Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Трудове навчання. Тема: "Конструкційні матеріали. Папір" (нестандартний урок)

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Трудове навчання

Для кого: 5 Клас, 6 Клас

29.09.2021

103

5

0

Опис документу:

Нестандартний урок з трудового навчання, тема " Конструкційні матеріали. Папір", розрахований на учнів 5 - 6 класів, де йде ознайомлення з конструкційними матеріалами та закріплення знань про папір та його властивості. Діти вчаться дружно працювати в колективі ( в групах ).

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема уроку: Конструкційні матеріали. Папір.

Мета: Продовжувати ознайомлювати учнів з конструкційними матеріалами та їх властивостями. Закріпити знання учнів про папір та його властивості. Вчити дітей виготовляти вироби з паперу, застосовуючи різні техніки вико-нання. Розвивати уяву, творчість, фантазію. Виховувати охайність, інтерес до роботи з папером, вміння працювати в колективі.

Обладнання та матеріали: картинки з конструкційними матеріалами, кар-тинки з виробами, картинки із знаряддям праці, кольоровий папір, картон, клей, ножиці, гофрований папір, туалетний папір, ватман, серветки, газети, смайлики, фарби, фломастери.

Хід уроку:

На початку уроку столи розставлені і підписані («конструкційні матеріали», «знаряддя праці», «вироби») так, щоб діти могли поділитися на 3 підгрупи.

Пропоную дітям витягнути з конвертика картинки з зображеннями конструк-ційних матеріалів, знаряддям праці, виробами.

-По тематиці картинок ви повинні обєднатися і сісти за стіл, який відповідає вашій картинці. У нас утворилося 3 команди. Даю вам 1 хв, щоб ви придума-ли назву своїй команді.(написати на листочку). Перевіряю чи правильно сіли.

- Отже, у нас є 3 команди:1)… , 2)… , 3)…і перед тим як розпочати наш урок, зробимо установу на позитив: подивилися всі один на одного і посміхнулися.

Пісня «Налаштування на позитив»

-Налаштувалися на плідну, дружну, творчу роботу і зараз проведемо невели-ку розминку. Вам було на домашнє завдання підготувати прислів’я, загадки, приказки про працю, знаряддя праці. І так,завдання – чия команда назве біль-ше прислів’їв, загадок та приказок про працю та знаряддя праці. (вручаю смайлики).

-Пригадаємо, що називають конструкційними матеріалами?

-Назвіть, які ви знаєте конструкційні матеріали?

-Що називають знаряддям праці?

-Назвіть, які ви знаєте знаряддя праці.

- Що таке виріб?

-Назвіть виріб і з якого конструкційного матеріалу він зроблений.

-А зараз пограємо в гру на увагу. Я називаю предмети, а ви хлопаєте тільки тоді, коли почуєте конструкційний матеріал.

Голка, сокира, молоток, тканина, стіл, двері, деревина, лампа, ніж, віник, метал, вікно, телефон, скло, книга, зошит, ручка, папір.

-А що ми знаємо про папір? Працює вся група. Вам також було дано завдан-ня знайти і підготувати цікаву інформацію про папір. (Інформація учнів про папір).

-А зараз подивимося мою презентацію яку я вам підготувала – це цікава інформація про папір. (роздати дітям папір для досліду).

-Як ви вже здогадалися, сьогодні ми будемо працювати з папером.

-То які ж властивості має папір? (папір рветься, мнеться,ріжеться, згинається, скручується, його можна мочити, фарбувати, на ньому можна писати, малювати).

-Отже, якщо ми будемо різати папір, то пригадаємо правила безпечної праці при роботі з ножицями. (відповіді дітей).

-Так як у нас зараз – яка пора року?

-То робота наша буде з папером на осінню тематику.

Кожна група матиме своє завдання (тягнуть картки із завданням: 1) природа, природні явища; 2) тварини, люди, речі, предмети якими люди користуються восени; 3) дари осені.

-Завдання є, приступаємо до роботи. Не забуваємо, що ми працюємо в групі, в творчій майстерні, де кожен з вас є творець, тому прислухаємося до думки кожного, будьте толерантними та доброзичливими. На виконання завдання даю 30 хв.

Релаксація (легка осіння музика під яку діти працюють).

-І так, закінчили свою роботу.Тепер кожна група коротко презентує те, що вони зробили. (виступ кожної групи).

-А зараз, вам, трьом командам потрібно обєднатися в 1 команду і створити 1 спільну роботу – композицію, дати їй назву і захистити свій проект.

Презентація спільної роботи.

Аналіз і підсумок уроку.

-Кожна творча група працювала дружно, злагоджено. Всі проявили свою творчість і фантазію Роботу закінчили об’єднавшись в одну велику спільну команду і зуміли не тільки дружно обєднатися, а й обєднати свої роботи. В кожного з вас був свій власний задум, але ви зуміли його обєднати в один спільний проект.

-Сьогодні ми більш широко ознайомилися з таким конструкційним матеріа-лом як папір. Працюючи з папером і виконуючи роботу з ним у різних техніках, ми ще раз переконалися у його властивостях:

- що папір можна … (відповідають діти)

- з нього можна робити … (обємні та плоскі вироби).

- Ви – молодці! Всі старалися, працювали дружно !






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.