Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Виховні заходи з теми прав дитини. Практичні кейси
»
Взяти участь Всі події

Уроки української мови в 1 класі НУШ за букварем Н.О. Воскресенської, І.В. Цепової

НУШ

Для кого: 1 Клас

12.01.2019

4853

119

0

Опис документу:
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ (І семестр) уроків української мови в 1 класі за букварем Н.О. Воскресенської, І.В. Цепової до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи / За наук. ред. О.Я. Савченко
Перегляд
матеріалу
Отримати код

17

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків української мови в 1 класі за букварем Н.О. Воскресенської, І.В. Цепової

до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи / За наук. ред. О.Я. Савченко

Тематика уроків

Примітка

Дата за планом

Дата фактична

I СЕМЕСТР

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

1

Україна — рідний край. Державні символи України. Українська мова.

2

Загальне ознайомлення із зошитом для письма (прописами). Правила письма: постава, розташування зошита на парті і ручки в руці. Перевірка готовності руки до письма.

3

Я — школярка. Я — школяр. Знайомство. Звертання. Рідна мова. Правила спілкування.

4

Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. Наведення контурів, штрихування і розфарбовування предметних малюнків.

5

Шкільне життя. На уроці і на перерві. Мова і мовлення. Види мовлення: усне (говорю — слухаю), писемне (пишу — читаю).

6

Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. Проведення «доріжки». Розфарбовування стрілочок заданого напряму (догори — донизу, ліворуч — праворуч) різним кольором.

7

У світі народних творів (скоромовки, казки).

Виразність усного мовлення. Темп: швидко, повільно. Інтонація: лагідно, сердито, здивовано, весело, сумно.

8

Ознайомлення з видами ліній: прямі, ламані, криві. Прямі лінії різних напрямів: горизонтальні, вертикальні, похилі. Формування умінь проводити прямі лінії заданих видів і напрямів.

9

Старі казки на новий лад. Розповідь за серією малюнків. Слово. Речення.

10

Ознайомлення з основним (робочим) рядком. Орієнтація в рядку: верхня й нижня рядкові лінії, середина рядка. Виконання графічних вправ у рядках, наведення контурів, штрихування, самостійне виконання графічних вправ за зразком.

11

Спортивні розваги. Виразність усного мовлення. Сила голосу: тихо, голосно.

Слово. Речення.

12

Ознайомлення із сіткою зошита та його лініями. Письмо прямих похилих ліній різного розміру окремо і в поєднанні з іншими елементами.

13

Домашні улюбленці. Піктографічне письмо. Дорожні знаки. Правила поведінки на вулиці. Слова — назви предметів. Хто? Що?

14

Закріплення уміння орієнтуватися в сітці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням унизу окремо і в поєднанні з іншими елементами.

15

Світ захоплень. Розповідь про послідовність дій. Слова — назви дій предметів. Що робить? Що роблять?

16

Закріплення уміння орієнтуватися в сітці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням угорі окремо і в поєднанні з іншими елементами.

17

У зоопарку. Опис предмета за питаннями, упізнавання за ознаками. Слова — назви ознак предметів. Який? Яка? Яке? Які?

18

Письмо прямих похилих ліній із заокругленнями вгорі та внизу окремо і в поєднанні. Формувати нові графічні уміння прийомом поєднання відомого.

19

Лісові тварини. Переказ тексту за малюнковим планом.

Слова-помічники.

20

Письмо довгих похилих ліній із петлею внизу окремо і в поєднанні. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер.

21

Спорт у нашому житті. Спілкування удвох — діалог. Поділ слова на склади. Наголошений склад.

22

Письмо довгих похилих ліній із петлею вгорі окремо і в поєднанні. Формування графічних умінь прийомом протиставлення. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер.

23

У кожного свій талант. Діалог: привітання, побажання. Мовні і немовні звуки. Звуки мовлення.

24

Письмо овалів різних розмірів окремо і в поєднанні з іншими елементами. Відпрацювання похилого зображення овалу.

25

Весела риболовля. Розповідь за серією малюнків. Голосні і приголосні звуки.

26

Письмо правих і лівих півовалів різного розміру. Формування графічних умінь прийомом протиставлення. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер.

27

У магазині та на ринку. Діалог: запитання, відповідь. Тверді і м’які приголосні звуки.

28

Письмо короткої верхньої петлі окремо і в поєднанні. Закріплення умінь порівнювати елементи літер, знаходити в них спільне і відмінне.

29

Ми — підприємливі. Діалог: прохання, порада.

Звуковий аналіз слів.

30

Письмо довгої похилої лінії із заокругленням унизу ліворуч та прогнутого плавного елемента. Порівняння початків написання і напрямів руху руки під час зображення.

31

Електричні помічники. Правила користування електроприладами. Звуковий аналіз слів. Узагальнення вивченого. Перевірка сформованості знань і умінь.

32

Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. Перевірка сформованості графічних умінь.

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД

33

У квітковому магазині.

Звук [а], буква А, а. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

34

Письмо малої та великої букви а, А. Ознайомлення з правилом середнього відривного поєднання літер. Ознайомлення з особливостями запису вигуків.

35

На сільському подвір’ї.

Звук [а], буква Я, я. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі.

36

Письмо малої та великої букви я. Ознайомлення з правилом нижнього безвідривного поєднання літер.

37

38

На ігровому майданчику.

Звук [о], буква О, о. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

Письмо малої та великої букви о, О. Відпрацювання середнього та нижнього поєднань літер. Закріплення умінь записувати вигуки.

39

Улюблені ігри.

Звук [у], буква У, у. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

40

Письмо малої та великої букви у, У. Ознайомлення з правилом верхнього безвідривного поєднання літер. Закріплення умінь записувати вигуки.

41

Святковий салют.

Звук [у], буква Ю, ю. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі.

42

Письмо малої букви ю. Закріплення умінь використовувати верхнє, середнє та нижнє поєднання під час письма буквосполучень.

43

Закріплення звукових значень вивчених літер.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

44

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви. Навчання списувати з друкованого шрифту.

45

Пригоди хлопчиків.

Звук [и], буква И, и. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

46

Письмо малої та великої букв и, И. Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки.

47

Шкільна вистава.

Звук [і], буква І, і. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі.

48

Письмо малої та великої букви і, І. Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки.

49

Екзотичні тварини.

Звук [е], буква Е, е. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі.

50

Письмо малої букви е. Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер. Упізнавання слів за предметними малюнками, частковий звуко-буквений аналіз, наведення літер у словах.

51

Закріплення звукових значень вивчених літер.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

52

Письмо великої букви Е. Закріплення умінь використовувати всі види поєднання літер та записувати вигуки.

53

У перукарні.

Звуки [р], [р’], буква Р, р.

54

Письмо малої букви р, складів і слів із нею. Ознайомлення з правилами списування речення.

Письмо малої букви р, складів і слів із нею. Ознайомлення з правилами списування речення.

55

Прилади-помічники.

Закріплення звукових значень букви Р, р, читання з нею.

56

Письмо великої букви Р, складів і вигуків із нею.

57

Дитячі мрії.

Звуки [м], [м’], буква М, м.

58

Письмо малої букви м, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер. Аналіз і списування речення.

59

Відпочинок на морі.

Закріплення звукових значень букви М, м, читання з нею.

60

Письмо великої букви М, складів із нею. Аналіз і списування речень. Повторення вивчених літер прийомом калькування.

61

Дні тижня.

Звуки [в], [в’], буква В, в.

62

Письмо малої букви в закритої та відкритої конфігурації. Поєднання букви в з іншими у складах. Запис слів і речень.

63

Вареники від Валерика.

Закріплення звукових значень букви В, в, читання з нею.

64

Письмо великої букви В. Запис слів і речення. Повторення правила написання імен людей із великої літери.

65

Відпочинок у Буковелі.

Звуки [л], [л’], буква Л, л.

66

Письмо малої букви л, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (маляр, муляр).

67

Телефонні розмови.

Закріплення звукових значень букви Л, л, читання з нею.

68

Письмо великої букви Л, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення.

69

70

Таємниці космосу.

Звуки [н], [н’], буква Н, н.

Письмо малої букви н, складів із нею. Запис слів і речення. Читання і запис анаграм (нора, рано).

71

Маленькі майстрині.

Закріплення звукових значень букви Н, н, читання з нею.

72

Письмо великої букви Н, складів із нею. Запис жіночих імен із подвоєною буквою н (Нонна, Інна). Списування речення з друкованого шрифту.

73

Закріплення звукових значень вивчених літер.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

74

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого шрифту. Виконання синтетичних графічних вправ із літерами і словами.

75

Подарунки Діда Мороза.

Звуки [д], [д’], буква Д, д.

76

Письмо малої букви д, відпрацювання поєднань літер у складах. Запис слів і речення.

77

У дельфінарії.

Закріплення звукових значень букви Д, д, читання з нею.

78

Письмо великої букви Д, складів і слів із нею. Повторення правила написання імен людей з великої літери. Аналіз і списування речення.

79

Театр.

Звуки [т], [т’], буква Т, т.

80

Письмо малої букви т, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту.

81

Тато — мій друг. Закріплення звукових значень букви Т, т, читання з нею.

82

Письмо великої букви Т, складів і слів із нею. Повторення правила написання імен людей з великої літери. Аналіз і списування речення.

83

Далека мандрівка.

Звуки [б], [б’], буква Б, б.

84

Письмо малої букви б, складів і слів із нею. Закріплення умінь писати літери овальної форми (о, а, д, б). Списування скоромовки.

85

Музичні інструменти.

Закріплення звукових значень букви Б, б, читання з нею.

86

Письмо великої букви Б, складів і слів із нею. Запис вигуку і речення. Списування з друкованого шрифту. Повторення вивчених літер прийомом калькування.

87

Світ захоплень.

Звуки [п], [п’], буква П, п.

88

Письмо малої букви п, складів і слів із нею. Запис анаграм (пілот, політ). Опрацювання словникового слова папір. Запис речення.

89

Наш прапор.

Закріплення звукових значень букви П, п, читання з нею.

90

Письмо великої букви П, слів і речення з нею. Ознайомлення з правилом написання назв річок і міст із великої літери.

91

Закріплення вивченого.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

92

Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого шрифту. Виконання синтетичних графічних вправ із літерами та словами.

93

Здоровими бути!

Звуки [з], [з’], буква З, з.

94

Письмо малої букви з, складів і слів із нею. Ознайомлення зі словами, що відповідають на питання коли?, як?. Опрацювання словникового слова зараз. Запис речення, пояснення використання тире в ньому.

95

Кожен знає своє діло.

Закріплення звукових значень букви З, з, читання з нею.

96

Письмо великої букви З, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту.

97

Зима в лісі.

Звуки [с], [с’], буква С, с.

98

Письмо малої букви с, складів і слів із нею. Відновлення і запис деформованого речення.

99

Засніжене місто.

Закріплення звукових значень букви С, с, читання з нею.

100

Письмо великої букви С, буквосполучень і слів із нею. Закріплення правила написання назв річки і міста з великої літери. Списування речення з друкованого шрифту.

101

Квітуча краса.

ь (знак м’якшення). Позначення на письмі м’якості приголосних звуків.

102

Письмо знака м’якшення (ь) закритої та відкритої конфігурації, поєднання його з іншими літерами. Запис слів і речення. Опрацювання словникового слова олень.

103

Рідні пісні.

Закріплення умінь читати слова зі знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьо.

104

Письмо буквосполучення ьо. запис слів із ним. Списування речення з друкованого шрифту.

105

Систематизація вивченого за І семестр.

. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

106

Повторення написання літер за спільним елементом. Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого та рукописного шрифтів.

107

Перевірка рівня сформованості знань та умінь. Конкурс «Розумники».

108

Перевірка рівня сформованості знань та умінь. Конкурс «Чарівний краснопис».

109

Систематизація вивченого за І семестр.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів.

110

Повторення написання літер за спільним елементом. Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого та рукописного шрифтів.

111

Підсумок за семестр.

Перевірка рівня сформованості знань та умінь.

112

Підсумок за семестр.

Перевірка рівня сформованості знань та умінь.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.