і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Активуйте «Вебінарний Безліміт» та отримайте
30 днів необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Урок-звіт у 1 класі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок- звіт

(Інтегрований урок з української мови, читання, математики)

1 клас

Тема. Підсумувати набуті за рік знання з читання, математики, української мови.

Мета. Розвивати інтерес до читання, бажання більше знати, вдосконалювати розв’язувати задачі, розвивати логічне мислення, орфографічну зіркість та слух, закріплювати навики коментованого письма; виховувати любов до читання, до рідного краю, бережне ставлення до природи.

Обладнання: малюнки, картинки, індивідуальні аркуші із завданнями.

План уроку

І. Організація учнів до уроку

1. Привітання

Діти! У нас сьогодні ніби свято,

гостей зібралося багато.

Ану ж на них ви подивіться

І веселенько усміхніться.

А тепер тихенько поверніться,

один одному всміхніться,

На урок старання не забудьте взяти,

Сядьте всі рівненько , будем починати.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні у нас незвичайний урок. Адже до нас прийшло багато гостей, які хочуть подивитися, як ви за цей час подорослішали, чого навчилися, що вже вмієте робити. І ми із задоволенням це продемонструємо нашим гостям, як учні 1-класу можуть працювати. А тому на уроці ми всі повинні бути: старанними, уважними, організованими, веселими і кмітливими. 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку 

- Сьогодні наш урок ми проведемо у незвичайній формі. Хто з вас любить дивитися казки та мультфільми? Тоді ми з вами відправимось до Театру Казок. Там на нас чекають дивовижні зустрічі з улюбленими казковими героями. Але для того, щоб потрапити до Театру казок нам потрібно отримати вхідний квиток. Ось до нас прийшла Мудра Сова, яка привела своїх казкових героїв. Кожен з них має для вас особливе завдання, якщо ви їх усіх виконаєте, то отримаєте вхідний квиток до Театру Казок.

IV. Робота за матеріалами уроку

- Першим хто прийшов нас це, діти?..(Червона Шапочка - математична розминка) І з якої казки ця дівчинка?

- Для цього проведемо невеличку розминку. Перевіримо, як ви знаєте числа і вмієте рахувати.

Усна лічба. Лічилка.

  • У Надійки дві копійки,

А Олі рівно пять.

Допоможемо дівчаткам копійки порахувать. (7)

  • Справжніх друзів на обід

запросив до себе кіт.

Став він думать і гадать,

Чим їх буде пригощать:

Їжачок, 2 киці, 3 крота.

Скільки друзів у кота? (6)

  1. Повторення нумерації

Назвіть число в якому 5 дес.3 од., 3 дес.7 од., 6 дес. 9 од., 1 дес.8 од

17, 24, 33, 67, 98.

  1. Самостійна робота

(завдання на листочках)

  • Наступний наш гість – це хто?..(Лисичка-Сестричка – самостійна робота) І з якої це казки?

  • Вона хоче перевірити чи вмієте ви самостійно працювати і чи пам’ятаєте як потрібно правильно сидіти за партою.

  • Наступний наш гість це…(Зайчик-Побігайчик- гра «Назви ознаку»). З якої він казоки?

  • Казковий герой хоче, щоб ми трішки пограли у гру і вдосконалили вміння добирати ознаку до предмета.

  • Гра «Назви ознаку»

1) Взимку білий, влітку — сірий,

Довгі вуха, куций хвіст,

Боягуз під кущ заліз. (Зайчик)

Зайчик (який?) білий, сірий.

Вуха (які?) довгі.

Хвіст (який?) куций.

2) Руда, красива, хитра, кмітлива,

Хвіст пухнастий, довгий маю,

Ним сліди всі замітаю. (Лисиця)

Лисиця (яка?) руда, красива, хитра, кмітлива.

Хвіст (який?) пухнастий, довгий.

3) Сіренька, маленька, хвостик тоненький;

Все, що знайде, прогризе і від котика втече. (Миша)

Миша (яка?) сіренька, маленька.

Хвостик (який?) тоненький.

  • До нас поспішає ще один гість і це звичайно…(Вовк – самостійне читання). З якої він казки?

  • Дітки Вовчик приготував для вас завдання. Вам потрібно прочитати гарно уривок з казки і відгадати її назву.

(учні читають)

  • Не забарився і ще один казковий герой…(Колобок – фізкультхвилинка)

  • Цей герой дуже спортивний адже він утік від кого?... тому і ми зараз трішки відпочинем.

Фізкультхвилинка

— Дітки, треба працювати дальше і приймати ще інших героїв казок. І це….(Півник – малюнковий диктант). Він дуже любить господарювати і все тримати у порядку. Тому зараз ми виконаємо його завдання.

1.Малюнковий диктант

Цибуля, малина, білка.

2.Звуковий аналіз слова «малина»

- А цей герой …(Журавель – списування). Хоче перевірити чи навчилися ви списувати з друковане і рукописне речення.

3. Списування

Біля школи великий сад.

В ньому ростуть сливи і яблуні.

  • І ще одне завдання від…(Буратіно – гра *отримай яблучко*).

Гра «Отримай яблучко» (Чарівна торбинка з прикладами)

- Молодці ви справились з усіма завданнями! І скільки ж яблучок кожен з вас отримав? За це вам Мудра Сова дає білети у Театр Казок і щиро вас вітає.

V. Підсумок уроку

Прощання з гостями.

Шановні гості, щиро дякуємо Вам,

Що знайшли час і прийшли на свято до нас

Якщо буде ласка то приходьте до нас ще будь -ласка

Опис документу:
Інтегрований урок у 1 класі. Поєднання уроків читання, письма та математики. Цей урок можна використати як підсумок навчання у 1 класі. Яскравий, насичений різними завданнями урок покаже як засвоїли учні програму 1 класу. Скачуєм і ставимо ЛАЙК. Дякую)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
354 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти