Утворення лініями різних форм: круглої та овальної. Аплікація. Правила правильного розміщення на аркуші. Аплікація осінні дерева.

Опис документу:
Це-цікавий урок з образотворчого мистецтва, який навчить учнів виготовляти сюжетну аплікацію способом обривання. Він розроблений за програмою О. Я. Савченко на основі нового Державного стандарту початнової освіти НУШ.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Образотворче мистецтво

Тема. Утворення лініями різних форм: круглої та овальної. Аплікація. Правила правильного розміщення аплікації на аркуші. Аплікація «Осінні дерева»

Мета: формування предметних компетентностей: вчити створювати сюжетну композицію, дотримуватись законів лінійної перспективи; закріплювати навички підбору кольорів і гармонійного заповнення аркуша елементами зображення;

формувати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, розвивати уяву, дрібну моторику пальців рук; виховувати любов до природи, бажання передавати її красу під час образотворчої діяльності.

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;

творчі здібності , та навичок виконання операцій з ручних технік обробки матеріалів

соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в з дотримання безпечних прийомів ручної праці та економного використання матеріалів; виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення результату; виховувати шанобливого ставлення до людей праці та їх професії, трудових традицій українського народу .

Очікувані результати: навчити створювати аплікаційну картинку,вміння орієнтуватися на аркуші паперу.

Обладнання: шаблони, кольоровий папір,картон, клей,ілюстрації

Тип уроку. Вивчення нового матеріалу

Хід уроку

І.Організація класу

1. Привітання

Пролунав уже дзвінок,

Починається урок.

Побажаю всім натхнення.

За роботу, в добрий час!

2. Перевірка готовності до уроку.

- Чи всі готові до уроку?

II. Мотивація навчальної діяльності

- Сьогодні до нас на урок завітає чарівна гостя. Відгадавши загадку ви дізнаєтесь, хто вона.

Щедра гостя до нас прийшла,

Багаті врожаї нам принесла,

Фрукти щиро дарувала,

Золотом листя розфарбувала.

Хто вона? ( Осінь.)

- А чи помітили ви красу осені дорогою до школи? Чи прислухалися до її звуків? За якими ознаками ви впізнали осінь?

3.Декламування вірша К. Перелісної “Золота осінь”.

В парках і садочках,

На доріжки й трави

Падають листочки

Буро – золотаві.

Де не глянь, навколо

Килим кольористий,

Віти напівголі

Й небо синє , чисте.

Метушні немає,

Тиша й прохолода –

Осінь золотава

Тихо й ніжно ходить.

4.Прослуховування мелодії з альбому П.І.Чайковського “Осіння пісня”. Створення емоційного стану.

- Заплющіть очі, послухайте , як композитор відчув і зобразив осінь за допомогою звуків.

- Що ви малювали в уяві під музику ?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні на уроці ми з будемо допомагати Осені Фарбувати дерева, навчимося виготовляти аплікацію «Осінні дерева»,правильно її розміщувати на аркуші паперу.

ІV. Робота над темою уроку

1.Розповідь вчителя

- Чому листя міняє колір восени? ( Осінній колір – це справжній колір листя. Бо влітку , на сонці , листя виробляють багато зеленої речовини – хлорофілу, а він перекриває справжній колір.)

2.Фізкультхвилинка

3. Демонстрування та аналіз зразка.

1 Пояснення послідовності виконання роботи

Такі аплікації виходять, якщо папір не різати, а обривати. У цьому випадку краї виходять більш «живими», ворсистими.

– Під час обривання заздалегідь намальованим контуром пальці рук повинні розташовуватися впритул до контуру з двох боків.

– Обривання робиться невеликими відрізками.

– Спочатку поміркуйте, що ви хочете показати на своїй аплікації: дерева

на галявині

– Потім доберіть кольоровий папір, нарвіть маленькі шматочки паперу,

розташуйте аплікацію за вашим задумом на картоні.

– А потім охайно склеюйте рвані частини паперу.

– Із зеленого (жовтого, помаранчевого, червоного) паперу відірвіть смужку й обірвіть її на квадратики- листочки. Приклейте їх.

4. Повторення правил техніки безпеки.
. При роботі з клеєм пам’ятайте:
- клей зберігати в закритому вигляді;
- вичавлювати тільки необхідну кількість клею;
- клей наносити акуратно;
- залишки клею витерти ганчіркою чи серветкою.

- працювати тільки на серветках

VI. Практична робота учнів.

1.Учні виконують роботу за інструктивною карткою альбому-посібнику з образотворчого мистецтва «Маленький художник»самостійно. Учитель за потреби надає допомогу.

2. Фізкультхвилинка

VII. Підсумок уроку.Рефлексія

1.Виставка робіт.
- Чим схожі ваші роботи?
- А чим відрізняються?
- Зверніть увагу на якість роботи: точність, акуратність, оформлення.
- Для чого ви зробили ці роботи? Де їх можна використати? (можна подарувати, прикрасити ними клас).

- Давайте, перевіримо, чи виконали ми поставленні завдання.

- Покажіть, з яким настроєм ми закінчуємо урок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
5
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!