Відкритий захід з образотворчого мистецтва.

Опис документу:
Відкритий захід з образотворчого мистецтва для учнів 5-7 класів, який пройшов 14 жовтня 2019 року в Гвинтівському НВК:ЗОШ І-ІІІ ступенів,ДНЗ за участі учнів 5-7 класів, директора школи, ЗНВР та вчителів предметників.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сценарій позакласного заходу «Мистецький турнір»

для учнів 5,6,7 класів

Мета: створити умови для найбільш повного і вільного розкриття творчих здібностей; ознайомити з нетрадиційними техніками малювання; розширити пізнання дитячого світогляду; активізувати комунікативні уміння і навички дітей; виховувати інтерес до нових знань, спостережливості, охайності під час виконання роботи, позитивного ставлення до уроків образотворчого мистецтва, розвивати лідерські якості, закріпити знання дітей про жанри образотворчого мистецтва.

Обладнання:, аркуші паперу формату А-3,А-4 фарби, пензлики, маркери, осінє листя, мішечки з запитаннями, хустки.

Вчитель:Доброго дня, шановні учні, вчителі, гості нашої школи!

Красива осінь вишиває клени

Червоним,жовтим,срібним,золотим.

А листя просить:- Виший нас зеленим!

Ми ще побудем, ще не облетим!

А листя просить: - Дай нам тої втіхи!

Сади прекрасні, роси - як вино.

Ворони п΄ють надкльовані горіхи.

А що їм,чорним? Чорним все одно.

Двори стоять у хуртовині айстр.

Яка ж прекрасна ця рожева,

Синя й біла хуртовина!..

Ліна Костенко

Вчитель:Погляньмо за вікно! Там у всій своїй красі полум΄яніє осінь. Щороку друга неділя жовтня – професійне свято всіх тих, хто впевнено тримає у своїх руках пензлі та олівці.

Здається, що сама природа подбала про те, аби свято вдалося на славу – пофарбувала листя на деревах у жовтаво-багряні відтінки, замайоріла айстрами по садах.

Хтось творить красу словом, хтось звуком, а хтось – кольорами, відтінками, півтонами…

Учень:

Малювати картини руками не можна,

Лише серцем, що б’є у душі..

В тій, де мешкає дивний художник,

Що натхнення черпає в собі.

І лиш духом всесильна людина

Розфарбує цей світ кольорами,

Щоб ожила від світла картина,

Наче небо мовчазне над нами,

Наче зорі, що ввечері світять,

Ні, не світять - зоріють згори.

Радше будні художник підмітить,

Ніж змалює цей світ навпаки.

Вчитель:Радість, яку дають нам картини - це радість участі разом з художником в тому процесі пізнання світу, який ми називаємо мистецтвом.

Напевно немає в світі людей байдужих до мистецтва. Змалку ми хвацько беремося вимальовувати спершу каракулі, потім – свої маленькі шедеври. В хід іде все: крейда, олівці, фломастери, фарби і навіть мамина помада.

В школі діти вчаться малювати разом із вчителькою, здобувають перші знання з образотворчої грамоти.

Учитель. Дорогі друзі! Сьогодні ми проводимо мистецький турнір „ Чи може людина, у якої немає радості творчості, жити повноцінним життям? Позбавлена цього цінного дару природи, вона перетворилася у механізм. А від споглядання красивого у нас поліпшується настрій, з’являється бажання самим творити для радості життя.

Як ведеться, великі змагання ми почнемо з конкурсу

ПРЕДСТАВЛЕННЯ” ( 3б. )

Команда : Барви і Фарби

Команда «Фарби»

Наш девіз:

Ми художники веселі.

Фарби, олівці, пастелі.

За мольбертом ми працюєм,

Радість від картин даруєм!

Друга команда «Барви»

Наш девіз:

Пензлик вгору, пензлик вниз,

Як же гарно – подивись.

Вже й портрет, пейзаж готовий.

Мрій, твори і думай знову!

Наступний конкурс для розминки і називається

«Заморочки з бочки»

Відгадування загадок про предмети пов’язані з образотворчим мистецтвом

Правильна відповідь – 1 бал

1 Фрукти,​ ​овочі​ ​та​ ​ваза, 

Кожен​ ​з​ ​вас​ ​побачить​ ​зразу. 

В​ ​кому​ ​річ​ ​і​ ​в​ ​чому​ ​суть, 

Як картину цю зовуть? 

(натюрморт) 

2 Намалюй​ ​барвисті​ ​квіти 

І​ ​беріз​ ​зелені​ ​віти, 

Фарби ти візьми, гуаш

Щоби гарним був__​(пейзаж) 

3 Він​ ​для​ ​фарби​ ​–​ ​незамінний, 

Бо​ ​художник​ ​він​ ​відмінний. 

Розфарбує​ ​все,​ ​як​ ​треба, 

І малюнок є вже в тебе. ​ 

(пензлик)  

4 ​Білий-білий,​ ​наче​ ​сніг, 

Рук​ ​нема,​ ​немає​ ​ніг, 

Не​ ​людина​ ​і​ ​не​ ​звір, 

А зовуть його 

(папір) 

5 Позмітає ​все,​ ​що​ ​бачить, 

Це​ ​не​ ​іграшка,​ ​не​ ​м’ячик, 

Опусти​ ​ти​ ​руку​ ​в​ ​сумку 

Та дістань в долоні…

(гумка) 

6 На​ ​папері​ ​біло-біло, 

Не​ ​піде​ ​так,​ ​що​ ​за​ ​діло? 

Щоб​ ​побачить​ ​гарні​ ​барви 

Треба вам дістати …..​__ 

(фарби) 

7 Ми​ ​на​ ​вернісаж​ ​прийшли, 

Щось​ ​цікаве​ ​там​ ​знайшли, 

То​ ​не​ ​птах​ ​і​ ​не​ ​людина, 

А зовуть її …. 

(картина) 

8 Він​ ​потрібен​ ​всім​ ​сьогодні, 

Бо​ ​вам​ ​стане​ ​у​ ​пригоді, 

Тут​ ​підкаже​ ​з​ ​казки​ ​гном, 

Що потрібен вам…. 

(альбом) 

9 Він​ ​малює​ ​все,​ ​що​ ​бачить, 

Сонце,​ ​небо,​ ​ляльку,​ ​м’ячик. 

Вправно​ ​водить​ ​олівець 

Наший вправний молодець.  

(художник) 

10 .Розглянемо​ ​картини, 

Ось​ ​дівчина​ ​біля​ ​тину, 

Портрет,​ ​пейзаж,​ ​а​ ​разом​ ​все​ ​це 

Називається 

(мистецтво) 

​11 Бачим​ ​ліс,​ ​галявину​ ​ясну, 

День​ ​безхмарний​ ​та​ ​прекрасний, 

Захопило​ ​подих​ ​аж, 

Як побачили….​

​12 Змалював​ ​Андрійко​ ​маму, 

А​ ​малюнок​ ​вставив​ ​в​ ​раму. 

Цей​ ​малюнок,​ ​не​ ​секрет, 

Називається 

(портрет) 

2 Наступний конкурс «Збери-но» 

Команди отримують картки з літерами. Учні повинні відшукати художніх термінів

Кількість балів –від кількості правильних відповідей.

А

М

Ю

Р

М

О

Р

П

С

В

О

Н

А

Т

Г

Р

А

Т

А

Т

Л

Ч

І

К

О

Н

А

Ф

І

Л

А

Р

У

М

А

В

Д

Т

А

К

І

Т

Х

Л

А

Р

Х

І

Т

Е

К

Т

У

Р

А

Л

Т

Л

У

К

С

Ф

Р

Е

С

К

І

И

Ь

А

Б

Р

А

А

Т

К

І

С

Н

П

О

Р

Т

Р

Е

К

Е

З

Т

А

Т

П

Е

Й

З

Т

А

Б

Р

С

Ф

О

П

О

Ж

А

А

Н

А

Д

Е

О

Р

І

Ю

И

В

О

П

И

С

3. Наступний конкурс для капітанів.

Кращий малюнок отримує 2 б.

Ще первісні люди бачили красу навколишнього світу й відображали її в малюнках, скульптурі, різьбленні по дереву, кості, каменю. Мисливці кам’яного віку створювали в печерах цілі галереї малюнків. На них різнокольоровими фарбами ( червона, жовта, коричневі глини ) та сажею зображали різних звірів: коней, бізонів, мамонтів, оленів, а інколи - і якісь знаки.

Уявіть, що ви зараз знаходитесь у кам’яному віці і хочете передати красу мамонта для нащадків, намалювавши малюнок у печері.

Який же буде цей малюнок ми зараз побачимо.

До стіни прикріплені 2 листка ватману. Кожен з вас отримує маркер. Вам закривають очі хусткою і ви повинні намалювати мамонта з закритими очима в кого він вийде кращий, той і виграв.

Отже почали. Вам дається на це 3 хвилини.

Звучить легка музика.

4.Вікторина. 

Кожна команда має відповісти на 10 запитань і отримати по 1 балу за відповідь

(якщо команда не знає відповідь відповісти на запитання зможуть суперники і цим самим заробити бал.)

Командам дається мішечок з якого вони по черзі витягують запитання і відповідають.

1.​ ​​ ​​ ​​ ​Прозора​ ​фарба,​ ​що​ ​легко​ ​розчиняється​ ​водою. 

2.​ ​​ ​​ ​​ ​Які​ ​кольори​ ​ми​ ​називаємо​ ​теплими? 

3.  Як називається вид мистецтва , твори якого виконуються однією фарбою 

в​ ​багатьох​ ​відтінках?  Графіка

4. Зображення, яке наочно пояснює або доповнює будь-який друкований 

текст?   Ілюстрація

5. Як називається мистецтво проектування будівель, будівельних комплексів, 

об'ємних​ ​об'єктів? 

6. Поясніть, чим відрізняється анімалістичний жанр від портрету?

7. Якого кольору пелюстки ромашки? Це хроматичний чи ахроматичний 

колір?​ ​​(ахроматичний​ ​колір). 

8. Скільки основних кольорів ви знаєте? Назви їх. ​(Існує три основних 

кольори.​ ​Це​ ​синій,​ ​червоний​ ​і​ ​жовтий). 

9. Які предмети, забарвлені в червоний колір, ти зустрічав у природі? 

(Троянда,​ ​гвоздика,​ ​помідор...). 

10. Як зробити червону фарбу рожевою? ​(Щоб отримати рожевий 

колір, необхідно червону фарбу змішати з білою. Чим більше білої 

фарби​ ​в​ ​суміші,​ ​тим​ ​світліший​ ​рожевий​ ​колір). 

1.Які​ ​кольори​ ​ми​ ​називаємо​ ​хроматичними? 

2.Які​ ​кольори​ ​ми​ ​відносимо​ ​до​ ​холодних? 

3.Як називається жанр образотворчого мистецтва, твори якого 

зображують​ ​різноманітні​ неживі ​речі,​ ​об’єкти,​ ​що​ ​оточують​ ​людину? 

4. Як називається жанр образотворчого мистецтва, у якому зображують природу? (пейзаж)

5. Як називається жанр образотворчого мистецтва, у якому зображують тварин? (анімалістичний жанр)

6.Якого кольору лимон? Як ти гадаєш, це хроматичний чи 

ахроматичний колір? ​(Лимон жовтого кольору. Це хроматичний 

колір). 

7.Які предмети, забарвлені в синій колір, ти зустрічав у природі? 

(Слива,​ ​волошка,​ ​небо...). 

8.Які кольори називають похідними або складовими? ​(Складові 

кольори  ​ті, які складаються з основних: оранжевий, фіолетовий і 

зелений). 

9.У якій послідовності розташовані кольори у веселці? ​(Кольорну 

веселці розташовані в такій послідовності: червоний, оранжевий, 

жовтий,​ ​зелений,​ ​блакитний,​ ​синій​ ​і​ ​фіолетовий). 

10. Як зробити синю фарбу блакитною? ​(Щоб отримати блакитний 

колір, необхідно синю фарбу змішати з білою. Чим більше білої 

фарби​ ​в​ ​суміші,​ ​тим​ ​світліший​ ​блакитний​ ​колір). 

5.Фантастичний пейзаж-практична частина

Учням пропонується скласти пейзаж за допомогою осінніх листків та нетрадиційної техніки виконання- естамп та кляксогравія.

Максимальна​ ​оцінка​ ​–​ ​​10​ ​балів.  Час виконання 10 хв.

Гвинтівський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст., ДНЗ

Сценарій позакласного заходу

«Мистецький турнір»

з образотворчого мистецтва

для учнів 5,6,7 класів

14.10.2019 Підготувала :

Фоменко Наталія Іванівна

Вчитель образотворчого мистецтва

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
5
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!