Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Урок з трудового навчання на тему: " Предмети круглої , овальної форми -неваляшка"

Трудове навчання

Для кого: 1 Клас

13.11.2019

434

5

0

Опис документу:
Чебурашка, ванька-встанька, лялечка, яка, як не кинь її, сама встає на ноги". Неваляшка-одна з перших іграшок у декількох поколінь радянських людей. Вона і зараз користується великою популярністю. Вважається, що іграшка ця до нас прийшла з Японії, а може і з Китаю. Є легенда про те, що в VI столітті нашої ери в Китаї жив монах Бодхідхарма. У монастирі Шаолінь цей чернець протягом дев'яти років сидів в одній позі, віддаючись роздумам і молитвам. В результаті сила в руках і ногах вичерпалася.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок трудового навчання в 1 класі

Вчитель: Грицько Н.С.

Мета: Формування ключових компетентностей: вміння вчитися (здійснювати самоконтроль виконаної роботи); здоров’язбережувальна (усвідомлення здоров’я, як вищої життєвої цінності). Формування предметних компетентностей: вчити учнів виготовляти неваляшку з кольорового картону і паперу; розвивати творчі здібності, дрібну моторику пальців; виховувати охайність при виконанні робіт, естетичне ставлення до навколишнього світу.Урок розроблений з використанням мультимедійної презентації та інтерактивних технологій.

Обладнання: Презентація, технологічна картка, зразки виробів, музичний супровід.

Тип уроку: Вивчення нового матеріалу.

Обладнання: кольоровий картон і папір, ножиці, клей, серветки, мультимедійна дошка.

Хід уроку

І. Організація класу.
1. Привітання.
Всі почули ви дзвінок,
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть лиш дівчата,
А за ними і хлоп’ята.
2. Перевірка готовності до уроку.
3.Упорядкування робочих місць.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
1.Хвилинка релаксації
Діти стають в коло.
Закрийте оченята, послухайте музику та уявіть яскравий літній день.
Ми вийшли на зелені луки. Скільки навколо кольорів!
Торкніться м’якого барвистого килима трави. Відкривайте очі.
Що ви побачили?
А я побачила і навіть відчула дотик метелика.
Уважно послухавши вірші ви дізнаєтесь,що ми будемо сьогодні робити на уроці.

2. Вірш «Неваляшка»

Нахилилася Неваляшка, 
Але впасти - не впаде, 
Навіть якщо кіт мій Яшка 
Неваляшку в бік штовхне. 
В бік штовхне він іграшку 
І у відповідь почує дзвін.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Отже, сьогодні на уроці ми з вами будемо творцями чарівного світу. Наші неваляшки будуть незвичайними-паперовими.

- Фізкультхвилинка

Лебеді білі летіли.                                  (Махають руками.)

Літали, літали та присіли, посідали.       (Двічі виконують присідання.)

Та й знову полетіли.                               (Махають руками та крокують на місці.)

І за парти знов тихенько сіли.                (Сідають за парти.)

- Демонстрування та аналіз зразка

-Інструктаж учителя.

-Мультимедійна презентація

ІV. Вивчення нового матеріалу.
1.Розповідь вчителя про неваляшку   (невгамовка, неваляйка, іван-побиван, покиванка, нелягайка)— дитяча іграшка, принцип дії якої базується на тому, що всередині об'єму малої щільності присутній масивний вантаж, в результаті чого іграшка прагне зайняти чітко визначене конструкцією положення (лялька, наприклад, головою вгору).

Неваляшка вважається традиційною іграшкою для дітей. Для кількох поколінь радянських людей це була перша іграшка в житті. Поєднує брязкальце і стабілізуючий пристрій. Привертає яскравістю кольору. Форма зручна і безпечна для малюка. Розвиває слух (в середині іноді розміщувався дзвіночок), уяву, колірне сприйняття, координацію рухів. У самому ранньому віці дітям дуже подобається виявляти нові цікаві предмети, і тому дитина із задоволенням грає в ляльку-неваляшку. Варто їй нахилити цю іграшку, як вона тут же самостійно приймає стояче положення.

2. Фізхвилинка
Ми поставу виправляємо
Спинки дружно прогинаємо
Вправо, вліво ми нагнулися
Плечі вгору, назад і вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки вбоки
Поскачи на місці трохи.
Руки ззаду покладемо,
Головою повернемо,
Разом присядемо
І за парти сядемо.

V. Самостійна робота дітей.
Сьогодні ми попрацюємо в групах.

-.Діти самі обирають собі групу.

  • 1група – ромашки

  • 2 група – підсніжники

  • 3 група – кульбабки

  • 4 група – хризантеми

2. Інструктаж з техніки безпеки під час роботи з ножицями (хором).
Ножиці повинні мати
Заокруглені кінці.
Не силкуйся їх тримати
Надто міцно у руці.
Не розсовуй лез надмірно
Пам’ятай пораду цю:
Із ослабленим шарніром
Ножицями не працюй.
Не працюй також тупими,
Щоб уникнути біди,
Користуйся вправно ними
За призначенням завжди.
Якщо треба передати
Їх комусь, це не секрет,
Що їх треба посилати
Тільки кільцями вперед.

3. Практична робота з шаблонами під музичний супровід.
4. Індивідуальна допомога групам.
5.Аналіз та виправлення помилок.

VІ. Підсумок уроку
1.Виставка дитячих робіт. Аналіз та оцінювання.

Хто вважає, що сьогодні працював у повну силу?

— Кому потрібно ще попрацювати, щоб робота вийшла якісною? .

2.Рефлексія.
Сьогодні на уроці
Я навчився…
Мені сподобалося…
Мене зацікавило…
3. Прибирання робочого місця.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.