урок з математики " Подорож до моря" ( НУШ)

Опис документу:
Урок з математики у вигляді подорожі де діти закріплюють набуті знання . Використаний метод групової роботи, що дає можливість розкритись кожній дитині. Урок включає в себе такі завдання, як шифрограми, танграм, практичне завдання де діти мають можливість за допомогою штучних грошей закріпити склад числа.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата ____________ № _________ Математика 1 клас

Тема уроку: додавання та віднімання чисел в межах 9.Склад числа 8,9,порівняння чисел в межах 9

Мета : закріплювати знання дітей про склад чисел 8,9.Продовжувати формувати вміння обчислювати вирази на основі лічби предметів;удосконалювати навичку порівнювати числа в межах 9, розвивати просторову уяву; виховувати повагу до старших.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки

Утворює рівності на основі складу чисел 2–9

Читає і записує вирази – цифрами

Утворює числа8,9

Порівнює числа в межах 9, використовуючи знаки >, <, =

Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки

Розпізнає геометричні фігури – чотирикутник, трикутник, квадрат, п’ятикутник

Конструює об’єкт із запропонованих геометричних фігур

Використовує на практиці знання (купує предмет підбираючи потрібні купюри)

Обладнання: ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріалию

Тип уроку: урок формування компетентностейю

Зміст уроку:

І. Етап орієнтації. Мотивація діяльності

Сьогодні ми з вами відправимось у подорож , яка має бути цікавою і захоплюючою.

Але щоб розпочати її нам потрібно кожному у касі придбати квиток.

Метод «Геометричний квиток

Придбайте квиток і за геометричною фігурою оберіть автобус у якому відправитесь у подорож.

Яка геометрична фігура на вашому автобусі?

А на вашому?

Чим ці фігури подібні?

Чим відрізняються?

ІІ. Етап ціле покладання

Ви всі знайшли свій автобус за квитком і саме час дізнатися куди ми відправляємось у подорож.

Для цього вам потрібно буде розгадати шифрограму з прикладів.

Розвяжите правильно приклади , підставите букви і дізнаєтесь.

(діти виконують приклади і дізнаються про місце куди мандрують)

-Діти, чи дізнались ви куди ми подорожуємо?

- Так, ми подорожуємо на море!

Руханка « Автобус котиться»

-Ось ми з вами і на морі. ( дошка оформлена під морську тематику)

  • Давайте розглянемо хто живе у морі . ( діти розглядають і називають мешканців моря)

  • Діти, ці тваринки також відвідують школу. І вони приготували вам цікаві завдання із своєї

морської школи щоб подивитись чи ви так само вмієте дружньо працювати.

  • Ну що покажемо, як ми гарно працюємо?

ІІІ. Етап ціле реалізації

  • Перше завдання від восьминога.

  • Він просить показати чи вмієте ви порівнювати числа?

  • У вас на парті листочки з прикладами іх підготував восьминіг, але перш ніж ви приступите до роботи , давайте повторимо знаки ( = > < )

  • Молодці, а тепер порівняйте числа.

( діти порівнюють числа на листочку, потім ці ж самі приклади, 8 чоловік по одному прикладу виконують на дошці )

  • А зараз обміняйтесь листочками , ми будемо перевіряти один одного.

( діти читають приклади « взаємоперевірка»)

Ви чудово впорались із завданням ,обміняйтесь назад листочками, восьминіг радіє за вас.

І час подивитись, що підготував нам кит.

  • А кит пропонує порахувати всі його човни ( робота з лего)

  • Візьміть, будь ласка, лего і викладіть 4 човни жовтого кольору, 3 човни зеленого і 2 човни червоного кольору.

  • Скільки разом човнів у кита?

  • Так, 9, як записати це виразом? Запишіть цей вираз на листочку під прикладами, що ви порівнювали. ( діти записують вираз)

  • Але це не всі човни які є у кита, в іншому порту у нього 3 блакитних човни, 3 синіх і 3 жовтих човни.

  • Порахуйте їх разом . Як цього разу утворилось число 9 ?

  • Як запишемо вираз? Запишіть.

  • Прочитайте як ми першого разу утворили число 9.

  • Як другого.

  • Молодці. Завдання кита ви теж виконали.

  • Він вам дарує руханку

Руханка

  • Сідаємо на місця і запитаємо що ж приготував нам дельфін

.

  • А дельфін просить утворити портрет його подружки із геометричних фігур.

  • Давайте розглянемо цей портрет з чого він складається.

( Діти називають геометричні фігури з яких складений портрет, яких вони розмірів , а також кольорів)

  • Зараз за сигналом ви почнете складати портрет , а коли прозвучить сигнал другий раз, ви припините роботу.

  • Чудово, всі ви впорались із завданням! Дельфін дякує вам за чудову роботу!

  • Ви майже всі завдання вже виконали , лишилось завдання тільки від черепашки.

  • Вона пропонує вам допомогти скласти їй правильну кількість грошей , щоб можна було придбати ляльку яка коштує 8 гривень.

( діти виконують завдання утворюючи зі штучних купюр вартість ляльки)

  • А тепер давайте розглянемо які варіанти у вас вийшли .

Діти називають кожний свій варіант (2+2+2+2=8, 5+2+1=8, 5+1+1+1 =8)

  • Отже діти, ми знову ж таки переконались,що число 8 можна скласти по різному.

  • А черепашка зможе тепер придбати нову сукню.

  • От ми і виконали всі завдання наших морських жителів. Гарна і цікава у нас видалася подорож,але час повертатись до дому.

Руханка « Автобус котиться»

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

  • Чи сподобалась вам подорож, діти?

  • Що найбільше сподобалось у подорожі?

  • Куди б хотіли помандрувати на наступний раз?

  • Дякую вам за роботу!

  • Ви чудова команда!

Додаток

А

О

Р

Н

Е

М

4

3

9

8

5

5

+

3

=

8

-

4

=

4

+

1

=

6

-

3

=

7

+

2

=

7

-

5

=

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»