Урок з англійської мови на тему "Дні тижня"

Опис документу:
З метою ознайомлення учнів з новими ЛО: Monday, Tuesday, Thursday, Friday, Wednesday, Saturday, Sunday, закріплення нових ЛО: Monday, Tuesday, Thursday, Friday, Wednesday, Saturday, Sunday в уживанні в усному мовленні розроблений урок для учнів 3 класів з англійської мови на тему "Дні тижня".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Дні тижня

Практичні задачі:

1. Oзнайомити учнів з новими ЛО: Monday, Tuesday, Thursday, Friday, Wednesday, Saturday, Sunday.

2. Закріпити нові ЛО: Monday, Tuesday, Thursday, Friday, Wednesday, Saturday, Sunday в уживанні в усному мовленні

3. Тренувати вживання стверджувальної форми Present Simple у мовленні учнів на рівні речення

Мета:

  • освітня – вчити працювати з підручником та робочим зошитом;

  • розвиваюча – розвивати зорову пам’ять, увагу, слуховий самоконтроль, мовленнєву реакцію, чіткість та ясність вимови, розвивати навички монологічного мовлення;

  • виховна – стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: Алла Несвіт Англійська мова, 3 кл.: Підручник. – К.: Навчальна книга, 2012. – 174 с.; друковані зошити, відеоматеріал.

Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом.

Хід уроку

I. Початок уроку.

1.Організація початку уроку.

T: Good morning! My name is Анна Ігорівна. Sit down, please. I’m glad to see you! Are you ready for the lesson?

P: Yes, we are.

2.Фонетична зарядка.

T: Today we continue to talk about Holidays. But first we talk about Mister Tongue. Children, Mr. Tongue – це Містер Язик. Він дуже полюбляє свята, особливо співати. Давайте йому допоможемо трохи розім’ятись.

T: Давайте повторимо скоромовку:

Скоромовка "Бэтти Ботта"

Betty Botta bought some butter, (Бэтти Ботта купила масло,)

«But», she said, «this butter’s bitter, («Але», - сказала вона, - «це масло гірке,)

But a bit of better butter (Але невеличкий шматочок масла)

Will make my batter better». (Зробить мое тісто краще».)

So she bought a bit of butter (Так що, вона поклала шматочок масла

And it made her batter better. (И це зробило її тісто краще.)

3. Лексична зарядка. Association Game.

T: Say the name of any of the four seasons. Pupils try to say as many words as possible they associate with that season/

4.Ознайомлення з комунікативною перспективою уроку.

Т: At our lesson today we’ll learn days of the week and speak about our everyday routines. We revise the letters and learn a new letter and practice in writing, speaking and reading.

II. Основна частина.

Практична задача № 1. Oзнайомити учнів з новими ЛО: Monday, Tuesday, Thursday, Friday, Wednesday, Saturday, Sunday.

1.1.Постановка задачі, виклик потреби та інтересу. (Перегляд відеоролику про дні тижня)

T: Кожна успішна людина планує свій тиждень, тому все встигає, для того, щоб спланувати свою роботу, ми маємо знати, як називаються дні тижня. Для того, щоб їх запам’ятати, пропоную переглянути відео.

1.2.Фронтальна бесіда за відео.

а) Робота з картками.

Т: Зєднати слово і переклад.

Monday Вівторок

Tuesday П’ятниця

Thursday Субота

Friday Середа

Wednesday Неділя

Saturday Четвер

Sunday Понеділок

1.3.Підсумок задачі.

T: Very good! Перший крок до вмінь планувати свою роботу ми зробили.

Практична задача № 2. Закріпити нові ЛО: Monday, Tuesday, Thursday, Friday, Wednesday, Saturday, Sunday в уживанні в усному мовленні.

2.1. Постановка задачі, виклик інтересу.

Т: Продовжуємо працювати. Зараз на стор. 24 прочитаємо разом з вами цікавий вірш про дні тижня.

2.2.Засвоєння семантики нової лексики.

Т: Listen to me and then repeat after me.

Т: Слухаємо та повторюємо за мною.

T: I come to school on Monday,

P: I come to school on Monday,

T: I read and write on Tuesday,

P: I read and write on Tuesday,

T: On Wednesday I do my sums and play,

P: On Wednesday I do my sums and play,

T: I like to study every day.

P: I like to study every day.

T: I sing a song on Thursday,

P: I sing a song on Thursday,

T: Friday is a real fun,

P: Friday is a real fun,

T: On Saturday and Sunday

P: On Saturday and Sunday

T: I like to jump and run.

P: I like to jump and run.

2.3. Контроль в ігровій формі.

Game “Sing a song”

Т: Fine! A зараз ми заспіваємо пісню про дні тижня.

Т: Ok! Продовжуємо наш урок.

2.4.Фізкультхвилинка.

T: Are you tired? Have a rest!

Up! Down! On!

Stand up,

Hands up,

Hands down.

Sit down!

Stand up and look around,

Shake your head and turn around.

Stamp your feet upon the ground,

Clap your hands and then sit down!

2.5.Робота в друкованих зошитах.

а) Ех. 1 р. 21. Write.

Т: Яких літер не вистачає у словах?

Sunday, Tuesday , Thursday, Saturday, Monday, Wednesday, Friday.

б) Ex. 2 p. 21. Match and say.

Т: Допоможіть бджілкам знайти свій вулик.

в) Ex. 3 p. 22. Make sentences. Write.

Т: Перед вами таблиця, треба скласти речення і записати їх.

- I do not learn poems on Monday.

- My friend do not dance on Sunday.

- Ann does not read books on Wednesday.

- Nick does not do sports on Thursday.

2.6.Підсумок задачі.

Т: Well done! Ви справились із завданнями.

Практична задача № 3. Тренувати вживання стверджуваль-ної форми Present Simple у мовленні учнів на рівні речення.

3.1.Постановка задачі, виклик інтересу.

Т: Ми з вами продовжуємо працювати. Пропоную дізнатися чим займаються інші діти протягом тижня.

3.2.Робота за підручником.

а) Ех. 2 р. 24.

Т: Complete the sentences. Заповніть пропуски в реченнях.

- Ann and Dan come to school on Monday.

- The children read and write on Tuesday

- They do sums and play on Wednesday.

- Ann and Dan sing a song on Thursday.

- They like to jump and run on Saturday and Sunday.

б) Ех. 3 р. 25.

Т: Складіть речення за таблицею, використовуючи зразок. Зверніть увагу на те, що коли в реченні ми говоримо про дівчинку або хлопця, чи предмет, то до дієслова додаємо закінчення S.

- June usually reads books on Saturday – Джейн зазвичай читає книжки в суботу.

- My friends often learn poems on Monday – Мої друзі часто вчать вірші у понеділок.

- Tom does sums every day – Том обчислює приклади кожен день.

- I always do sports on Friday – Я завжди займаюсь спортом у понеділок.

- Jane often does sums on Tuesday – Джейн часто обчислює приклади у вівторок.

- Tom usually speaks English on Wednesday – Том зазвичай говорить на англійській мові в середу.

3.3.Підсумок задачі.

Т: Fine! Ви дуже гарно попрацювали.

ІІІ. Заключна частина уроку.

1. Повідомлення домашнього завдання, інструктаж до його виконання.

2. Підведення підсумків уроку у формі фронтальної бесіди.

Т: Які нові слова ви вивчили на уроці?

Р: Monday, Tuesday, Thursday, Friday, Wednesday, Saturday, Sunday.

Т: The lesson is over. Good bye!

Р: Good bye!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.