Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Урок з англійської мови для 1 класу на тему: "Шкільні речі"

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Англійська мова

Для кого: 1 Клас

21.10.2021

78

9

0

Опис документу:

Розробка уроку з англійської мови для учнів 1 класу "Шкільні речі" за підручником О.Карпюк. Метою уроку є ознайомити з новими ЛО, навчати діалогічного мовлення, розвивати вміння сприйняття тексту на слух, виховувати культуру спілкування.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Шкільні речі

Мета:

  • Ознайомити з новими ЛО;

  • Навчати діалогічного мовлення;

  • Розвивати вміння сприйняття тексту на слух;

  • Виховувати культуру спілкування.

 Обладнання: картинки із зображенням шкільного приладдя, роздатковий матеріал ( міні-портфельчики та картки з шкіл. приладдям), магнітофон, кубик, пазли.


ХІД УРОКУ


І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО СПРИЙНЯТТЯ.

1. Привітання

T.: – Good morning!

Ps.: – Good morning!

T.: – How are you?

Ps.: – Fine, thanks!

T.: – Are you ready for the lesson?

Ps.: – Yes, we are.

2 Фонетична зарядка. 

Казка про язичок (2)

На ранок від бурі не залишилося й сліду. Виглянуло сонечко і весело дзижчали бджоли [dʒ ]. Язичок потягнувся, як котик [ŋ-ŋ-ŋ], і вирішив піти погуляти. Прийшов язичок до ставка і почав кидати туди камінці [b]. Тоді вирішив скупатися, але вода була холодною і він замерз [θ-θ-θ]. Звісно, язичок застудився. Він почав кашляти [k], чхати [tʃ]. Язичок лежав і стогнав [e], а потім сильніше [ɜ:]. Нарешті, прийшов лікар, він подивився горло Язичка [a:], здивовано вимовив [ɔ:]. Лікар приписав йому гірку мікстуру, Язичок випив її і сказав [æ]. Скоро він заснув і наснився йому цікавий сон.

 

 ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. 

   The topic of our lesson is “My school things”. Отже, тема нашого уроку -  «Мої шкільні речі». І сьогодні ми з вами дізнаємося як називаються наші шкільні речі англійською мовою. Портфель, книга, ручка, олівець, лінійка.… Як же це буде англійською? Хочете дізнатись? (Так!) Тоді починаємо! Але будьте дуже уважними, щоб дуже добре запам’ятати усі нові слова.

- So let’s start our lesson.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

1)Вивчення домовок.

Учитель розповідає учням домовки й показує предмети, які називає англійською. Учні повторюють нові слова за вчителем.

Учням це найкращий друг: їм про все розкаже... BOOK.

Англійською ми кожен день Називаймо ручку... PEN.

Я не брав до школи пензлів. А дістав з пеналу... PENCIL


ІІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ


Ознайомлення з новими ЛО.


1) Бесіда з учнями.

Т: Look! (Бере в руки книгу.) This is a book. Repeat: book. (Бере в руки ручку.) This is a pen. Repeat: pen. (Бере в руки олівець.) This is a pencil. Repeat: pencil. (Бере в руки портфель або сумку.) This is a bag. Repeat: bag. Учні повторюють нові слова по кілька разів.

2. Гра "Естафета".

Учитель поділяє клас на три команди. На трьох партах (кожна парта закріплена за однією з команд) у кінці класної кімнати розкладує предмети: декілька ручок, олівців, книг та невелику (можна іграшкову) сумку (портфель). Потім називає предмети, що лежать на партах, а представники команд повинні швидко принести їх на старт. Наприклад: Т: Book!

Представники команд біжать кожний до парти своєї команди і приносять книги. Гравець, що першим приносить правильний предмет, виграє 1 бал для своєї команди. Перемагає команда, що отримає більше балів.

3. Гра “Чи може портфель говорити?”

. Next game “Can the bag speak?”

  • Як ви вважаєте, діти, чи може портфель говорити?

  • Може! — гукають одні.

  • Не може! — заперечують інші.

  • А ось ми з вами зараз перевіримо. Дивіться у мене є портфель, він чистенький, жодної подряпинки на його боках. Як, по-вашому, господар портфеля — людина охайна?

  • Так!

  • Відкриємо портфель, подивимось, що в ньому всередині. Зошити і книжки охайні. У зошитах гарні оцінки.  Як навчається його господар?

  • Добре!

  • А цей портфель? Не охайний , в ньому безлад!

  • Діти давайте допоможемо цьому хлопчику скласти портфель. Скажіть, що потрібно взяти до школи. 

  • А як англійською « візьми?»

  • Repeat after me, please- T a k e- Take a pen, take a pen, не забувайте про магічне слово “please”.

Take a pen, please. Take a book , please.

  1. Фізкультхвилинка 

Учні стають у коло, учитель по черзі кидає їм м'яч і вимовляє відомі їм фрази.

Учень, який спіймав м'яч, дає відповідь на репліку вчителя. Наприклад:

Т: Hello !Pt: Hello!

Т: How are you? P2: I am fine, thank you! ' ,

T: Bye! P3: Bye!

T: I am... (ім'я вчителя). P4: I am... (ім'я учня).

T: Hi! P,: Hello!...


  1. Розвиток навичок аудіювання. Вправа 1,2,3,4 ст.20

  1. Робота в зошиті (с. 13)

Учні розфарбовують тільки речі, потрібні у школі, а потім по черзі їх називають. Учитель стежить за правильністю виконання завдань.

 

VІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

Т: Яку тему ми почали вивчати?

Які слова ви запам'ятали?

2.Закінчення уроку.

Т: Goodbye, children! 



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.