Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Урок української мови в 2 класі "Побудова зв'язного висловлювання на основі випадку із життя"

Українська мова

Для кого: 2 Клас

20.04.2020

332

2

0

Опис документу:
Представлений урок – наступний з серії уроків розвитку зв’язного мовлення з української мови в 2 класі. Відбувається формування в учнів уміння описувати процес дії, розвивається зв’язне мовлення; виховується любов до праці, почуття за-доволення її результатом.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок розвитку звязного мовлення в 2 класі

Тема: Побудова зв'язного висловлювання на основі випадку із життя.

Мета. Формувати в учнів уміння описувати процес дії, розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати любов до праці, почуття задоволення її результатом.

Обладнання. Виготовлені учнями закладки, записаний на дошці план.

Хід уроку

Ι. Організаційний момент

Створення емоційного настрою

Станьте, дітки, підтягніться,

Один одному щиро посміхніться.

На урок старання не забудьте взяти,

Сядьте всі рівненько, почнем працювати.

ΙΙ. Робота з теми

1) Вступна бесіда і повідомлення теми уроку.

Чим ви займаєтесь на уроках трудового навчання?

У кожного з вас у підручнику є закладка. Подумайте і скажіть, чому вона так називається. Зараз ми складемо розповідь про те, як на уроці трудового навчання виготовляли закладку.

2) Актуалізація знань

Учні пригадують процес виготовлення закладки, а потім розповідають це без запитань учителя.

3) Усна розповідь за запитаннями. Вправа «Мікрофон»

  1. Що ти робив на уроці трудового навчання?

  2. Які смужки паперу ти вирізав?

  3. У якій смужці зробив прорізи?

  4. Яку смужку протягнув крізь прорізи?

5.Яка вийшла закладка?

Викликані учні слухають запитання і дають відповіді на них. Учитель допомагає дітям скласти речення-відповіді. (Краще сказати «Я вирізав жовту і фіолетову смужки», ніж «Я вирізав смужки: жовту і фіолетову». Вимовляти треба смужки, а не смушки). Кожний пункт плану вчитель записує на дошці.

Один-два учні переказують твір за планом, не читаючи його вголос.

4)Колективний добір заголовка («Зроби сам», «Моя перша закладка», «Як ми робили закладку»).

5) Розповідь за планом.

Зробив сам.

На уроці трудового навчання ми робили закладку.

Я вирізав жовту і фіолетову смужки паперу. У фіолетовій смужці зробив прорізи. Жовту смужку протягнув крізь прорізи. Гарна вийшла закладка!

ΙΙΙ. Підсумок уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили