Уроки фізичної культури. 3 клас

Опис документу:
Під час порведення уроків фізичної культури розкриваються основні фізичні якості та рухові здібності дітей, формуються вміння і навички активного відпочинку, формуються знання, вміння та навички дотримання особистої гігієни, розвиваються уміння і навички використання фізичних вправ для запобігання порушення отсави, зняття втоми учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Сіди (нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг).Рухливі ігри.

Мета: вчити учнів виконувати стройові команди,виконувати сіди; розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість засобами рухливих ігор.

Зміст уроку

Час

Організаційно – методичні вказівки

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.

  2. Шикування. Постановка завдань на урок.

  3. Правила безпеки під час занять фізичними вправами. Профілактика травматизму.

  4. Організуючі вправи (виконання команд: «Шикуйсь!»,«Рівняйсь!», «Струнко!», повороти на місці).

  5. Загальнопідговчі вправи.

ІІ. Основна частина.

  1. Сіди (нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг).

  2. Рухлива гра«Третій зайвий».

ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування.

  2. Підсумок уроку, домашнє завдання.

  3. Організований перехід до класу.

1 хв.

1 хв.

5 хв.

5 хв.

5 хв.

9 хв.

10 хв.

1 хв.

1 хв.

2 хв.

У колоні по одному.

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на чіткість виконання вправ.

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

Ігровий метод.

Відновлення дихання.

Вербальне оцінювання.

У колоні по одному.

Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Сіди (нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг). Рухливі ігри. Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Сіди (нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг). Рухливі ігри.

Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, вчити виконувати сіди;. Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.

Зміст уроку

Час

Організаційно – методичні вказівки

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.

  2. Шикування. Постановка завдань на урок.

  3. Бесіда «Одяг і взуття для занять фізкультурою.»

  4. Організуючі вправи (виконання команд).

  5. Загальнопідговчі вправи.

  6. Вправи для координації рухів.

ІІ. Основна частина.

  1. Стрибки у довжину з розбігу.

  2. Сіди (нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг).

  3. Рухливі ігри.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування.

  2. Підсумок уроку, домашнє завдання.

  3. Організований перехід до класу.

1 хв.

1 хв.

3 хв.

2 хв.

4 хв.

3 хв.

8 хв.

5 хв.

10 хв.

1 хв.

1 хв.

1 хв.

У колоні по одному.

Отримати зворотну інформацію.

Звернути увагу на чіткість виконання вправ.

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

Ігровий метод.

Концентрація уваги.

Вербальне оцінювання.

У колоні по одному.

Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). Рухливі ігри.

Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, техніку виконання сідів. Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.

Зміст уроку

Час

Організаційно – методичні вказівки

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.

  2. Шикування. Постановка завдань на урок.

  3. Бесіда «Правила поведінки під час занять легкою атлетикою.»

  4. Організуючі вправи (виконання команд).

  5. Загальнопідговчі вправи.

ІІ. Основна частина.

  1. Сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні).

  1. Рухливі ігри.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування.

  2. Підсумок уроку, домашнє завдання.

  3. Організований перехід до класу.

1 хв.

1 хв.

4 хв.

3 хв.

4 хв.

9 хв.

15 хв.

1 хв.

1 хв.

1 хв.

У колоні по одному.

Отримати зворотну інформацію.

Звернути увагу на чіткість виконання вправ.

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

Ігровий метод.

Концентрація уваги.

Вербальне оцінювання.

У колоні по одному.

Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Сіди. Елементи акробатики (перекид назад). Рухливі ігри.

Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, техніку виконання сідів. Розвивати спритність, рухливість, сприяти фізичному розвитку учнів.

Зміст уроку

Час

Вказівки

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.

  2. Шикування. Постановка завдань на урок.

  3. Бесіда «Правила безпеки і поведінки під час занять фізичною культурою».

  4. Організуючі вправи (виконання команд).

  5. Загальнопідговчі вправи.

ІІ. Основна частина.

  1. Ходьба, бігові вправи (пересування на носках, з різним положенням рук).

  2. Біг ( з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки).

  3. Вправи для м’язів живота.

  4. Сіди.

  5. Рухливі ігри.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування. Вправи для відновлення дихання.

  2. Підсумок уроку. домашнє завдання.

1 хв.

1 хв.

2 хв.

3 хв.

4 хв.

3 хв.

3 хв.

5 хв.

10 хв.

5 хв.

2 хв.

1 хв.

. У колоні по одному.

Отримати зворотну інформацію.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

Виправляти помилки.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Виси та упори (згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи). Рухливі ігри.

Мета: вчити учнів виконувати стройові команди,виконувати виси; розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість засобами рухливих ігор.

Зміст уроку

Час

Організаційно – методичні вказівки

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.

  2. Шикування. Постановка завдань на урок.

  3. Правила безпеки під час занять фізичними вправами. Профілактика травматизму.

  4. Організуючі вправи (виконання команд: «Шикуйсь!»,«Рівняйсь!», «Струнко!», повороти на місці).

  5. Загальнопідговчі вправи.

ІІ. Основна частина.

  1. Виси та упори.

  2. Рухливі ігри.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування.

  2. Підсумок уроку, домашнє завдання.

  3. Організований перехід до класу.

1 хв.

1 хв.

5 хв.

5 хв.

5 хв.

9 хв.

10 хв.

1 хв.

1 хв.

2 хв.

У колоні по одному.

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на чіткість виконання вправ.

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

Ігровий метод.

Відновлення дихання.

Вербальне оцінювання.

У колоні по одному.

Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики (перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши). Рухливі ігри.

Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, вчити виконувати елементи акробатики; Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.

Зміст уроку

Час

Організаційно – методичні вказівки

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.

  2. Шикування. Постановка завдань на урок.

  3. Бесіда «Спорт – запорука здоров’я»

  4. Організуючі вправи (виконання команд).

  5. Загальнопідговчі вправи.

  6. Вправи для координації рухів.

ІІ. Основна частина.

  1. Виконання елементів акробатики.

  2. Сіди (нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг).

  3. Рухливі ігри.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування.

  2. Підсумок уроку, домашнє завдання.

  3. Організований перехід до класу.

1 хв.

1 хв.

3 хв.

2 хв.

4 хв.

3 хв.

8 хв.

5 хв.

10 хв.

1 хв.

1 хв.

1 хв.

У колоні по одному.

Отримати зворотну інформацію.

Звернути увагу на чіткість виконання вправ.

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

Ігровий метод.

Концентрація уваги.

Вербальне оцінювання.

У колоні по одному.

Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Перелізання через перешкоди. Естафети.

Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, техніку бігу на коротку дистанцію; вчити виконувати стрибки у довжину з місця. Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.

Зміст уроку

Час

Організаційно – методичні вказівки

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.

  2. Шикування. Постановка завдань на урок.

  3. Організуючі вправи (виконання команд).

  4. Загальнопідговчі вправи.

ІІ. Основна частина.

  1. Перелізання через перешкоди.

  2. Стрибки у довжину з місця. (повторення та закріплення техніки виконання)

  3. Стрибки у довжину з місця. (контроль)

  4. Естафети.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування.

  2. Підсумок уроку, домашнє завдання.

  3. Організований перехід до класу.

1 хв.

1 хв.

4 хв.

3 хв.

4 хв.

5 хв.

9 хв.

10 хв.

1 хв.

1 хв.

1 хв.

У колоні по одному.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

Ігровий метод.

Концентрація уваги.

Вербальне оцінювання.

У колоні по одному.

Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Лазіння по похилій гімнастичній лаві. Танцювальні кроки. Рухлива гра “Запорожець на Січі”.

Мета: вчити учнів виконувати стройові команди, закріплювати техніку лазіння по похилій лаві; розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість засобами рухливих ігор.

Зміст уроку

Час

Організаційно – методичні вказівки

І. Підготовча частина

  1. Організований перехід до місця заняття.

  2. Шикування. Постановка завдань на урок.

  3. Бесіда «Як правильно стрибати».

  4. Організуючі вправи (виконання команд).

  5. Загальнопідговчі вправи.

ІІ. Основна частина.

  1. Ходьба, бігові вправи.

  2. Стрибки у довжину з місця.

  3. Лазіння по похилій лаві

  4. Рухлива гра “Запорожець на Січі”.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Шикування. Вправи для відновлення дихання.

  2. Підсумок уроку, домашнє завдання.

  3. Організований перехід до класу.

1 хв.

1 хв.

4 хв.

3 хв.

4 хв.

5 хв.

4 хв.

5 хв.

10 хв.

1 хв.

1 хв.

1 хв.

У колоні по одному.

Отримати зворотну інформацію.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.

У повільному темпі у русі.

Вербальне оцінювання.

У колоні по одному.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00