Урок з української мови для 3 класів(російська форма навчання) на тему "Тверді та м'які приголосні"

Опис документу:
Метою уроку є поглиблення знань учнів про тверді та м'які приголосні звуки; розвиток зв'язногомовлення; навчання позначати м'якість приголосних знаком м'якшення (ь) та буквами є, я, ю; виховування бережливого ставлення до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема:Тверді і м'які приголосні звуки.

Мета: поглибити знання учнів про тверді та м'які приголосні звуки; розвивати зв'язне мовлення; вчити позначати м'якість приголосних знаком м'якшення (ь) та буквами є, я, ю; виховувати бережливе ставлення до природи.

ХІД уроку

I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Треба дружно привітатись.

Добрий день!

Дружно, голосно сказати

Добрий день!

Вправо,вліво поверніться,

Один одному всміхніться.

ще раз дружно привітались

Добрий день!

II.     АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.     Хвилинка каліграфії

Яя Юю Єє Іі

2.     Вправа на повторення

—  Прочитайте скоромовку. Спишіть. Поділіть слова (дужечками знизу) на склади.

Лиска лащить лисеня, а лосиха лосеня. Лев ласкаво лапою левенятко ляпає.

— У яких словах є м'які приголосні звуки?

3.Первірка домашнього завдання

(Учитель фронтально перевіряє домашню роботу ,вправа 73,с.28)

III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

—  Сьогодні на уроці ми вправлятимемося у написанні слів із твердими та м'якими приголосними.

IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.    Повторення теоретичного матеріалу

— У кожній парі вимовте звуки, якими розрізняються значення цих слів.

ліз — лізь              дим — дім

лук — люк            лак — ляк

кит — кіт              тук — тюк

—  Випишіть слова, які відповідають на питання хто?. Підкресліть букви, що позначають м'якість попереднього приголосного звука.

— Букви і, л, ю, є позначають м'якість попередніх приголосних звуків: ні — [н'і], ня— [н'а], ню — [н'у], нє — [н'е].

2.    Робота за підручником (с. 29-30)

Вправа 76

— Прочитайте вірш

— Спишіть.

Підкресліть букви, які позначають тверді приголосні

Вправа 78

— Прочитайте скоромовкуспочаитку повільно,а потім швидко

—  Спиши

Підкресли букви,що позначають м’які приголосні

3.    Фізкультхвилинка

Хто вже,хто вже так стомився.

Що ліворуч нахилився?

Треба дружно всім вам встати,

Фізкультпаузу почати.

Сонце спить,небо спить.

Навіть вітер не шумить

Рано вранці сонце встало

І проміння всім послало

V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1   Робота над загадками

•   Очима бачиш.

Руками не візьмеш. (Тінь)

•   Сам тоненький. Носик гостренький. В альбомі танцює — Усе намалює. (Олівець)

•   Стоять красуні на воді,

Вінки в них білі й золоті. (Лілеї)

•   Поховалися за пеньки

Довгоногі хлопчаки.

У картузиках руденьких.

Називають їх... (опеньки).

•   Хто ховає під кущі

Наші супи і борщі? (Картопля)

•   Він долає першу в світі Книгу мудрості — Буквар. Ви впізнали його, діти?

Ну, звичайно, це... (школяр).

— Запишіть відгадки, підкресліть букви, що позначають м'які приголосні звуки.

VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Гра «Твердий — м'який»

Учні розподіляються на дві команди: хлопчики — дівчатка. Перша команда називає склади з твердими приголосними звуками, друга — з м'якими.

—  Які букви ніколи не пишуть після букв, що позначають тверді приголосні звуки?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 30, вправа 81.

—  Спишіть ,підкресліть букви,що позначають м’які приголосні.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
0
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!