Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Вчителю НУШ. Цікаві олівчики (таксономія Блума).

Інноваційні технології навчання

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас

11.08.2021

396

52

0

Опис документу:
Олівчики розроблено відповідно до таксономії Блума: запам’ятовування, розуміння, застосування, аналіз, синтез та оцінка ; розвивати критичне мислення школярів, уміння не лише переказувати та відтворювати вивчене, але і аналізувати, зіставляти, робити висновки, пропонувати інші варіанти тощо; оцінювати інформацію з будь-яких джерел;бачити проблеми, ставити запитання;висувати гіпотези та оцінювати альтернативи;робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Вчителю НУШ Цікаві олівчики (таксономія Блума)
Слайд № 1

Вчителю НУШ Цікаві олівчики (таксономія Блума)

Мета: розробити олівчики, які відповідають таксономії Блума:запам’ятовування,розуміння, застосування, аналіз, синтез та оцінка ; розвивати критичне...
Слайд № 2

Мета: розробити олівчики, які відповідають таксономії Блума:запам’ятовування,розуміння, застосування, аналіз, синтез та оцінка ; розвивати критичне мислення школярів, уміння не лише переказувати та відтворювати вивчене, але і аналізувати, зіставляти, робити висновки, пропонувати інші варіанти тощо; оцінювати інформацію з будь-яких джерел;бачити проблеми, ставити запитання; висувати гіпотези та оцінювати альтернативи; робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його.

знання Що саме? Скільки? Де? Коли? Які приклади відомі?
Слайд № 3

знання Що саме? Скільки? Де? Коли? Які приклади відомі?

знання знання Відтворіть… Розкажіть… Визначте… Знайдіть…
Слайд № 4

знання знання Відтворіть… Розкажіть… Визначте… Знайдіть…

знання знання Повторіть… Запам’ятайте… Перекажіть… Назвіть…
Слайд № 5

знання знання Повторіть… Запам’ятайте… Перекажіть… Назвіть…

знання знання Складіть список… Зафіксуйте…
Слайд № 6

знання знання Складіть список… Зафіксуйте…

розуміння розуміння Як переказати інакше? Як ви розумієте?
Слайд № 7

розуміння розуміння Як переказати інакше? Як ви розумієте?

розуміння розуміння Як пояснити інакше? Як переказати інакше?
Слайд № 8

розуміння розуміння Як пояснити інакше? Як переказати інакше?

розуміння розуміння Поясніть… Розпізнайте… Оберіть… Розташуйте…
Слайд № 9

розуміння розуміння Поясніть… Розпізнайте… Оберіть… Розташуйте…

розуміння розуміння Перекладіть… Підкресліть…
Слайд № 10

розуміння розуміння Перекладіть… Підкресліть…

застосування застосування У яких ще ситуаціях можна застосувати? Хто може використовувати?
Слайд № 11

застосування застосування У яких ще ситуаціях можна застосувати? Хто може використовувати?

застосування застосування Що може зашкодити? Чим може бути корисне?
Слайд № 12

застосування застосування Що може зашкодити? Чим може бути корисне?

застосування застосування Проекспериментуйте… Розрахуйте… Обчисліть… Дослідіть…
Слайд № 13

застосування застосування Проекспериментуйте… Розрахуйте… Обчисліть… Дослідіть…

застосування застосування Продемонструйте… Поясніть… Застосуйте… Використайте…
Слайд № 14

застосування застосування Продемонструйте… Поясніть… Застосуйте… Використайте…

аналіз аналіз Які основні елементи? Які причини? Які наслідки?
Слайд № 15

аналіз аналіз Які основні елементи? Які причини? Які наслідки?

аналіз аналіз Які функції? У чому зв’язок між…? До якої групи відноситься?
Слайд № 16

аналіз аналіз Які функції? У чому зв’язок між…? До якої групи відноситься?

аналіз аналіз До якої групи відноситься? У чому схожість/ відмінність?
Слайд № 17

аналіз аналіз До якої групи відноситься? У чому схожість/ відмінність?

аналіз аналіз Розділіть… Порівняйте… Структуруйте… Розберіть…
Слайд № 18

аналіз аналіз Розділіть… Порівняйте… Структуруйте… Розберіть…

оцінювання оцінювання Добре/ погано…? Які переваги чи недоліки…?
Слайд № 19

оцінювання оцінювання Добре/ погано…? Які переваги чи недоліки…?

оцінювання оцінювання Правильно/ помилково…? Ефективно/ неефективно…?
Слайд № 20

оцінювання оцінювання Правильно/ помилково…? Ефективно/ неефективно…?

оцінювання оцінювання Чи згодні ви, що…? Обґрунтуйте… Чи правильно, що…? Порекомендуйте…
Слайд № 21

оцінювання оцінювання Чи згодні ви, що…? Обґрунтуйте… Чи правильно, що…? Порекомендуйте…

оцінювання оцінювання Доведіть… Переконайте… Оцініть … Порівняйте …
Слайд № 22

оцінювання оцінювання Доведіть… Переконайте… Оцініть … Порівняйте …

синтез синтез Про що говорить наявність таких елементів, як-от…? Який висновок можна зробити з фактів?
Слайд № 23

синтез синтез Про що говорить наявність таких елементів, як-от…? Який висновок можна зробити з фактів?

синтез синтез Чому ви так вважаєте? Чому ви так думаєте?
Слайд № 24

синтез синтез Чому ви так вважаєте? Чому ви так думаєте?

синтез синтез Запропонуйте… Придумайте… Складіть… Створіть…
Слайд № 25

синтез синтез Запропонуйте… Придумайте… Складіть… Створіть…

синтез синтез Узагальніть… Об’єднайте… Змініть… Перегрупуйте…
Слайд № 26

синтез синтез Узагальніть… Об’єднайте… Змініть… Перегрупуйте…

синтез синтез Розробіть… Скомбінуйте… Встановіть… Замініть…
Слайд № 27

синтез синтез Розробіть… Скомбінуйте… Встановіть… Замініть…

Використана література: https://www.criticalthinking.expert/usi-materialy/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi/ http://ceit-b...
Слайд № 28

Використана література: https://www.criticalthinking.expert/usi-materialy/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi/ http://ceit-blog.ucu.edu.ua/vykladannya/yak-sformuliuvaty-rezultaty-nav4annia/ https://www.freepng.ru/png-8xqi6s/ https://nus.org.ua/articles/krytychne-myslennya-2/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.