і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Ефективність методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення англійської мови
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Урок з основ здоров'я "Здорова дитина-здорова нація"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Здорова дитина-здорова нація.

Мета. Розширити знання дітей про здоров’я, здоровий спосіб життя, фактори, що впливають на здоров’я; сформувати усвідомлення цінності здоров’я; виховувати турботливе ставлення до свого та чужого здоров’я.

Обладанання: плакат «Дорога здорового пособу життя», паперові квіти для кожної дитини, чорні «ляпки» з паперу, листки з завданнями до гри «Навчи мене»

На дошці: прислівя до казки, розсипані прислівя про здоровя, вірш-побажання.

Хід уроку

І. Організація класу

Добрий ранок! День чудовий,

Знову ви прийшли до школи.

Двері відчиняє клас,

Вчитель зустрічає вас.

1. Вступне слово вчителя

Дзвенить дзвінок, до школи всіх скликає.

Перерва скінчилась, вчитись час!

Щасливі усмішки, скрізь музика лунає,

І поспішають діти в рідний клас.

Заждались парти і книжки в чеканні,

Старенький глобус весело крутнувсь.

Дерева гілочками шлють вітання

І клас привітно учням усміхнувсь.

Яке це щастя в білім світі жити,

І усміхатися, співати і любить!

Стрічати ранки, з усіма дружити,

Яке це щастя на землі цій жить!

Життя дарує вам найрізноманітніші події, враження, радість пізнання навколишнього світу. Але треба не забувати про власне здоров’я, зростати здоровими і життєрадісними.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні особливо гостро стоїть проблема виховання здорового способу життя, і це ми доводимо на наших уроках. Адже всім відомо, що здоров’я є найбільшою людською цінністю, яку на жаль, багато хто починає берегти, вже втративши значну частину подарованого природою. Наш урок має тему: «Здорова дитина—здорова нація»

ІІІ. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу

  1. Мозковий штурм

«Що таке здоров’я?»

(Здоров’я – це стан фізичного , психічного, соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб).

  1. Бесіда про значення здоров’я. Робота над казкою.

Читання казки вчителем:

Коли очі блищать

Валентина Бутрім, вчителька початкових класів школи № 103 , м. Київ

(З журналу «Початкова освіта» № 16, квітень 2007)

Олеся любила ходити до школи парком, милуючись природою. Вона всміхалась кожному кущику, кожному деревцю, мала губки кольору полунички, а сонячний блиск карих очей не зникав навіть у найпохмуріші дні.

  • Ну й щічки! Наче троянд пелюстки!

А очі виблискують, ніби зірки!

В них сяє бадьорість і радість життя.

Яке пречудове, здорове дитя!—щебетала щоразу синичка Марічка, побачивши дівчинку.

Та одного осіннього дня все змінилося…

До Олесі підійшла дуже бліда, насуплена жінка. Здавалося, що від її тьмяних, сірих, як осінні тумани, очей, віяло холодом.

  • Пропоную угоду. Я дам тобі чарівну паличку, яка за твоїм бажанням перетворить звичайний камінчик на будь-яку річ: сережки, черевички, шубку, навіть автомобіль! А ти мені—дрібничку, лише твій рум’янець. Згода?—і жінка торкнулася сріблястою паличкою камінчика, що лежав на стежці. Той одразу перетворився на золотий годинник.

  • Згода!—радісно вигукнула дівчинка, піднімаючи годинник. Щойно Олеся взяла в руки чарівну паличку, її румяні щічки зблідли. Разом із рум’янцем зник і сонячний блиск в очах. Вони потьмяніли, ніби сірі хмари насунули і закрили собою радість життя.

Чарівна паличка слухняно виконувала всі забаганки Олесі, але дівчинку не тішили ні коштовні прикраси, ні модний одяг , ані золотий автомобіль… Жодного спалаху, жодної іскорки, жодного блиску в її тепер таких сумних, затуманених очах. Тепер Олеся мріяла лише про те, щоб зустріти знову ту дивну жінку й повернути втрачене. Минали тижні, місяці, але жінка більше не зявлялася.

Настала весна. Пробуджувалася від зимового сну природа. Радісно цвірінькали горобчики, а Олесі ставало ще сумніше, і вона гірко заплакала.

Радіє все ясній весні.

Не весело лише мені.

Коли немає сили,

І білий світ не милий.—згадалися їй колись почуті рядки. А може, це вона сама склала?

Синичка Марічка, співчутливо дивлячись на дівчинку, промовила:

  • Мала скарб, та його зберегти не змогла,

Блиск в очах і румянець ти свій віддала.

Тепер щічки бліді, оченята сумні,

Бо здоровя ні за що не купиш, о ні!

  • Але ж та жінка купила!—з досадою вигукнула Олеся.

  • Вона не купила. Це ти—породала!

Нащо паличку злої чаклунки взяла?!

  • Так, ця паличка не принесла мені радості, а лише відібрала її. Без здоровя немає щастя. Не потрібна ти мені!—з цими словами Олеся кинула чарівну паличку під ноги й пішла додому. Тоді вона не знала, що трапилось диво. А синичка знала, тому й защебетала весело та дзвінко:

  • Знову щічки, неначе троянд пелюстки,

І виблискують очі, немов зірочки!

Здоровя—це скарб! Бережіть його діти!

Немає нічого дорожчого в світі!

б) обговорення казки:

  • Чому разом із румянцем (символом здоровя) Олеся втратила й сонячний блиск в очах (символ життєрадісності)?

  • Як гадаєте, чому Олеся так легко погодилася віддати свій румянець, вважаючи його дрібничкою?

  • Яка головна думка казки?

  • Які з поданих прислів’їв відповідають ідеї казки?

У здоровому тілі здоровий дух.

Доки маємо, не дбаємо, а втративши, плачемо.

Краще хліб з водою, ніж пиріг з бідою.

Як немає сили, то й світ не милий.

  1. Створення дороги «Здорового способу життя»

  • Що допомагає зберегти і зміцнити здоров’я? Пограємо в гру «Не повторись»

Правила гри

Діти називають чинники здорового способу життя, не повторюючи одні й ті ж самі. (фізкультура, правильне харчування, радість, праця, доброта…)

  • Запишіть назване вами слово в середині квіточки, яка лежить на парті. Прикрасимо ними нашу дорогу «Здорового способу життя»

На плакаті намальована дорога. Діти прикріплюють до плаката квіти з написаними чинниками здоровя.

  1. Фізкультхвилинка

А тепер відпочивайте,

Про здоров’я своє дбайте.

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій уклоніться.

За щасливий день вчорашній

І до сонця потягніться,

Веретенцем покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте

І за парти тихо сядьте.

  1. Обговорення чинників руйнування здоров’я

  • Чи можна цю дорогу зруйнувати? Чим саме? (страх, гнів, злостивість, погане харчування, жалощі до себе, обманювати, гризти нігті..)

З кожним названим чиннником руйнування здоровя вчитель закриває квіти чорними «ляпами».

  • Що ви відчували, коли створювали дорогу здорового способу життя? Що ви відчували коли руйнували її?

  • Чи можна відновити те, що вже зруйновано? Чи буде це мати той самий вигляд?

  • Що легше: запобігти руйнуванню, чи відновлювати те, що було зруйновано?

  • Який висновок ви можете зробити? (Берегти здоров’я, не руйнувати його. Відновлене здоров’я не буде таким міцним як на початку.)

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1) Гра «Навчи мене»

На листочках написані фрази:

  • Навчи мене прибирати в кімнаті.

  • Навчи мене правильно чистити зуби.

  • Навчи мене переходити дорогу.

  • Навчи мене правильно вибирати здорову їжу.

  • Навчи мене як бути хорошим другом.

Діти витягають один з листків, «вчать» всіх інших учнів, як виконувати це завдання.

2) Робота з прислів’ями.

На одному листку написані початки, а на другому – кінцівки.

Хто праці не боїться,

Сонечко, повітря і вода

У здоровому тілі –

здоровий дух.

того хвороба сторониться.

мої найкращі друзі.

VI. Підсумок уроку.

1) Гра «Мікрофон»

Учні продовжують фрази:

  • Я хочу краще навчитися …

  • Я хочу більше дізнатися ...

  • Щоб краще про себе піклуватися, я можу …

2) Розучування вірша.

Життя вам – довгого,

Здоров’я – доброго,

Щастя – безхмарного,

Настрою – гарного.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Цей матеріал вивчається на уроці з основиздоров'я. його мета: розширити знання дітей про здоров’я, здоровий спосіб життя, фактори, що впливають на здоров’я; сформувати усвідомлення цінності здоров’я; виховувати турботливе ставлення до свого та чужого здоров’я.
  • Додано
    12.12.2018
  • Розділ
    Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    729
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    QU989547
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь