Урок з образотворчого мистецтва "Осінні кольори"

Опис документу:
Мета: актуалізувати знання учнів з основ кольорознавства (основні, похідні, теплі, холодні кольори); визначити кольори, які можна назвати “осінніми”; розвивати спостережливість, зацікавленість звичайними предметами, що їх оточують, уміння бачити красу навколишніх предметів; формувати естетичні почуття, смак., активізувати ініціативу учнів, виховувати охайність під час роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема:. ОСІННІ КОЛЬОРИ

Мета:актуалізувати знання учнів з основ кольорознавства (основні, похідні, теплі, холодні кольори); визначити кольори, які можна назвати “осінніми”; розвивати спостережливість, зацікавленість звичайними предметами, що їх оточують, уміння бачити красу навколишніх предметів; формувати естетичні почуття, смак., активізувати ініціативу учнів, виховувати охайність під час роботи.

Обладнання: матеріали та інструменти: альбоми, гуаш, пензлі, ємності з водою, серветки для витирання рук та пензлів.

Тип уроку: комбінований урок.

Словник термінів

Холодні кольори – кольори, які викликають у глядача відчуття холоду (синій, блакитний, фіолетовий та їх відтінки).

Теплі кольори – кольори, які викликають у глядача відчуття тепла (жовтий, оранжевий (жовтогарячий), червоний та їх відтінки).

Хід уроку

1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку

2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

– Про що йшла мова на попередньому уроці?

– Що ми називаємо основним засобом живопису?

– Які кольори оточують нас восени?

3. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель (декламує вірш А. М’ястківського)

ОСІНЬ

Ось я за сосною,

Ось і листя в’яне…

Осінь я… За мною

Йдуть густі тумани.

Осінь я. Осоння

Листям засипаю.

Осінь… Трави сонні

Долу нагинаю.

Ранками імлиста,

Вдень – як позолота.

Обриваю листя –

Це моя робота.

4. ВИКЛАДАННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

Учитель. Сьогодні ми згадаємо все, що знаємо про колір з 1-го класу, і дізнаємось ще більше про цей чарівний засіб живопису.

У 1-му класі ми вже з вами говорили про найголовніші кольори, про кольори, які неможливо отримати шляхом змішування інших кольорів. Назвіть ці кольори. Так, це жовтий, синій та червоний кольори. А як вони разом називаються? Правильно, основні (запис до словничків).

Якщо червоний колір з жовтим подружиться, який колір ми отримаємо? Правильно, жовтогарячий (оранжевий, помаранчевий). А якщо ми спробуємо змішати жовтий та синій колір? Правильно, ми отримаємо зелений колір. А який колір у нас вийде, якщо на палітрі змішаємо червоний та синій кольори? Так, ми отримаємо фіолетовий колір. А як ми можемо назвати жовтогарячий, зелений та фіолетовий кольори разом? Це які кольори? Правильно, похідні або складені кольори (ми складали два кольори та отримували третій). Які ви молодці! Скільки ви вже знаєте про кольори! Але ж це не всі знання, які у нас є.

Пригадаймо, які відчуття можуть викликати у нас кольори.

Фізкультхвилинка

Трава низенька-низенька. (Роблять присідання.)

Дерева високі-високі. (Піднімають руки вгору.)

Вітер дерева колише-гойдає. (Обертаються навколо себе.)

То праворуч, то ліворуч нахиляє, (Нахиляються праворуч, ліворуч.)

То вгору, то назад, (Тягнуться вгору.)

То вниз нагинає. (Нахиляються вперед.)

Птахи летять-відлітають. (Махають руками-“крилами”.)

А учні тихенько за парти сідають. (Сідають за парти.)

5. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ

Учитель. Погойдав вітер дерева – і полетіли з дерев осінні листочки. Яких кольорів листочки восени?

Сьогодні ми намалюємо букет осінніх квтів, який зігріє нас своїми теплими кольорами. Зобразіть букет осінніх квітів, використовуючи теплу колірну гаму.

Зображення букету осінніх листочків у теплій колірній гамі гуашевими фарбами

6. АКТУАЛІЗАЦІЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

¦ Які кольори ми сьогодні пригадали?

¦ Які кольори ми називаємо основними? Чому?

¦ Які кольори ми можемо отримати, змішуючи основні?

¦ Які кольори переважають восени? А взимку?

7. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

1. Підбиття підсумків (загальна оцінка уроку, перегляд дитячих робіт, демонстрування кращих).

2. Визначення завдання для підготовки до наступного уроку: принести гуаш, альбоми, пензлики.

3. Проголошення уроку завершеним.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
2
міс.
0
0
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!