урок-тренінг з фізичного виховання для 1 класу НУШ

Фізична культура

Для кого: 1 Клас

06.07.2021

81

3

0

Опис документу:
Цікавий урок - тренінг з фізичної культури для 1 класу НУШ призначений для проведення у класному колі з використанням сучасних методів та засобів навчання, знайомить учнів з народними іграми , що пов'язані з весняними святами.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

1 клас

Ігри


Мета: створення умов для всебічного фізичного розвитку і задоволення природної біологічної потреби дітей у русі.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні повинні:

  • мати уявлення про поняття «рухлива гра»;

  • називати правила вивчених ігор;

  • вміти використовувати руховий досвід у руховій діяльності.

Обладнання і матеріали:

  • зошит «Пригоди Фізкультуркіна»;

  • паперовий кольоровий ковпачок витівника - затійника для рухливих ігор.

  • малий м’яч

  • фітомішечки


Що підготувати заздалегідь:

  • паперовий кольоровий ковпачок витівника

Орієнтовний план уроку

Вступна  частина

5 хв.

Основна частина

20 хв.

Робота в колі

5 хв.

Заключна частина

5 хв.

Хід уроку

І Вступна частина

Знайомство

Гра - привітання «Веселий м'яч»

Мета: поліпшення групової взаємодії.

На нашому занятті ми познайомимося з народними рухливим іграм, фізичним вправам, а також у процесі гри навчимося весело і безпечно організовувати весняні свята.

-Чому, на вашу думку, це важливо?

Ми помандруємо в гості до м’ячика:

М’ ячик, м’ ячик, не спиняйся,

Куди хочеш повертайся.

А ти, дивись, не прозівай,

Знову нам його кидай:

Раз, два, три,

М’ яч ловити будеш ти

Завітав він і до нас:

Ось торбинка – просто клас!

- А зараз всі приготуємо фітомішечки, випрямимо спинки і візьмемо у подорож добрий настрій, витримку і бажання стати ще сильнішими та здоровішими.

Дихальна гімнастика

- « легенький вітерець»

- « снігопад»

- « лаксики-смішарики» ( з посмішкою)


ІІ Основна частина

Мозковий штурм


  • Зараз ми продовжимо мандрівку, А куди саме, в яку країну, допоможе нам загадка.

  • Відгадайте її.


Загадка

Ця художниця красиво

Почина зелене диво:

Тут мазочок, там мазочок –

Є травичка і листочок.

Як малює в лісі й гаї,

Все навколо оживає.

Здогадались, хто вона?

Це до нас прийшла … (Весна)


  • Що це за країна? ( Весна).

Саме навесні пригріває сонечко, дзюрчать дзвінкі струмочки, багато калюж, які треба оминути.


Для цього слід розподілитися на команди. І помічником буде лічилочка. Ми визначимо, яка з команд буде першою.


Лічилочка

Летіла лелека,

Летіла далеко

Та й сіла на хаті

Зірки рахувати.

Не їла, не спала

Всю ніч рахувала,

А вдосвіта збилась,

Зоря покотилась,

Упала додолу

На піжмурці в колу.

Після розподілу на команди гра


Рухлива гра « Весняне свято»

Звертання до дітей:

Ми веселі дітлахи,

Дуже люблять нас птахи.

Зараз хлопчики й дівчатка

Їм спорудять гарні хатки.

Прилітайте всі птахи,

Вас зустрінем залюбки!

«Пташки в гніздечках».

Усі гравці (пташки) стають в колі. Ведучий ( НАДІТИ КОВПАЧОК )каже: «Сонечко сіло. Пташки летять додому. Раз, два, три!». Після цих слів гравці поспішають зайняти порожнє (або лише своє) «гніздечко». Та « пташка», яка не встигла повернутися в «гніздо» на рахунок «три», залишає гру. Після виходу гравця, зайвий обруч прибирають. Перемагає найспритніша «пташка».


. Вчитель дякує за турботу про « птахів» і пропонує всім вирушити на « пришкільну ділянку».

Діти за допомогою « лопат» ( уявних) « копають» землю, « сіють»,

« садять» і старанно обробляють « грунт».

Посадіть квіти біля школи,

Щоб на цілий білий світ

Усміхалась щира доля

І квітковий ніжний цвіт!

Діти стають в коло, а «садівник» ( надіти ковпачок) говорить:

Я садівником народився,

Не на жарт я розсердився.

Усі квіти мені набридли…

Крім….. ( називає весняну квітку).

Гра продовжується до тих пір, поки учасники не назвуть первоцвіти.

ІІІ Заключна частина

Зворотний зв’язок

- Що цікавого ви дізнались, побувавши у подорожі?

- Що сподобалося на уроці?

Учні по черзі називають, що їм сподобалось на уроці?

Прощання 

Ось і завершилась наша уявна подорож .

По рівненькій доріжці

крокують наші ніжки.

Рівненькі в нас доріжки

1, 2, 3, 4 - 1, 2, 3, 4!

А тепер побігли

По горбках, по горбках

І у ямку – бух!



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.