Веселка в небі чарівна

Образотворче мистецтво

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

07.07.2020

445

7

0

Опис документу:
Продовжувати знайомити дітей із різними способами нетрадиційної техніки малювання: губкою,зубною щіткою, ватними паличками, шпажками; закріплювати знання дітей про кольори веселки; виховувати творчі здібності, любов до природи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття з малювання (середній дошкільний вік)

Тема. Веселка в небі чарівна

Мета: продовжувати знайомити дітей із різними способами нетрадиційної техніки малювання: губкою,зубною щіткою, ватними паличками, шпажками; закріплювати знання дітей про кольори веселки; виховувати творчі здібності, любов до природи.

Попередня робота: бесіда про веселку, вивчення вірша Н. Карпенко «Видивлялася веселка…»

Обладнання: зображення веселки, губки, шпажки, зубні щітки, ватні палички, пензлі, стаканчики з водою, килимки-підкладки, тонований папір, музичний супровід - «The Piano Guys» «Over the Rainbow/Simple»

Хід заняття

І. Підготовча частина.

1. Психогімнастика.

Доброго ранку, сонечко!

Доброго ранку, наші ручки!

Доброго ранку, наші ніжки!

Доброго ранку, любі гості!

  1. Мотивація

Вихователь. Дітки, сьогодні до нас із вами прийде гостя, але, щоб дізнатися, хто саме, пропоную відгадати загадку.

Понад річкою місток

Виріс із семи стрічок

Та по ньому не піду,

Бо ще в воду упаду.

(Веселка)

Вихователь. Молодці! Правильно відгадали!

ІІ. Основна частина.

  1. Бесіда.

Вихователь. Малята, після чого ми можемо побачити веселку?

Вихователь. Вам подобається веселка? Чим саме?

Вихователь. Назвіть кольори веселки.

Вихователь. За допомогою чого ми можемо легко запам’ятати всі кольори веселки? (Чапля осінь жде завзято,

Буде сани фарбувати.)

  1. Дидактична гра «Збери веселку»

Вихователь. Подивіться, дітки, Веселка впала з неба та розсипалася, давайте її зберемо.

Вихователь. Молодці, малята!Добре впорались із завданням!

ІІІ. Продуктивна частина

Вихователь. Дітки, сідайте за столи. Підготуймо наші пальчики до роботи.

Пальчикова гімнастика

У веселки сім доріг,

Сім, сім, сім.

Я доріжкою побіг,

Біг, біг, біг.

Олівця я в руки взяв

І її розфарбував.

Розгляньте обладнання, яким ми будемо сьогодні працювати. Веселку ми малюватимемо за допомогою губки. Пензликом, охайно, щоб не забруднитися, наносимо смужки фарби, а потім робимо відбиток на блакитній частині аркуша від правого верхнього краю і проводимо дугу до середини аркуша. На зеленій галявині малюємо квіти ватними паличками методом тичка. Стеблини для квітів малюємо шпажками: зафарбовуємо частинку шпажки зеленим кольором і робимо відбиток.

Дітки, чого не вистачає нашим квітам?

Вихователь. Правильно. Листочки ми будемо малювати за допомогою пензлика методом прикладання. Травичку намалюємо, залишаючи відбитки від зубної щітки.

ІV. Підсумок заняття

Вихователь. Малята, про яке явище природи ми говорили?

Вихователь. Повторіть, які кольори має веселка?

Вихователь. Що на занятті сподобалось найбільше? (відповіді дітей).

Вихователь. Діти, веселці дуже сподобалися ваші роботи, вона вам дуже вдячна, але їй вже час повертатися додому. До побачення

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.