Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Сіди (нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг).Рухливі ігри.
Мета: вчити учнів виконувати стройові команди,виконувати сіди; розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість засобами рухливих ігор.
Зміст уроку | Час | Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
| 1 хв. 1 хв. 5 хв. 5 хв. 5 хв. 9 хв. 10 хв. 1 хв. 1 хв. 2 хв. | У колоні по одному. Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на чіткість виконання вправ. Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів. Ігровий метод. Відновлення дихання. Вербальне оцінювання. У колоні по одному. |
Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Сіди (нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг). Рухливі ігри. Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Сіди (нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг). Рухливі ігри.
Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, вчити виконувати сіди;. Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.
Зміст уроку | Час | Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
| 1 хв. 1 хв. 3 хв. 2 хв. 4 хв. 3 хв. 8 хв. 5 хв. 10 хв. 1 хв. 1 хв. 1 хв. | У колоні по одному. Отримати зворотну інформацію. Звернути увагу на чіткість виконання вправ. Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів. Ігровий метод. Концентрація уваги. Вербальне оцінювання. У колоні по одному. |
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). Рухливі ігри.
Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, техніку виконання сідів. Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.
Зміст уроку | Час | Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
| 1 хв. 1 хв. 4 хв. 3 хв. 4 хв. 9 хв. 15 хв. 1 хв. 1 хв. 1 хв. | У колоні по одному. Отримати зворотну інформацію. Звернути увагу на чіткість виконання вправ. Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів. Ігровий метод. Концентрація уваги. Вербальне оцінювання. У колоні по одному. |
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Сіди. Елементи акробатики (перекид назад). Рухливі ігри.
Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, техніку виконання сідів. Розвивати спритність, рухливість, сприяти фізичному розвитку учнів.
Зміст уроку | Час | Вказівки | |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
| 1 хв. 1 хв. 2 хв. 3 хв. 4 хв. 3 хв. 3 хв. 5 хв. 10 хв. 5 хв. 2 хв. 1 хв. | . У колоні по одному. Отримати зворотну інформацію. Фронтальний метод організації діяльності учнів. Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів. Виправляти помилки. Фронтальний метод організації діяльності учнів. |
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Виси та упори (згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи). Рухливі ігри.
Мета: вчити учнів виконувати стройові команди,виконувати виси; розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість засобами рухливих ігор.
Зміст уроку | Час | Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
| 1 хв. 1 хв. 5 хв. 5 хв. 5 хв. 9 хв. 10 хв. 1 хв. 1 хв. 2 хв. | У колоні по одному. Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на чіткість виконання вправ. Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів. Ігровий метод. Відновлення дихання. Вербальне оцінювання. У колоні по одному. |
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики (перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши). Рухливі ігри.
Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, вчити виконувати елементи акробатики; Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.
Зміст уроку | Час | Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
| 1 хв. 1 хв. 3 хв. 2 хв. 4 хв. 3 хв. 8 хв. 5 хв. 10 хв. 1 хв. 1 хв. 1 хв. | У колоні по одному. Отримати зворотну інформацію. Звернути увагу на чіткість виконання вправ. Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів. Ігровий метод. Концентрація уваги. Вербальне оцінювання. У колоні по одному. |
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Перелізання через перешкоди. Естафети.
Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, техніку бігу на коротку дистанцію; вчити виконувати стрибки у довжину з місця. Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.
Зміст уроку | Час | Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
| 1 хв. 1 хв. 4 хв. 3 хв. 4 хв. 5 хв. 9 хв. 10 хв. 1 хв. 1 хв. 1 хв. | У колоні по одному. Фронтальний метод організації діяльності учнів. Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів. Ігровий метод. Концентрація уваги. Вербальне оцінювання. У колоні по одному. |
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Лазіння по похилій гімнастичній лаві. Танцювальні кроки. Рухлива гра “Запорожець на Січі”.
Мета: вчити учнів виконувати стройові команди, закріплювати техніку лазіння по похилій лаві; розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість засобами рухливих ігор.
Зміст уроку | Час | Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
| 1 хв. 1 хв. 4 хв. 3 хв. 4 хв. 5 хв. 4 хв. 5 хв. 10 хв. 1 хв. 1 хв. 1 хв. | У колоні по одному. Отримати зворотну інформацію. Фронтальний метод організації діяльності учнів. Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів. У повільному темпі у русі. Вербальне оцінювання. У колоні по одному. |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»