Урок з образотворчого мистецтва на тему "Паперові диво-квіти"

Опис документу:
З метою продовження вивчати з учнями особливості паперової пластики; продовження формувати в учнів навички роботи з об’ємною паперовою формою; формування у дітей основи просторового мислення, уміння сприймати; навчання розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної паперової пластики; розвитку дрібної моторики руки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Паперові диво-квіти

Мета:

- навчальна: продовжувати вивчати з учнями особливості паперової пластики; продовжувати формувати в учнів навички роботи з об’ємною паперовою формою;

- розвивальна: формувати у дітей основи просторового мислення, уміння сприймати; вчити розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної паперової пластики; розвивати дрібну моторику руки;

- виховна: виховувати в  учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, екологічну культуру.

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання: навчальні плакати; об’ємні зображення; зразки орігамі; матеріали та інструменти: альбом для малювання; простий олівець; гумка; кольоровий і  білий папір; клей ПВА; пензлик для клею; серветки.

Література:

1) http://www.docme.ru/doc/161086/usi-uroki-obrazotvorchogo-mistetstva-2-klas.pdf-1377774196;

2)http://teacher.at.ua/publ/pravila_povodzhennja_na_urokakh_z_praci_ta_obrazotvorchogo_mistectva/18-1-0-6125

ХІД УРОКУ

І. Організація початку уроку.

1. Привітання.

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станем чемно –

Плине час хай недаремно.

Будемо уважні і старанні всі.

Сядемо рівненько на місця свої.

2. Знайомство.

- Мене звати Анна Ігорівна, сьогодні урок образотворчого мистецтва проведу у вас я.

- Я хочу вас запитати, ви знаєте, яке в нас свято наближається? (8 березня)

- Так. Для кого придумали це чарівне свято? (для мати, сестри, бабусі, для всіх дівчат)

- Добре. Отже, наш сьогоднішній урок присвячений цьому гарному святу і для нього нам потрібно: різнокольоровий папір, картон, ножиці, клей, різнокольорові олівці, лінійка, гумка.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Бесіда з учнями.

- Чи складали ви колись паперові кораблики та літачки?

- Чи може, вам доводилося робити капелюшки з газетного паперу?

- А чи знаєте ви, що все це - і літачки, і кораблики, і капелюшки -лише маленька частинка стародавнього мистецтва орігамі?

- Отже, ми сьогодні зробимо один вид цього мистецтва.

ІІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь.

- Діти, а що таке аплікація?

- Так, це вид образотворчої діяльності, коли зображення створюється з паперу за допомогою ножиць і клею. (Аплікація)

- Ви здогадалися, що ми будемо робити сьогодні на уроці?

- На цьому уроці ми з вами будемо робити листівку на свято 8 березня для своєї мати, сестри, або бабусі.

Техніка безпеки на уроці образотворчого мистецтва

- Діти, чи ви знаєте техніку безпеки на уроці образотворчого мистецтва?

1. Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя.

2. Не можна працювати несправним і тупим інструментом,

використовувати інструмент лише за призначенням.

3. Користуватися прийомами роботи з інструментами, як показав учитель.

4. Не носити з собою різальних і колючих інструментів, вони мають бути в школі.

5. Інструменти та обладнання мають зберігатися в призначеному місці.

6. Під час роботи учень повинен тримати своє робоче місце в належному порядку, а після роботи акуратно прибрати його.

Правила користування ножицями.

1. Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці.

2. Клади ножиці так, щоб вони не виступали за край робочого місця.

3. Не працюй тупими ножицями, а також ножицями зі слабким кріпленням.

4. У процесі різання уважно слідкуй за розміткою.

5. У процесі роботи тримай матеріал пасивною рукою так, щоб пальці були осторонь від гострого леза.

6. Не розмахуй ножицями, під час різання не ходи, а також не підходь занадто близько до того, хто ними працює.

7. Після роботи ножиці тримай складеними, бажано в чохлі.

IV. Практична робота.

1.Інструктаж до практичної роботи. (плакат- приклад)

- Сьогодні ми будемо робити листівку, але ви бачите на дошці таблицю виконання цієї роботи. Ви бачите квітку, яка робиться за допомогою спіралі з паперу, а потім складається ця спіраль и виходить об’ємна квітка, яка прикрасить нашу листівку.

- Зараз я вам покажу послідовність виконання квітки.

- Спочатку ми малюємо на папері спіраль, потім ми ріжемо ножицями по цій ліній. Далі, із зовнішнього краю скручуємо спіральку в бутон. В кінці, підклеюємо низ квіточки.

- Зараз, я вам запропоную свій приклад листівки. (показ листівки)

2. Індивідуальна робота за творчим завданням (учні виконують фігурки самостійно, додаючи за бажанням елементи декору. Виконані фігурки збирають у загальну композицію.)

3. Фізхвилинка.

4. Обговорення учнівських робіт. (під час обговорення окремо потрібно відзначити роботи учнів, які виявили особистий творчий підхід)

Коментар: під час виконання завдання учні мають демонструвати навички роботи з папером і ножицями; уміння виконувати роботу за запропонованою схемою.

V. Підсумок уроку.

- Ми зробили подарунок нашим батькам.

- Що ви навчилися робити на сьогоднішньому уроці?

- Що вам найбільш сподобалось?

- Ви сьогодні добре попрацювали. До побачення.

Додатковий матеріал:

Орігамі — оригінальний образно-просторовий метод складання із цілого аркуша паперу різноманітних об’ємних форм — тварин, птахів, геометричних фігур тощо.

Знайомство з орігамі слід починати з давньої історії. Саме там, у Давньому Китаї, 105 року нашої ери з’явилося орігамі — мистецтво складання будь-яких фігурок з квадратного аркуша паперу без використання ножиць і клею. Як свідчить історія, у тому знаменному році чиновник Цай Лунь зробив офіційну доповідь імператору про те, що створено технологію виробництва паперу. Багато десятиліть під страхом страти китайці зберігали таємницю створення білого аркуша. Мами передавали свої знання дочкам, показуючи, як складати відомі їм фігурки. Якщо ми дивимося на фігурки тварин, птахів чи квітів, створені у техніці орігамі, ми безпомилково впізнаємо, за яким природним зразком вони були виконані.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.