Урок - тренінг "Сам собі рятувальник"

Опис документу:
ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки у спілкуванні із свійськими та дикими тваринами; формувати відповідальне відношення до особистої безпеки; розвивати у молодших школярів санітарно – гігієнічні навики; виховувати доброзичливе ставлення до тварин.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект уроку - тренінгу

з основ здоров`я

в 3 класі

(підготувала

вчитель початкових класів

Скадовської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3

Глушко Н.Г.)

Тема: Сам собі рятувальник. Мета: ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки у спілкуванні із свійськими та дикими тваринами; формувати відповідальне відношення до особистої безпеки; розвивати у молодших школярів санітарно – гігієнічні навики; виховувати доброзичливе ставлення  до тварин.

Очікувані результати: учні повинні навчитися оцінювати свої вчинки, вміти знаходити вихід із небезпечних ситуацій.

Обладнання і матеріали: підручник, правила роботи в групі, малюнки подвір`я, лісу, лугу, силуети диких та свійських тварин, уривок із мультфільму «Троє із Прстоквашино», музичний супровід (пісня «Не дразніть собак…»), дитячі малюнки тварин, смайлики.

Орієнтовний план тренінгу

І Вступ (15хв)

  • Привітання

  • Зворотний зв'язок

  • Знайомство

  • Повідомлення теми

  • Очікування

  • Повторення правил роботи в групі

ІІ Основна частина (20хв)

1.Теоретичний блок

  • Асоціативний кущ

  • Міні-лекція

  • Перегляд уривку із мультфільму «Троє із Простоквашино»

  • Дебати

2.Практичний блок

  • Руханка

  • Робота в групах

ІІІ Заключна частина (5хв)

  • Гра «Асоціації»

  • Зворотний зв'язок

  • Прощання

Хід уроку – тренінгу:

І Вступ

1. Привітання

Вітаю свої вушка (торкаються своїх вушок).

Вітаю вушка своїх сусідів (торкаються вушок сусідів зліва і справа).

Вітаю свої плечі (торкаються своїх плечей).

Вітаю плечі своїх сусідів (торкаються плечей сусідів зліва і справа).

Вітаю свої щічки (торкаються своїх щічок).

Вітаю щічки своїх сусідів (торкаються щічок сусідів зліва і справа).

Вітаю всіх нас! (беруться за руки).

2. Зворотний зв'язок

Продовжити фразу: «З попереднього тренінгу я дізнався…»

3. Знайомство

Діти, ви отримали завдання намалювати свого домашнього улюбленця. Давайте познайомимося з вашими чотириногими друзями.

- Я … . У мене є … . Це чудово!

4. Повідомлення теми Діти, це чудово, що у вас є менші друзі - домашні тварини, але потрібно знати правила поведінки з ними, щоб спілкування з тваринами не нашкодило вашому здоров’ю. І тому тема нашого тренінгу  «Сам собі рятувальник», на якому ми дізнаємося як поводити себе при зустрічі із свійськими та дикими тваринами.

6.Очікування А що ще ви би хотіли дізнатися? Будь ласка, прикріпіть свої стікери внизу нашого подвір’я, лугу, лісу та скажіть, що ви очікуєте від сьогоднішнього тренінгу. « Я хочу дізнатися….»

3.Повторення правил роботи в групах

Говорити по черзі;

Критикувати ідеї, а не особу, яка їх висловила;

Слухати і чути:

Бути активним і доброзичливим;

Дотримуватися правила піднятої руки;

Поважати всі висловлені думки.

ІІ Основна частина

1. Вправа «Асоціативний кущ».

2. Міні-лекція. Відповіді на ці питання ви отримаєте якщо будете уважними на нашому тренінгу. Прослухайте міні - лекцію. Кажуть, що тварина - це кращий друг людини. Чи дійсно це так? Я вважаю, що дійсно. Саме ці крихітки дарують нам своє тепло і відданість. Звірі, чи не єдині створіння, що можуть любити по справжньому, а не за гроші або ще щось. Вони завжди милують око своєю ніжністю та дитячою поведінкою. Саме звірі мають багато інкстинтів, які допомагають людині. Прикладом можуть буди собаки-поводирі чи навіть звичайний кіт-мишолов. Я проти охоти і винещіння тварин, тому що вважаю,  вбити тварину - це те саме, що вбити людину. Я також проти створення зоопарків, де до звірів проявляють безжальне ставлення утримуючи їх в клітках. Як висновок, зазначу, якщо ми хочемо мати в тварині друга, ми повинні ставитися до неї, як до друга. Як зробити, щоб такого не виникло. Може вони нам не потрібні зовсім. От, наприклад, героїня мультфільму «Троє із Простоквашино» вважає, що тварини нам не потрібні. Прогляньте уривок із мультфільму і скажіть погоджуєтесь ви з героїнею чи ні?

3. Перегляд уривку із мультфільму «Троє із Прстоквашино».

4. Дебати. Так потрібні нам тварини, чи ні? Давайте проведемо з вами дебати. Я пропоную назвати все позитивне, ( смайлик) що дають нам тварини і все негативне (смайлик). Спілкування Гарний настрой Одяг Продукти харчування Лікування Хвороби Інфекції Укуси Травми Страх Сперечатися на цю тему можна довго. Тварини нам дають позитив, але є і негатив. Та якщо дотримуватися правил безпечного спілкування з ними то вони стануть нашими друзями.

5. Руханка А зараз я пропоную вам відпочити. Виконаємо руханку «Ліліпути та велетні». Якщо відповідь так – ми велетні, якщо ні – ліліпути (присіли).

6. Робота в групах

Об’єднання учнів в групи за імітацією голосу тварин «Гав-гав», «Няв-няв» «Ой-ой». Завдання групам :

  1. група - складає за малюнками розповідь "Яка небезпека загрожує дітям у поводженні зі свійськими тваринами".

  2. група - складає правила безпечної поведінки з дикими тваринами.

  3. група - розкажуть нам про правила надання першої медичної допомоги постраждалим від тварин.

7. Презентація груп

ІІІ Заключна частина

1.Гра «Асоціації»

З чим у вас асоціюється слово тварина?

Т – товариш

В - вірність

А - агресія

Р - розум

И

Н - надійність

А - активність

2. Зворотний зв'язок. Сьогодні ми гарно працювали, створили стенд, склали правила безпечного спілкування з тваринами, дізналися як надати першу медичну допомогу потерпілому, і якщо ваші очікування здійснились розмістить свою тваринку на нашому подвір’ї., лузі, лісі. Виконаємо вправу «Закінчи речення». « Я дізнався що…» 3. Прощання Візьмемось за руки і скажемо всі дружно «Тварини – наші друзі!». А ще ми забули про одне головне правило у спілкуванні з тваринами і зараз його проспіваємо.

Пісня «Не дразніть собак…»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
3
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!