Урок-тренінг"Тема: Фізичні вправи і здоров’я. Правила загартовування "

Опис документу:
Тема: Фізичні вправи і здоров’я. Правила загартовування Мета: формувати в дітей поняття про взаємозв’язокфізичних вправ і здоровя; розвивати бажання систематично займатися фізичними вправами, загартовуванням; виховувати любов до життя. Створити на тренінгу дружню атмосферу; формувати навички комунікації і групової роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Фізичні вправи і здоров’я. Правила загартовування

 

Мета: формувати в дітей поняття про взаємозв’язокфізичних вправ  і здоровя; розвивати бажання систематично займатися фізичними вправами, загартовуванням; виховувати любов до життя. Створити на тренінгу дружню атмосферу; формувати навички комунікації і групової роботи.

 

Обладнання і матеріали:

    Паперові м’ячики за кількістю дітей;

    Плакат баскетбольного кошика;

    Анкети;

    М’ячик;

    Кольорові олівці;

    Клей, ножиці, ручки.

Хід уроку-тренінгу

І Вступна частина

1.1   Знайомство

Вчитель пропонує учням встати в коло і по черзі передаючи м’ячик продовжити речення: «Щоб бути здоровим потрібно…». Починає вчитель.

 

1.2    Поділ на групи за видами спорту (футбол, баскетбол, хокей, теніс).

 

1.3   Пригадування правил.

Вчитель показує картинки із зображеними правилами, а учні називають їх.

 

1.4   Очікування

Вчитель звертає увагу учнів на плакат «Баскетбольна корзина». Роздає дітям паперові м'ячі і пропонує написати на них свої очікування, встати, назвати своє очікування і прикріпити свій м'яч до баскетбольної корзини на дошці.

 

ІІ Основна частина

2.1 Перегляд мультфільму «Смішарики. Правила загартовування» з подальшим обговоренням.

 

2.2 Робота в групах

І група розв’язує кросворд (с.24) і визначає види спорту;

ІІ група визначає види рухової активності (с.25) і нумерує їх;

ІІІ група відшукує зашифровані назви процедур загартовування і записує їх (с.28);

ІV група визначає процедури загартовування, відповідно до пір року: синім кольором – зимові, червоним – літні, зеленим – будь-які пори року (с.29).

Всі групи нагороджуються оплесками.

 

2.3 Руханка

(Учні імітують рухи)

Сонце стукає в віконце (стук)

Ти не спи, як сходить сонце,

Прокидайся на зарядку, (потягуються)

Все зроби по порядку.

Побіжи на лужок, (біг на місці)

А з лужечка та в садок.

Зупинись там, повернись, (повороти)

Руки вгору, руки вниз.

Нахиляйся, присідай,

Ну а потім – пострибай.

Ми зарядку любим дуже!

Що ж дає здоров’я друже?

Спорт дає здоров’я всім

І дорослим, і малим.

 

2.4 Створення колажу. Захист роботи учнями

І група «Вдома» - ранкова зарядка, фізична праця та способи загартовування.

ІІ група «В школі» - уроки фізичної культури, рухливі ігри на перервах, фізкультхвилинки.

ІІІ група «Після школи» - ігри та розваги на свіжому повітрі, танці, заняття в спортивних секціях;

ІV група «Улюблені ігри» - катання на роликах та велосипеді, футбол з друзями, гра в сніжки, тощо.

 

2.5 Анкетування

1. Як часто ти чистиш зуби:

       Час від часу ______________________________ 0 балів;

       Один раз на день __________________________ 10 балів;

       Двічі на день ______________________________ 20 балів;

2. Я часто ти робиш зарядку:

       Інколи ___________________________________ 0 балів;

       Через день ________________________________ 10 балів;

       Щодня ___________________________________ 20 балів;

3. Як часто ти загартовуєшся:

    Інколи ___________________________________ 0 балів;

    Час від часу _______________________________ 10 балів;

    Регулярно ________________________________ 20 балів;

4. Як часто ти снідаєш зранку:

   Інколи ___________________________________ 0 балів;

   Час від часу _______________________________ 10 балів;

   Щодня ___________________________________ 20 балів.

Всього _______________________

0 балів – тривога! Твій засіб життя потребує негайних змін!

10-40 балів – увага! Тобі потрібно змінити деякі звички!

40 балів – молодець! Ти дбаєш про своє здоров’я!

 

ІІІ Заключна частина

3.1 Прощання

Всі стають в коло і беруться за руки. Промовляють слова : «Нині, завтра і завжди бажаємо один одному бути здоровими!»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.