Урок з образотвочого мистецтва "ДПМ. Спрощення та стилізація предметів на площині. Перехід від площинного зображення до об'ємного."

Опис документу:
Мета: Навчити учнів створювати геометричні форми від природних; навчити розпізнавати стилізацію предметів у творах мистецтва. Розвивати просторове мислення, кольорове сприйняття. Виховувати естетичний смак, старанність, акуратність. Обладнання: ТЗН. Оснащення: презентація за темою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата

Клас 6

Урок

Тема. ДПМ. Спрощення та стилізація предметів на площині. Перехід від площинного зображення до об'ємного.

Мета: Навчити учнів створювати геометричні форми від природних; навчити розпізнавати стилізацію предметів у творах мистецтва. Розвивати просторове мислення, кольорове сприйняття. Виховувати естетичний смак, старанність, акуратність.

Обладнання: ТЗН.

Оснащення: презентація за темою.

Матеріали та інструменти: альбом, кольоровий папір, клей, ножиці, лінійка, простий олівець, лінійка, 2 сухі серветки.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Перевірка наявності учнів та їх готовності до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Вчитель до учнів:

    • Що таке свято?

(відповіді учнів).

СЛАЙД 1 (пояснення слова «свято»)

Тлумачний словник дає кілька пояснень слова «свято»:

  • Урочистий день, встановлений на честь певної визначної події.

  • День, який особливо відзначається звичаєм або церквою.

  • Просто вихідний, неробочий день (від слова «неробство» - байдикування).

  • А ще – день радості й урочистості з приводу чого-небудь.

Мабуть, багатьом останнє визначення сподобається найбільше.

Дійсно, поруч зі словом свято в нашій свідомості найчастіше постає слово радість. Звісно, щоб доставити радість близьким людям, зовсім не обов'язково очікувати «офіційного» свята. Але щоб святковий день був по-справжньому радісним, до нього потрібно готуватися.

    • Яким чином можна, на вашу думку, привітати когось зі святом?

(відповіді учнів).

СЛАЙД 2

Привітати зі святом когось можна:

  • Подарунком

  • Листівкою

  • Квітами

  • Усним вітанням по телефону чи по скапу

  • Солодощами

  • Організувати проведення цікавого дозвілля з переглядом відеофільму, затишним відпочинком і ін.

ІІІ. Повідомлення теми, мети й завдань уроку

  • Слово вчителя

СЛАЙД 3

На сьогоднішньому уроці ми продовжимо роботу по виготовленню вітальної листівки.

ІУ. Вивчення нового матеріалу

  • Бесіда з переглядом презентації, повідомлення учнів

(відповіді учнів корегуються змістом слайдів)

  1. Пригадайте, що таке декоративно-прикладне мистецтво та які види ДПМ ви знаєте?

(ДПМ - мистецтво, головною сутністю якого є створення художніх виробів, що мають практичне значення в побуті. Види ДПМ: килимарство, ткацтво, розпис, аплікація, вишивка, лозоплетіння, флористика, різьба по дереву, художнє скло, ковальство, гончарство і ін..,петриківський розпис)

СЛАЙД 4

  1. Що таке аплікація? З якими видами аплікації ви знайомі?

(Аплікація:

виготовлення орнаментів або художніх зображень накладанням або нашиванням чи наклеюванням на папір, тканину різнокольорових шматочків паперу чи матерії;

  • виріб, створений таким способом)

СЛАЙД 5

  1. Що таке стилізація в мистецтві?

СЛАЙД 6

Стилізація – змінення природного зразка з метою узгодити його з формою, матеріалом та технічними особливостями декору (виробу декоративно-прикладного мистецтва).

  1. А тепер давайте переглянемо, як відбувається перехід від площинного зображення до об'ємного.

СЛАЙДИ 7 – 9

(- техніка 3D малювання;

- виконання частково-об'ємних малюнків;

- об'ємна аплікація)

У. Фізкультхвилинка

УІ. Практична робота (самостійна творча робота учнів)

СЛАЙД 10 – інструктаж з техніки безпеки.

СЛАЙД 11 – порядок виконання вітальної листівки:

    • Виготовлення ескізу.

    • Продовжити роботу, зображуючи від найбільших елементів до найменших.

    • Створити шрифтову композицію.

Вступний інструктаж щодо виготовлення листівки; корекція робіт учнів.

УІІ. Підбиття підсумків уроку.

  • Виставка кращих учнівських робіт, оцінювання.

  • Прибирання робочих місць.

УІІІ. Домашнє завдання

  • Взяти: альбом, кольорові олівці, простий олівець, лінійка.

  • Підготувати повідомлення «Портрет» (за бажанням).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.