Урок з основ здоров’я у 2класі в рамках проекту "Абетка харчування" на тему "Ми обираємо здорове харчування".

Опис документу:
Ітерактивний урок узагальнення і систематизація знань з використанням прийомів критичного мислення "Прогулянка галереєю","Дискусійне кафе","Інтерв’ю".Мета уроку узагальнити знання учнів про здорове харчування у ігровій формі,використовуючи гру,як метод навчання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок з основ здоров’я у 2 класі у рамках проекту «Абетка харчування»

на тему «Ми обираємо здорове харчування», з використанням прийомів критичного мислення «Прогулянка галереєю», «Дискусійне кафе».

Тема. Корисні і шкідливі продукти. Ми обираємо здорове харчування».

Мета. Поглиблювати знання учнів про корисну та якісну їжу, учити обирати продукти харчування,багаті на вітаміни; формувати уявлення про користь різних продуктів харчування для здоров’я (молочні продукти, м’ясо,риба, яйця; каші крупи, хліб; соки,овочі, фрукти). Розвивати спостережливість,пам’ять.Виховувати свідоме ставлення до здоров’я.

Хід уроку

  1. Інформаційне повідомлення.

Учитель:

  • Щоб бути здоровими, активними,бадьорими треба їсти корисні продукти.Вони мають бути багаті на вітаміни.Це речовини,які необхідні для життя людини, її росту та розвитку.

Недарма «віта», перша частина слова «вітаміни», у перекладі з латинської мови означає «життя».

Далі про вітами нам розкаже лікар- дієтолог (учениця класу).

(Учитель називає прізвище учениці і далі розповідь проходить у формі гри

«Інтерв’ю»).

  1. Гра «Інтерв’ю». Новини телеканалу «1+1»

Телеведуча:

  • Доброго дня. Сьогодні у нас у студії лікар- дієтолог (прізвище учениці). Вона розкаже нам про користь вітамінів.

Лікар- дієтолог:

  • Доброго дня. У наш час відомо близько 30 вітамінів. Для зручності їх позначають буквами латинського алфавіту A B C D.

Сьогодні я вам розкажу про деякі з них.

Вітамін А сприяє росту. Корисний для зору,шкіри,кісток. Є у броколі, кабачках, петрушці,горошку моркві.( Показує ілюстрації названих продуктів).

Вітамін B необхідний для розумової та фізичної праці. Вітамін групи В міститься у гречаній та вівсяних крупах,м’ясі,яйцях. .( Показує ілюстрації названих продуктів).

Вітамін С сприяє росту. Багато є у капусті, помідорах,цибулі,картоплі, лимонах, а найбільше є у ягодах чорної смородини, у плодах шипшини.

Вітамін D зміцнює кістки. Вітаміни групи D є у молочних продуктах, яйцях, печінці. Крім того, вітамін D людина отримує з власної шкіри, у якій він утворюється під дією сонячних променів.

Телеведуча: - Дякуємо за змістовну розповідь. Бажаємо успіхів. До побачення.

  1. Використання критичного прийому «Прогулянка галереєю».

На стінах, на дошці, на шафах у класі вивішено ілюстрації із зображенням корисних і шкідливих продуктів. Учні, «прогулюючись» у класі, повинні вибрати корисні і шкідливі продукти і записати їх назви на окремих листочках.

Потім ці листочки учні прикріплюють до дошки у дві колонки «Корисні продукти» та «Шкідливі продукти».

Учитель з учнями обговорюють виконане завдання і визначають ,які вітаміни є у вибраних корисних продуктах.

  1. Інтерв’ю « Що таке корисне харчування?»

Протягом дня декілька учнів класу брали інтерв’ю в учителів школи , учнів школи та працівників їдальні. А на уроці звітували про пророблену роботу у

незвичайній формі.

5.«Тарілка здорового харчування».

Учитель:

-Після звіту наших журналістів ми переходимо до наступного етапу нашої зустрічі. Це « уявна тарілка здорового харчування». Що це?

( Учні обговорюють поставлене перед ними проблемне питання у групах).

Висновок. Намагайтесь споживати корисні продукти з усіх груп щодня : овочі та бобові, фрукти та ягоди,цільні злаки,рибу,м’ясо,яйця, молочні та кисло молочні продукти, корисні жири.

Робота у групах.

Учням роздано вирізані з аркуша тарілки,які розкреслено на сектори. Кожен сектор іншого кольору. Вони повинні записані на кожному секторі назви корисних продуктів. Наприклад, якщо зелений сектор, то назви продуктів зененого кольору; червоний- назви продуктів червоного кольору і т.д.

Використані кольори: червоний,зелений,жовтий,помаранчевий, білий. А три сектори – з малюнками .

  1. Прийом критичного мислення «Дискусійне кафе».

Розуміння різних точок зору є чудовим способом дійти до глибини будь- якої теми. Вправа «Дискусійне кафе» відбувається у форматі дружніх посиденьок у кафе, коли старі знайомі обговорюють ту чи іншу ситуацію.

У даному випадку обговорення теми «Здорове харчування».

На столах - салати, соки , фрукти йогурти. Учням роздано меню і вони вибирають для себе щось корисне і смачненьке. При цьому вони спілкуються між собою, обговорюючи дану тему.

Після приємно проведеного часу у «Дискусійному кафе» підводимо підсумок нашої зустрічі.

  1. Підсумок.

Питання задають по черзі з кожної групи.

  • Для чого людині потрібно їсти?

  • Які вітаміни впливають на здоров’я?

  • Що таке «здорове харчування»?

  • Чому треба вживати різноманітну їжу?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
2
9
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!