Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Урок розвитку зв’язного мовлення в 2 класі " Зміст, заголовок тексту. Відповідність заголовка змісту"

Українська мова

Для кого: 2 Клас

20.04.2020

534

13

0

Опис документу:
Представлений урок – наступний з серії уроків розвитку зв’язного мовлення з української мови в 2 класі. Упродовж уроку в дітей формується вміння добирати заголовок, відповідно змісту тексту; вдосконалюються вміння аналізувати; розвивається зв’язне мовлення, мислення учнів. Учитель вимагає правильну поставу учнів під час письма, виховує любов до природи, прагнення оберігати її.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок розвитку звязного мовлення в 2 класі

Тема: Зміст, заголовок тексту. Відповідність заголовка змісту.

Мета: Формувати вміння добирати заголовок, відповідно змісту тексту; вдосконалювати вміння аналізувати; розвивати зв’язне мовлення, мислення учнів; домагатися правильної постави учнів під час письма, виховувати любов до природи, прагнення оберігати її

Обладнання: картки з текстами

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Повторення

1) Бліц – питання

- Яке значення мови в житті людини?

- Яке буває мовлення?

- Що таке текст?

- Що можна дібрати до тексту?

2. Доведіть, що це текст

Льоня і Олег пішли в гайок. У гайку було багато грибів та квітів. Гриби опеньки ростуть на пеньках. Хлопці назбирали грибів та нарвали квітів. Гарно в гайку!

ІІІ. Робота з теми уроку

1) Повідомлення теми і мети

- Сьогодні ми продовжимо роботу над змістом текстів, будемо добирати заголовки до текстів

2) Завдання № 1

- Прочитай текст ( з дошки)

Йду ліском та дивлюся: чи не достигли на ліщинках горішки. Вийшов на стежку і побачив лисичку. Я не злякався, дивлюсь на неї. А лисичка поглядає на мене і носиком нюхає. Потім плигнула у кущі. Ото тільки й бачив її. (А. М'ястківський).

- Вибери заголовок. (Лисичка. Зустріч у лісі. Руда лисиця. Прогулянка до лісу. Зустрілися).

- Поясни свій вибір.

- Перекажи текст.

3) Завдання № 2

Інтерактивна вправа « Акваріум»

- Прочитай текст.

- Вибери заголовок. Поясни свій вибір. (Мед. Пасіка.

Бджоли. Дід Джеря).

У нас є пасіка. На нашій пасіці багато вуликів. У них живуть бджоли. Вони дають мед. Доглядає бджіл дід Джеря.

- Подумай! Про що говориться в тексті?

4) Завдання № 3

Диференційовані завдання

* - Діти, хто з вас вважає, що зможе сам дібрати заголовок - підніміть руки. Ви отримуєте картку з текстом і виконуєте завдання самостійно.

- Прочитай текст. Добери до нього заголовок. Спиши.

Гарно весною у нашому дворі. У садочку співає соловей. На подвір'ї є клумба. Під парканом багато м'яти. На подвір'ї та у садочку не видно жодної бур'янини.

- Для перевірки один учень працює за дошкою.

* - Всі інші працюють під керівництвом вчителя. Один учень біля дошки.

Наша сім'я маленька і дуже дружна. Тато мій працює слюсарем на заводі. Мама працює ткалею на фабриці. Брат мій - учень п'ятого класу.

ІV. Підсумок уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.