Урок з образотворчого мистецтва Продовження. Живопис. Жанри портрету (побутовий, історичний). Сюжетна композиція.

Опис документу:
Мета: Продовжувати закріплювати знання учнів про портрет та його жанри; навчати спостерігати, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивати в учнів комбінаторні здібності, навички та вміння малювати портрет; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, акуратність, стимулювати допитливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата

Клас 6

Урок

Тема. Продовження. Живопис. Жанри портрету (побутовий, історичний). Сюжетна композиція.

Мета: Продовжувати закріплювати знання учнів про портрет та його жанри; навчати спостерігати, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивати в учнів комбінаторні здібності, навички та вміння малювати портрет; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, акуратність, стимулювати допитливість.

Обладнання: інструктивні картки «Створення композиції «Запорізька Січ», альбом, папір, кольорові олівці, фломастери; ілюстрація портрета Леонардо да Вінчі «Джоконда».

Тип уроку: формування практичних умінь і навичок.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Перевірка наявності учнів та їх готовності до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Бесіда

  1. Яку роль відіграє портрет у розповіді про життя героїв?

(У портреті яскраво змальовано індивідуальні риси персонажів, підкреслено умови життя, соціальний статус)

  1. Чий портрет (художника чи письменника) краще розповість вам про людину?

(Митці продумують кожну деталь, щоб розповісти про людину якнайбільше. Для нас розглянути портрет уважно – те саме, що прочитати книжку)

ІІІ. Повідомлення теми, мети й завдань уроку

ІУ. Вивчення нового матеріалу

  • Пояснення вчителя

Історичний жанр – галузь мистецтва, присвячена зображенню конкретних історичних явищ суспільного життя, минулого та сучасного, а також діяльності історичних осіб.

Батальний жанр – галузь мистецтва (переважно малярства), присвячена військовій діяльності.

Картини цих жанрів дозволяють побачити очима художника сцени з життя багатьох народів та баталій різних часів.

Побутовий жанр – галузь мистецтва, присвячена зображенню побуту людей.

У. Практична робота. Створення сюжетної композиції на теми «Козак», «Запорізька Січ».

Учні створюють композицію, користуючись інструктивною карткою «Створення композиції «Запорізька Січ», вчитель допомагає у подоланні проблем, які виникають у учнів.

УІ. Підбиття підсумків уроку.

  • Виставка робіт учнів, обговорення та оцінювання.

  • Прибирання робочих місць.

УІІ. Домашнє завдання

  • Підготувати (за бажанням) повідомлення про таємницю популярності відомого портрета Леонардо да Вінчі «Джоконда» за планом:

  • Історія створення.

  • Композиція портрета.

  • Відомі версії таємниці посмішки Джоконди.

  • Взяти альбом, кольорові олівці, фломастери.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.