Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Складання зв'язних речень за малюнком і планом. Урок розвитку зв'язного мовлення.
Вірш-загадка. Я зібрав жуків чимало, Та вони всі повтікали. Я за ними. Ну й дива! Заповзли вони в слова: «Жар, кажан, пожежа, Жито, жаба, вежа, Баклажан, пружина, Жало, вуж, крижина...» Де жуки ці? Покажіть. Позбирати поможіть!
Гра «Доповни слово». Жа — …. Жо — …. Жу — …. Жи — ….
Що таке речення ? Що таке текст ? “Help me, please"
Відгадайте слово. 1 2 3 4 А О Я С Р Б З Ю О М В Д А Н В Г П Б И Щ В-1 Б-3 Г-2 А-4 А-1
ДОБРО добрі вчинки не бути жадібним допомога тваринам матуся турбота про родину повага до людей лагідне ставлення до молодших братів, сестер Складання “ Асоціативного куща”.
У дерева повинен бути міцний корінь, а у людини – добре серце.
Складіть розповідь. Дмитрик, Наталка, портфель, школа, старенька, сумка.
Дмитрик допоміг їй встати. Попереду них ішла старенька бабуся. Раптом бабуся посковзнулася і впала. У руках вона тримала важку сумку. Діти поспішали до школи. Наталка підняла сумку. Розташуйте речення у правильному порядку. Продовження ??? Заголовок ???
План 1. Діти ідуть до школи. 2. Бабуся впала. 3. Допомога старенькій. 4. Добрий учинок. Запишіть розповідь у зошити, користуючись планом.
Перевірка написаного.
Молодці!
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»