Урок розвтитку зв’язного мовлення. Складання римованих текстів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Урок розвтитку зв’язного мовлення. Складання римованих текстів.

Мета.Розширити знання учнів про навколишній світ; повторити звуко-буквенний аналіз; збагачувати активний словник; розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять: слухову та зорову, мислення. Розвивати уміння логічно, образно, переконливо висловлювати свої думки; критичне мислення, усне та письмове мовлення.

Перебіг уроку

І. Емоційне налаштування.

Гра «Коло». Діти стають у коло, взявшись за руки і діляться один з одним теплом своїх долоньок.

Що ми можемо ще зробити зараз, щоб подарувати один одному радість?

Так, посміхнутися . Отож подаруйте свої усмішки разом з найкращими побажаннями один одному.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Гра «Знайди слова, що заховалися» ЛІЗОКОРОТКИЙМПРУВІРШИКХЕВТО

ІІІ. Оголошення теми уроку.

Відкрию вам невеличкий секрет. Чудовим подарунком є складений власний вірш. Сьогодні ми навчимося складати короткий вірш, якого ви зможете подарувати просто так будь-кому. Ось послухайте віршик, якого склали такі дітки як ви.

Жив-був кумедний ведмедик Пух. Був дуже добрий і навіть любив набридливих мух, По лісу він блукав, Усіх мушок медом пригощав Ось таким чудернацьким був ведмедик Пух!

Сподобався? Спробуємо і ми?

І V. Робота над темою уроку

1. Гра «Поетичні спроби»

Підібрати риму

Весна казку нам дарує, Навкруги усе … (фарбує.) Землю травами застеляє, Пташок з вирію … (зустрічає)

Вставити пропущені слова – ознаки .

Калина (яка?)…(червоненька),

Ніби дівчинка (яка?)… (маленька),

У (якому?) .. (у білому ) цвіті,

В (якому?)… (зеленомуому) платті – листі.

Молодці, тепер можна спробувати написати вірш

2. Модель побудови короткого віршика (лімерика) 1 рядок Жив-був… (об’єкт) 2 рядок Порівняння, властивість, риса, ознака (який об’єкт?) 3 рядок, 4 рядок Дія або взаємодія з іншими об’єктами (що робить?, з ким спілкується 5 рядок Висновок (твердження чи мораль)

3. Робота в групах.

Клас ділиться на 3 групи, вибравши собі казкового героя із чарівної скриньки ( Лось, Баранець, фіксік Нулик, Мудра Сова)

Мозкова атака «Слова- ознаки мого героя» (діти висловлюють слова, які характеризують даного героя, вибираються найкращі. Вчитель записує їх на дошці)

Вправа «Павутинка» (діти в групах створюють павутинку зі слів, що означають дії даного героя та його друзів. Вчитель записує найбільш вдалі на дошці)

Кожна група з допомогою вчителя складає лімерик про свого казкового персонажа, користуючись опорними записами.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

Доповідачі зачитують складені лімерики. Наприклад:

Жила-була в лісі Сова.

Мудрою дуже вона була.

По лісі літала, всіх мешканців розуму навчала.

Ось такою була поважна сова.

V. Рефлексія

Вправа «Мікрофон» Що сподобалося? Що було важким? Чи хотів би ще виконувати таку роботу?

Гра «Просто так» (даруємо складені вірші друзям, батькам, вчителям).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн