! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Види речення. Розділові знаки в кінці речення.

Опис документу:
Пропоную карточки які містять тексти з граматичними завданнями для відпрацювання орфографічних умінь, їх засвоєння та закріплення для відпрацювання необхідних практичних навичок дитини. Тексти можна використовувати як роздруковані картки, картки для роботи на Smart Board чи використовувати для тренувальних диктантів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Речення Речення бувають: -розповідні(про щось розповідають; в кінці ставиться крапка); -питальні (про щось запитують; в кінці ставимо знак питання)...
Слайд № 1

Речення Речення бувають: -розповідні(про щось розповідають; в кінці ставиться крапка); -питальні (про щось запитують; в кінці ставимо знак питання); Спонукальні (спонукають до дії; в кінці ставиться крапка). Якщо в реченні висловлюється РАДІСТЬ, ЗАХОПЛЕННЯ, НАКАЗ – в кінці ставиться знак оклику.

Серед ночі нас розбудили гуси. (_______________)Вони ночують у сараї. (______________) І чого це вони ґелґочуть?(_________________) Хто їх наполоха...
Слайд № 2

Серед ночі нас розбудили гуси. (_______________)Вони ночують у сараї. (______________) І чого це вони ґелґочуть?(_________________) Хто їх наполохав? (______________) Господар вийшов на подвір’я.(___________) А в нічному небі дикі гуси летять. (_____________)Наші гуси почули, що їх родичі відлітають.(_______________) Щасливої їм дороги! (________________) Визнач, яке це речення?

Хто це стільки соснових шишок накидав під деревом__ Хто назбирав їх у лісі__ Шишки лежали під сосною розтіпані__ Наче хтось їх довго бив молотком__...
Слайд № 3

Хто це стільки соснових шишок накидав під деревом__ Хто назбирав їх у лісі__ Шишки лежали під сосною розтіпані__ Наче хтось їх довго бив молотком__ Раптом почувся стукіт__ Піднімаю очі і бачу дятла__ Так ось хто шишки любить__ Постав потрібні розділові знаки.

Серед густого лісу ріс в_ликий ду_ __ Восени він струсив з гілок стиглі жолуді__ Тут їх застала сувора з_ма__ Т_плен_ка снігова ковдра вкрила жолуд...
Слайд № 4

Серед густого лісу ріс в_ликий ду_ __ Восени він струсив з гілок стиглі жолуді__ Тут їх застала сувора з_ма__ Т_плен_ка снігова ковдра вкрила жолуді__ А вже в_сною прокинулись молоді молоді ду_ки__ Затріпотіли над з_млею з_лені л_сточки__ Потягнулися до теплого сонечка__ Постав потрібні орфограми та розділові знаки.

Ось і настала осін_ __ Як будут_ готуватися до з_ми лісові мешканці__ Їжак назбирає сухого листя, принесе до своєї кімнатки__ Т_плен_ко і зат_шно б...
Слайд № 5

Ось і настала осін_ __ Як будут_ готуватися до з_ми лісові мешканці__ Їжак назбирає сухого листя, принесе до своєї кімнатки__ Т_плен_ко і зат_шно буде їжачкові__ А як з_муватиме білочка__ Вона облаштувала гніздечко у дуплі старого дер_ва__ Не злякає звіряток з_ма__ Постав потрібні орфограми та розділові знаки.

Навколо с_ла поля ще голі__ А одне поле з_леною фарбою залите__ Та це ж хлі_ росте__ З_лені паростки кущиками стирчать__ Коли ж він встиг вирости__...
Слайд № 6

Навколо с_ла поля ще голі__ А одне поле з_леною фарбою залите__ Та це ж хлі_ росте__ З_лені паростки кущиками стирчать__ Коли ж він встиг вирости__ Це озимий хлі_ - оз_мина__ Його під зиму сіяли минулої осені__ Постав потрібні орфограми та розділові знаки.

Лісова красуня росте довго. Та чи не шкода рубати ялинку тільки для новорічного свята? Краще самому зробити новорічний букет. Поєднай гілки якогось...
Слайд № 7

Лісова красуня росте довго. Та чи не шкода рубати ялинку тільки для новорічного свята? Краще самому зробити новорічний букет. Поєднай гілки якогось дерева з ялинковими. Потім додай січку, засушені квіти, пташине пір’я, новорічні прикраси. Приємно зробити новорічний букет власними руками! Знайди та поясни орфограми та розділові знаки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись