Урок-тренінг "Алкоголь і здоров`я."

Опис документу:
надати дітям достовірну інформацію про алкоголь; поглибити знання учнів про негативний вплив алкоголю на здоров'я людини; розвивати вольові якості; виховувати свідоме ставлення дітей до власного здоров'я.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект уроку - тренінгу

з основ здоров`я

в 2 класі

(підготувала

вчитель початкових класів

Скадовської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3

Глушко Н.Г.)

Тема: Алкоголь і здоров`я.

Мета: надати дітям достовірну інформацію про алкоголь; поглибити знання учнів про негативний вплив алкоголю на здоров'я людини; розвивати вольові якості; виховувати свідоме ставлення дітей до власного здоров'я.

Очікувані результати: учні повинні навчитися оцінювати свої вчинки, вміти протидіяти пропозиціям щодо вживання алкоголю.

Обладнання і матеріали: підручник, правила роботи в групі, квітка Здоров`я, ребус, зірочка, кольорові олівці, паперові кружечки – намистинки діаметром 5см, голка з ниткою.

Орієнтовний план тренінгу

І Вступ (15хв)

  • Привітання

  • Знайомство

  • Повторення правил

  • Зворотний зв'язок

  • Повідомлення теми

  • Очікування

ІІ Основна частина (20хв)

1.Теоретичний блок

  • Мозковий штурм

  • Виявлення рівня проінформованості

  • Інформаційне повідомлення

2.Практичний блок

  • Робота в групах

  • Руханка

  • Гра «Асоціації»

ІІІ Заключна частина (5хв)

  • Зворотний зв'язок

  • Прощання

Хід уроку – тренінгу:

І Вступ

1. Привітання

Вітаю свої вушка (торкаються своїх вушок).

Вітаю вушка своїх сусідів (торкаються вушок сусідів зліва і справа).

Вітаю свої плечі (торкаються своїх плечей).

Вітаю плечі своїх сусідів (торкаються плечей сусідів зліва і справа).

Вітаю свої щічки (торкаються своїх щічок).

Вітаю щічки своїх сусідів (торкаються щічок сусідів зліва і справа).

Вітаю всіх нас! (беруться за руки).

2. Знайомство

Діти по колу передають квітку Здоров`я зі словами: «Я - Марійка, передаю квітку Здоров`я Микиті і бажаю йому…».

3.Повторення правил роботи в групах

Говорити по черзі;

Критикувати ідеї, а не особу, яка їх висловила;

Слухати і чути:

Бути активним і доброзичливим;

Дотримуватися правила піднятої руки;

Поважати всі висловлені думки.

4. Зворотний зв'язок

Продовжити фразу: «З попереднього тренінгу я дізнався…»

5. Повідомлення теми

У людства є небезпечний ворог. Він забирає більше людських життів і приносить більше лиха, ніж усі війни разом. Ім’я цього ворога ви дізнаєтесь, коли розгадаєте ребус.

АЛКО ,, Ь

6.Очікування

Учитель роздає дітям паперові кружечки- намистинки» діаметром 5 см. Це перлинки здоров'я. На кожній намистинці пропонує написати, що діти очікують від сьогоднішнього уроку

ІІ Основна частина

1.Мозковий штурм «Чому люди мають шкідливі звички?»

Відповіді дітей: модно, щоб виглядати дорослим, не знають про шкідливість, за компанію, щоб бути «як усі» , наслідують когось, не впевнені в собі.

2 Виявлення рівня проінформованості

Щоб зробити правильний вибір тобі необхідно отримати правдиву інформацію про алкоголь та жахливі наслідки його вживання. Я впевнена, що ви вже чули про це по телевізору, читали…

Візьміть зірочки і червоний олівець, і зафарбуйте стільки промінчиків, настільки, на вашу думку, ви знайомі із цією проблемою. Якщо небагато, то зафарбуйте один-два промінчика, якщо знаєте більше, то більше, а якщо знаєте все – а може бути й таке – то зафарбуйте всю зірочку.

3. Інформаційне повідомлення

Алкоголь – це речовина, що міститься в пиві, вині, горілці. Алкоголь дуже небезпечний для життя і здоров`я людей. Більшість аварій і нещасних випадків на дорогах і підприємствах трапляються з вини тих, хто зловживає алкоголем. Алкоголь згубно впливає на людський організм: погіршується фізичне здоров`я, пам'ять, гинуть клітини головного мозку, печінки. Алкоголь порушує рівновагу, і людина може впасти; алкоголь порушує зір, і людина може не розгледіти небезпеку або їй може щось примаритися; алкоголь сповільнює реакцію, і це може спричинити аварію; алкоголь змушує людину забути про ввічливість і гарні манери, і це може спричинити сварку і бійку, в якій постраждають люди.

4. Робота в групах

Діти об’єднуються в групи за кольором кружечків – намистинок.

І група – протиалкогольна пропаганда;

ІІ група – наслідки вживання алкоголю дітьми.

5. Презентація груп

Висновок: Алкоголь шкодить дитячому організму.

6. Руханка

Ведучий говорить: «Сьогодні сонечко світить для тих, хто полюбляє… (морозиво; математику; дощ; синій колір; піццу;свято…»). Хто це полюбляє міняється місцями, хто не встиг – стає ведучим.

7.Гра «Асоціації»

З чим у вас асоціюється поняття алкоголь?

А – агресія

Л – легковажність

К – конфлікт

О – огида

Г – гроші на вітер

О – оковита

Л – лайка

Ь

ІІІ Заключна частина

Вправа «Відкритий мікрофон»

- Як би ти відмовився від запропонованого тобі згубного дійства алкоголю?

(змінив би тему розмови, відмовився ввічливо, просто відійшов від цієї компанії, вино небезпечне для мого здоров'я, тому я утримаюся від його вживання; у мене сьогодні тренування, це може вплинути на спортивні результати; зараз я повинен піти, мене чекають батьки).

Висновок:  Кожен — хазяїн свого життя і здоров'я. Як кожен з вас вирішить, так і буде.

2. Зворотний зв'язок.

Продовжити речення : «Я дізнався…, я зрозумів…, я запам’ятав…, я зробив висновки…»

А тепер давайте візьмемо ваші перлинки-намистинки. Чиї сподівання справдилися – підійдіть до мене. а допомогою голки і нитки виготовляють намисто. Запропонувати дітям одягнути «намисто здоров'я» на себе і показати його одне одному).

3. Прощання

У кожного з вас трапиться така ситуація, коли вам запропонують випити. Щоб залишитися здоровою людиною, ви повинні навчитись говорити «ні». Візьмемось за руки і скажемо всі дружно «Ні – алкоголю!».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
2
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!