілля. Розвиток діалогічного мовлення»

Опис документу:
Мета уроку: 1) практична- закріпити на практиці граматичний матеріал;2) розвиваюча-розвивати мовленнєві здібності; 3) освітня-навчити учнів вживати граматичні структури на рівні малюнок-фраза;4) виховна-виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мета уроку: 1) практична- закріпити на практиці граматичний матеріал;2) розвиваюча-розвивати мовленнєві здібності; 3) освітня-навчити учнів вживати граматичні структури на рівні малюнок-фраза;4) виховна-виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість.

Обладнання: підручник,зошит, конспект уроку, магнітофон,дошка, граматичні картки

Хід уроку

I Організаційний момент

    1. Привітання

  • Доброго дня! Я дуже рада вас бачити!Сідайте!

    1. Оголошення теми уроку

  • Тема нашого уроку сьогодні «Відпочинок і дозвілля. Розвиток діалогічного мовлення»

    1. Перевірка домашнього завдання

  • Яке було домашнє завдання на сьогодні? (підручник с. 15 впр. В)

  • Давайте перевіряти!

II Основна частина

2.1 Повторення граматичного матеріалу

-Погляньте на дошку!Давайте повторимо! Що таке Present Perfect (Теперішній неозначений час)? Коли ми його вживаємо? Коли використовується модальне дієслово should?(Учні дають відповіді, використовуючи граматичні картки)

2.2 Подивіться і послухайте (підручник с. 16 впр.1)

-Подивіться на малюнки! Наші герої зробили якісь речі.Щось гарне ,щось погане.Давайте з вами послухаємо діалог та перекладемо!

2.3 Задайте питання та дайте відповідь ( підручник с. 17 впр.2)

-Подивіться на приклад! Наше завдання скласти питання та дати відповідь,використовуючи Present Perfect (Теперішній неозначений час)

III Продовження основної частини

3.1 Поговоріть про (підручник с.17 впр.3)

- Тепер нам потрібно сказати ,що слід зробити нашим героям,використовуючи модальне дієслово should ( учні складають речення зі словом should-слід в усній формі)

3.2 Письмове завдання ( підручник с.16 впр.А)

- Нам треба доповнити речення формою дієслів Present Perfect. Давайте згадаємо як формується цей час?

To be

+ V (3f)

have has

IV Підсумок уроку

4.1 Монолог вчителя

- Наш урок добігає кінця! Давайте повторимо коли ми використовуємо Теперішній неозначений час? Що таке модальне дієслово should і коли ми його використовуємо? (Учні дають можливі відповіді)

-Дякую за увагу і за вашу активність!

4.2 Домашнє завдання

-Вашим домашнім завданням буде підручнк с. 17 впр. В

4.3 Оцінювання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.