Урок з Я досліджую світ

Опис документу:
Заключний урок після вивчення теми "Людина та світ". За допомогою цікавих завдань,інтерактивних методів та цеглинок LEGO можна вияви знання учнів з данної теми. Разом з тим це не буде травмувати психіку дитини, оскільки для учнів все проходить в ігровій формі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ «Людина і світ»

Мета: узагальнити та систематизувати знання з теми «Людина і світ»; розвивати мислення, увагу, усне мовлення; виховувати любов до рідної країни, патріотизм та повагу до інших народів та країн.

Обладнання: презентація, підручник, друкований зошит, іграшки, картки із завданнями.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Ранкове коло

2. Перегляд відео з наступним обговоренням

- Давайте подивимось мультфільм про природу навесні, який узагальни ть наші знання.

- А зараз пограймо в гру «Правда – неправда». Якщо відповідь правильна ви киваєте головою, а якщо ні – плескаєте у долоньки.

* Навесні тварини линяють (Так)

* Зайчата народжуються без шубки? (Ні)

* У білки та зайця змінюється забарвлення шерсті? (Так)

* Багато тварин народжують дитинчат навесні? (Так)

* Їжаки навесні впадають у сплячку? (Ні)

* Навесні прокидається ведмідь? (Так)

ІІ. Повідомлення теми й мети уроку.

  • Діти, ми з вами завершуємо вивчення третього, великого розділу «Ми досліджуємо світ». І сьогодні ми повторимо все що вивчили і запамятали. Допоможуть нам у цьому наші звірята, які й принесли нам завдання. Як ви гадаєте хто вони?(здогади учнів)

  • Ой, дітки, щоб дізнатись хто вони треба відгадати загадки:

Швидкі лапки, куций хвіст,
Довгі вушка, чорний ніс,
Хліба з рук бере окрайчик
Сірий і пухнастий...
(Зайчик)

На дубочку у дуплі
Сестроньки живуть руді
Люблять шишки і горішки
І грибків поїсти трішки
Працьовиті наче бджілки
Ці руді сестриці ...
(Білки)

Скачуть на болоті
Зелененькі лапки,
Квакають завзято
Веселенькі ...
(Жабки)

І вдень, і вночі у кожусі на печі. (Кіт) 

  • Молодці! А у кінці на вас чекає сюрприз. Проте звірята не можуть сказати що то, бо він у коробочці на якій було написано, що ж там. Але доки наші звірята несли коробку нам, вітер зірвав те слово й розділив його на літери. Тому нам потрібно зібрати ці літери виконавши завдання від звірят. За кожне завдання ми отримаємо літеру. Діти, ви готові?

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу.

  • Виберіть дату, яка позначає День Незалежності України (К)

28 червня

24 серпня

14 жовтня

  1. Гра «Розташуй» (У)

  • Розташуйте у дві колонки символи України: герб, прапор, калина, гімн, лелеки, мальви

Державні Народні

  • А зараз назвіть столицю нашої країни. Як називається область у якій ми живемо? Як називається місто?

  • А чим славетне наше місто? ( Ніжинські огірки)

  1. Встановлення відповідності (И)

  • А зараз встановіть відповідність між видатними українцями та їх досягненнями.

Катерина Білокур «Кобзар»

Тарас Шевченко картини

Сергій Корольов літак «Антей»

Олег Антонов Космічна ракета

  1. Творча робота у групах.(Л)

  • Зараз я даю вам листочки із певним видом старовинного ремесла. Ви намалюєте малюнок на якому зобразите роботу із певного виду: різблення по дереву, ткацтво, ковальство, лозоплетіння, гончарство.

  1. Фізкультхвилинка

  2. Знайди пару(М)

  • У групі зєднайте назви певного природного чуда із місцем його перебування

Олешківські піски гори Світязь

ліс Подільські Товтри

Мармурова печера поле

річка «Асканія нова»

Карпати озеро

пустеля Дністер

Синевир океан Дніпро

IV. Актуалізація опорних знань.

  1. Складання квітки (Ь)

  • Наша країна багата не лише на природні ресурси, а й на народи, які в ній проживають.

  • Давайте пригадаємо, які народи ми знаємо й складемо квіточку. У центрі жовтенькі це ми –українці, а пелюсточки – це народи що ще живуть з нами.

  1. Робота з картою (Т)

  • Назвіть країни-сусіди України

V.Підсумок уроку

- Діти, ви великі молодці. Справились з усіма завданнями, знайшли всі літери. Яке слово вийшло? Мультик! Тепер ми можемо подивиться мультфільм.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.